emotorsport Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Małe OT - mam 1 komplecik do sprzedania. Najprościej rozpoznać czy są przepustnice - jeżeli na dole kolektora ssącego, z boku czyli stojąc z przodu auta od naszej strony są małe czarne puszki sterujące przepustnicami to one są, jak są tylko nadlewy fabryczne, nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Masz odpowiedź! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 no dobra ale ja uzupełnię bo wg mne nie wszystkie dane są prawdziwe silnik pompa nie ładuje powietrza w kolektor dolotowy i nie ma nic wspólne go z klapkami. silnik daje powietrze w głowicę i przez nią w wydech tutaj schemat opis wywalenie jest tutaj http://www.iwsti.com/forums/how-install ... moval.html co do różnic w blokach pomiędzy turbo i bez turbo jeden nazywa się ej255 (turbo) i jest pół zamknięty a drugi nazywa się ej253(NA) i jest otwarty czyli bez dodatkowych poprzeczek przy tulejach jak ej20. W wersji ej253 i ej255 tuleje mają cieńsze ścianki co do ej255 i ej253 też są zupełnie inne uszczelki pod głowicę tzn materiał i ilość warstw co do zmiennych faz kiedyś dostałem najwidoczniej błędną informację, że był seria foresterów MY07 które miały zmienne fazy na dolocie i wylocie. Ale nigdzie nie udało się tej informacji z Salonu Subaru Potwierdzić. dzięki zmiennym fazom na wylocie można było uzyskać lepszą górę,a dzięki zmiennym fazom na dolocie mocno poprawiał się dół. tak wygląda wykres mocy mojego nissan micra 1.4 ze zmiennymi fazami na dolocie (realnie 10,2-100) a tak mojej almery 1.8 ze zmiennymi fazami na dolocie (realnie 9,9 do 100) na potrzeby rynku japońskego nissan stworzył xtrailaGT z silnikim qr25vet 2,5l zmienne fazy rozrządu na obu wałkach, plus neo czyli podnoszenie wyżej zaworów przy wyższych obrotów, odcinka na 9krpm i do tego turbo wynik 380KM w aucie z salonu. Fakt to był jakaś specjalna seria ale zawsze. zwykły qr25ve robi bez turbo ponad 200km. btw nie kupił bym auta bez tego systemu, zwykły silnik ma bardzo mocny dół przy 4 zaworach na cylinder. wiem jak śmiesznie wygląda wykres auta w którym fabrycznie steruje fazami komp, oraz przypadek kiedy nie ma starowania Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 no dobra ale ja uzupełnię bo wg mne nie wszystkie dane są prawdziwe silnik pompa nie ładuje powietrza w kolektor dolotowy i nie ma nic wspólne go z klapkami. silnik daje powietrze w głowicę i przez nią w wydech Kolega chyba myli pojęcia. Pompa powietrza to pompa powietrza, a TGV to TGV. Dwie różne rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Tu chodzi o doprecyzowanie wypowiedzi to nie są przepystnica, tylko klapki otwierające lub domykające powietrze z dodatkowego elektrycznego silnika, w celu spełnienia norm EURO , zanim nagrzeją sie katalizatory, generalnie chwast i trzeba go wyrwać , jak bolącego zęba pompa nie ma związku z tymi klapkami, Jeżeli się mylę proszę o uzupełnienie. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanek Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 Właśnie jestem na etapie wywalania tego u siebie, robie 2 kpl. więc jeden będę mógł sprzedać jakby ktoś chciał - biore w rozliczeniu stare Mówisz? Jasne, że poproszę!!! Gotów jestem się szczodrze zrewanżować. :wink: Po 17 bedę miał taki zestaw na "podmianke". Wymienie u siebie to zrobie drugi kpl. Tak to wygląda, jeszcze zaślepienie otworów i malowanie. Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 Po 17 bedę miał taki zestaw na "podmianke". Wymienie u siebie to zrobie drugi kpl. Tak to wygląda, jeszcze zaślepienie otworów i malowanie. Uploaded with ImageShack.us No już za późno! Kupiłem komplet jakichś japońskich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziaczek Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Witam. Troszke odswieze temat. Mam Legacy 2006r 2.0 165KM i tez mam problem z tymi zaworami (klapkami) i pytanie jest takie czy jak je wywale to bedzie działał Tempomat?? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 wg mnie nikt nie zmodyfikuje ecu na aby się ecu nie czepiało, auto będzie miało gorszy dół itd pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 7 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 wg mnie nikt nie zmodyfikuje ecu na aby się ecu nie czepiało, auto będzie miało gorszy dół itd pozdrawiam Nikt , oprócz ECUTEKA pozdrawiam , ECUTEK uwierz mi , ma takie mozliwowsci ze sobie nawet sprawy zdajesz , łacznie z N/A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 łacznie z N/A :shock: tego ECUTECA? no ładnie... pozdrawiam -- 08 lip 2012, 08:07 -- ze sobie nawet sprawy zdajesz To rozumiem, że można wreszcie z NA 2.0 zrobić 200KM+ tak jak jest to możliwe w nissanach, łącznie z tymi seryjnymi Niektórzy mają tak w serii Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyq Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 silnik daje powietrze w głowicę i przez nią w wydech tutaj schemat opis wywalenie jest tutaj http://www.iwsti.com/forums/how-install ... moval.html A co daje wywalenie tego układu suszarki i po co to jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 A co daje wywalenie tego układu suszarki i po co to jest? potrzebne do eur 4 aby się cata szybciej nagrzał . Generalnie to dmucha powietrze w wylot na zimnym cata. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 z NA 2.0 zrobić 200KM BRZ - N/A, 200KM, 205 NM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 BRZ - N/A, 200KM, 205 NM. ale fabrycznie a teraz przeprogramuj N/A 165km na 200 -- 08 lip 2012, 22:43 -- aha no i Toyota GT 86 H4, 1998 cm3 200 KM/7000 obr./min 205 Nm/6400 obr./min 0-100 7,6 s V-max 230 km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Nie rozumiem, sam napisałeś przecież: łącznie z tymi seryjnymi Niektórzy mają tak w serii AdaSch, nawiązania do AE86 też nie rozumiem, tam jest silnik subaru. to to samo auto, chyba wiesz o tym? no ale to wątek o przepustnicach a nie 200km z NA... więc ja już się wyłączam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 tzd - ale tam jest wtrysk bezpośredni - a to dużo zmienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Nie tylko sa 2 wtryskiwacze na cylinder Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się