Saval Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Szanowni, Wymieniłem ostatnio klocki na Carbon Lorraine RC 5+ (czy jakoś tak). Niby dedykowane do Brombo sti a wyraźnie stukają przy hamowaniu, tj. mają wzdłużny luz ok. 0,5-1 cm. Czy owe przemieszczanie się klocków z łoskotem może doprowadzić do uszkodzenia zacisków i lepiej je wymienić? Czy ten typ tak ma? Czy może jest jakiś sposób na ich unieruchomienie (bo hamują zacnie, przyznać muszę). Z góry dzięki za pomoc. Saval Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saval Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Szanowni, Wymieniłem ostatnio klocki na Carbon Lorraine RC 5+ (czy jakoś tak) z przodu. Niby dedykowane do Brembo sti a wyraźnie stukają przy hamowaniu, tj. mają wzdłużny luz ok. 0,5-1 cm. Czy owe przemieszczanie się klocków z łoskotem może doprowadzić do uszkodzenia zacisków i lepiej je wymienić? Czy ten typ tak ma? Czy może jest jakiś sposób na ich unieruchomienie (bo hamują zacnie, przyznać muszę). Z góry dzięki za pomoc. Saval Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Luz 1cm? chciałbym widzieć podjedź lepiej ,sprawdzimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Sprawdzajcie Panowie i proszę o wnioski na forum, bo leżą takie u mnie i czekają na wymianę. DS Performance trochę mi właśnie w ten sposób "strzelały" i mnie to drażniło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saval Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Luz 1cm? chciałbym widzieć podjedź lepiej ,sprawdzimy Po Sjsie (06.07) sie stawie to i oliwe wymienimy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Saval z tym 1cm to chyba "przesada" ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Szanowni, Wymieniłem ostatnio klocki na Carbon Lorraine RC 5+ (czy jakoś tak). Niby dedykowane do Brombo sti a wyraźnie stukają przy hamowaniu, tj. mają wzdłużny luz ok. 0,5-1 cm. Czy owe przemieszczanie się klocków z łoskotem może doprowadzić do uszkodzenia zacisków i lepiej je wymienić? Czy ten typ tak ma? Czy może jest jakiś sposób na ich unieruchomienie (bo hamują zacnie, przyznać muszę). Z góry dzięki za pomoc. Saval nie ma takiej opcji zeby by taki luz, może być 1-3 mm góra, a to ze sportowe klocki moga stukac przy manewrach przód /tył to normalne i nie ma sie czym przejmować, klocki do sportu musze miec luz ze wzgledu na temp. w jakich moga pracowac i rozszerzalność cieplna , dlatego czesto seryjne klocki klocki sie zapiekają , a sportowe rzadziej . Jak przyłożysz do siebie klocek OEM i np. DS3000 to widac róznice , z innymi jest podobnie :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saval Opublikowano 26 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Szanowni, Wymieniłem ostatnio klocki na Carbon Lorraine RC 5+ (czy jakoś tak). Niby dedykowane do Brombo sti a wyraźnie stukają przy hamowaniu, tj. mają wzdłużny luz ok. 0,5-1 cm. Czy owe przemieszczanie się klocków z łoskotem może doprowadzić do uszkodzenia zacisków i lepiej je wymienić? Czy ten typ tak ma? Czy może jest jakiś sposób na ich unieruchomienie (bo hamują zacnie, przyznać muszę). Z góry dzięki za pomoc. Saval nie ma takiej opcji zeby by taki luz, może być 1-3 mm góra, a to ze sportowe klocki moga stukac przy manewrach przód /tył to normalne i nie ma sie czym przejmować, klocki do sportu musze miec luz ze wzgledu na temp. w jakich moga pracowac i rozszerzalność cieplna , dlatego czesto seryjne klocki klocki sie zapiekają , a sportowe rzadziej . Jak przyłożysz do siebie klocek OEM i np. DS3000 to widac róznice , z innymi jest podobnie :roll: Bóg Ci zapłać Carfit za (kolejną) dobrą nowinę! :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinK Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 Przyłącze się do tematu: Na dniach muszę w moim STi wymienić przednie klocki hamulcowe i przed zabraniem się do roboty chciałbym się upewnić że mogę zrobić taką operację samemu :?: Mam na myśli to czy taki zabieg nie wiąże ze sobą jakiś problemów czy komplikacji - zapowietrzenie układu, czy też konieczność posiadania jakiś specjalnych przyrządów :roll: Zaznaczam, że nie mam 2 lewych rąk i jak miałem WRX'a to przednie klocki wymieniłem samemu w kilka chwil, mimo że robiłem to pierwszy raz - wszystko było proste i intuicyjne. Czy z dużymi i złotymi heblami brembo też jest tak szybko i prosto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 Czy z dużymi i złotymi heblami brembo też jest tak szybko i prosto? Tak - jest niemal identycznie jak w WRXie Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinK Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Czy z dużymi i złotymi heblami brembo też jest tak szybko i prosto? Tak - jest niemal identycznie jak w WRXie Pozdrawiam Dzięki - taką miałem nadzieję 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się