Skocz do zawartości

katalizator sportowy


carlos-wrx

Rekomendowane odpowiedzi

  • 9 miesięcy temu...

coś ostatnio jestem specjalistą odgrzewania kotleta :wink:

mam pytanie do użytkowników sportowych katalizatorów - jakie macie doświadczenia z używaniem takiego ustrojstwa?

mam u siebie 3 calowy wydech na jednym końcowym tłumiku - i hmm, jest nieco głośno :)

no i dobija mnie ten subtelny zapach spalin.

Chciałbym wrzucic 3 calowego kata od magnaflow (200cpi) - czy taki diwajs zabierze dużo mocy?

czy są jakieś problemy po jego zamontowaniu i czy będzie duży spadek boost'u?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz w downpipe pakowac, to mozesz dac 100 cel - blisko turbo i silnika, bedzie sie szybciej nagrzewal i dzialal.

Co do wyciszenia - mam nadzieje, ze bede Ci mogl odpowiedziec dzis wieczorem albo jutro, jak odpale Szuwara po montazu takiego katalizatora.

 

Co do spadku mocy - jakis minimalny pewnie bedzie - ale mysle, ze 5-10KM przy powiedzmy 300-320KM, to nie jest koniec swiata - ale wiecej detali pewnie mogliby podac ludzie, ktorzy zajmuja sie remapami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W downpipe daj 100 cel - chyba, ze jest jakis konkretny powod, dla ktorego chcesz akurat 200

 

-- poniedziałek, 4 kwi 2011, 09:02 --

 

przed - majster kazał przed remapem wy*** wymienić seryjny downpipe ;-)

 

A kiedy w koncu jedziesz sie remapowac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...czy ktoś miał już okazję, przetestować w praktyce, oraz przy przeglądach okresowych, sportowy katalizator

Tak, Ivi. Przechodzi bez problemu.

 

jak się może sprawdzać, przy wystrojonym już aucie, zaburza przepływ spalin? trzeba robic korekte na mapie?

To Ci tuner powie... ale ja liczylem ze katalizator w wydechu Imprezy da wystarczajacy backpressure i z tylu bedzie mogla byc puszka przelotowa. Kicha Panie, forse wydalem na ten katalizator, a dolu silnik nadal nie mial. Dopiero jak zalozylismy tlumik komorowy, to sie sytuacja poprawila (acz nadal troszke brakuje z dolu). Wniosek taki, ze ida przez niego spaliny ze hej.

 

Aaaaa... redukcja z miedzygazem zawsze konczy sie trzalami z wydechu, zaleznie od obrotow, nawet do 4 - 5 lupniec. Wiec restrykcyjny to on nie jest :lol:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kawas - jak chcesz wrzucic 200cpi to raczej wrzucalbym go chyba w centerpipe moze wlasnie, w miejsce tlumika.

Ale jesli w downpipe, to raczej jednak 100cpi.

 

Chwile posluchalem dzis swojego auta - odnosze wrazenie, ze odrobine go faktycznie przyciszylo, na pewno troche mi sie zmienilo brzmienie calego wydechu.

 

Co do mocy nie umiem sie wypowiedziec, ale nie spodziewam sie duzego spadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam prodrive

nie trzebabylo robic korekty

moc jest i jest lepieni niz na seryjnym

dzwiek sie nie zmenil auto lepiej idzie z dolu

kolega robo wymienil dp bez kata i teraz przez tlumik mozna odsluuchac co sie w silniku dzieje

moj kat jest owiniety i naprawde sobie go chwle

co do przegladu to sie nie wypowiadambo nie robilem jeszcze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też zastanawiam się na wrzuceniem środkowego komorowego tłumika

Srodkowy to przelot. Koncowy komorowy, ale to jesli auto nie musi jezdzic gora. Dobra sprawa do cywila N/A. W turbawkach to wszystkie przelotowe.

 

-- 4 kwi 2011, o 21:28 --

 

ale ja to pisałem prawie rok temu, teraz już wiem

:shock: :roll: :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...