carlos-wrx Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 ...czy ktoś miał już okazję, przetestować w praktyce, oraz przy przeglądach okresowych, sportowy katalizator jak się może sprawdzać, przy wystrojonym już aucie, zaburza przepływ spalin? trzeba robic korekte na mapie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Korektę pewnie trzeba robić, a ustrojstwo jest kompletnie zbędne. Na badaniach okresowych nikt nie zwraca na to uwagi, dopiero co sam to przechodziłem 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawas Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 coś ostatnio jestem specjalistą odgrzewania kotleta :wink: mam pytanie do użytkowników sportowych katalizatorów - jakie macie doświadczenia z używaniem takiego ustrojstwa? mam u siebie 3 calowy wydech na jednym końcowym tłumiku - i hmm, jest nieco głośno no i dobija mnie ten subtelny zapach spalin. Chciałbym wrzucic 3 calowego kata od magnaflow (200cpi) - czy taki diwajs zabierze dużo mocy? czy są jakieś problemy po jego zamontowaniu i czy będzie duży spadek boost'u? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Jak chcesz w downpipe pakowac, to mozesz dac 100 cel - blisko turbo i silnika, bedzie sie szybciej nagrzewal i dzialal. Co do wyciszenia - mam nadzieje, ze bede Ci mogl odpowiedziec dzis wieczorem albo jutro, jak odpale Szuwara po montazu takiego katalizatora. Co do spadku mocy - jakis minimalny pewnie bedzie - ale mysle, ze 5-10KM przy powiedzmy 300-320KM, to nie jest koniec swiata - ale wiecej detali pewnie mogliby podac ludzie, ktorzy zajmuja sie remapami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Kawas, spadek mocy ? ja liczę na przyrost ;-) (zamieniam seryjny kat. na sportowy) ... ale ciszej będzie z katalizatorem (nawet sportowym) ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Piter - kiedy bedziesz zamienial? Jeszcze przed remapem teraz jakos pierwszym? Czy potem na korekte? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawas Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 no u mnie będzie spadek - bo jak dotąd nie mam kata mam u siebie dp z rozwiedzioną rurą od wg, która potem się łączy z dp - turbo mi mocno ładuje w peaku. myślałem o kacie 200cpi magnaflow - i wszczepieniu go właśnie w dp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p@dre Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Ja mam DP z 'high flow' 200cell, po założeniu ciszej niż na seryjnym :shock: carfit świadkiem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Piter - kiedy bedziesz zamienial? Jeszcze przed remapem teraz jakos pierwszym? Czy potem na korekte? przed - majster kazał przed remapem wy*** wymienić seryjny downpipe ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 W downpipe daj 100 cel - chyba, ze jest jakis konkretny powod, dla ktorego chcesz akurat 200 -- poniedziałek, 4 kwi 2011, 09:02 -- przed - majster kazał przed remapem wy*** wymienić seryjny downpipe ;-) A kiedy w koncu jedziesz sie remapowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Ja mam DP ze sportowym katem, po założeniu ciszej niż na seryjnym :shock: carfit świadkiem :wink: :shock: nie strasz ... :wink: -- 4 kwi 2011, o 10:05 -- AMI, PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 ...czy ktoś miał już okazję, przetestować w praktyce, oraz przy przeglądach okresowych, sportowy katalizator Tak, Ivi. Przechodzi bez problemu. jak się może sprawdzać, przy wystrojonym już aucie, zaburza przepływ spalin? trzeba robic korekte na mapie? To Ci tuner powie... ale ja liczylem ze katalizator w wydechu Imprezy da wystarczajacy backpressure i z tylu bedzie mogla byc puszka przelotowa. Kicha Panie, forse wydalem na ten katalizator, a dolu silnik nadal nie mial. Dopiero jak zalozylismy tlumik komorowy, to sie sytuacja poprawila (acz nadal troszke brakuje z dolu). Wniosek taki, ze ida przez niego spaliny ze hej. Aaaaa... redukcja z miedzygazem zawsze konczy sie trzalami z wydechu, zaleznie od obrotow, nawet do 4 - 5 lupniec. Wiec restrykcyjny to on nie jest 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawas Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Też zastanawiam się na wrzuceniem środkowego komorowego tłumika czy kat 200cpi będzie za "gęsty"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Kawas - jak chcesz wrzucic 200cpi to raczej wrzucalbym go chyba w centerpipe moze wlasnie, w miejsce tlumika. Ale jesli w downpipe, to raczej jednak 100cpi. Chwile posluchalem dzis swojego auta - odnosze wrazenie, ze odrobine go faktycznie przyciszylo, na pewno troche mi sie zmienilo brzmienie calego wydechu. Co do mocy nie umiem sie wypowiedziec, ale nie spodziewam sie duzego spadku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Tak, Ivi. Przechodzi bez problemu. dzidek... ale ja to pisałem prawie rok temu, teraz już wiem :wink: aaaaaaaaaaalllleeeeeeeeee.... masz pomuka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 ja mam prodrive nie trzebabylo robic korekty moc jest i jest lepieni niz na seryjnym dzwiek sie nie zmenil auto lepiej idzie z dolu kolega robo wymienil dp bez kata i teraz przez tlumik mozna odsluuchac co sie w silniku dzieje moj kat jest owiniety i naprawde sobie go chwle co do przegladu to sie nie wypowiadambo nie robilem jeszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Też zastanawiam się na wrzuceniem środkowego komorowego tłumika Srodkowy to przelot. Koncowy komorowy, ale to jesli auto nie musi jezdzic gora. Dobra sprawa do cywila N/A. W turbawkach to wszystkie przelotowe. -- 4 kwi 2011, o 21:28 -- ale ja to pisałem prawie rok temu, teraz już wiem :shock: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 ale ja to pisałem prawie rok temu, i co ? założyłeś ten katalizator ? czy jeździsz bez :?: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawas Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 no i tu mam dylemat właśnie, albo zapakuje kata jako środkowy, albo dam środkowy przelotowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Daj srodkowy tlumik przelotowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawas Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 spoko, najpierw i tak na korektę softu się wybieram, po zmianie dp mam w peaku 1,7b.. hy hy 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się