184334 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Witam serdecznie Bardzo proszę o poradę. Rozważam zakup Outbacka rocznik 2005. Mam do wyboru 2,5 l (bez turbo) i 3.0 H6. 2,5 europejska wersja, natomiast drugi wersja USA. W aucie planuję założyć LPG. Czy macie jakieś doświadczenia z zestawianiem tych modeli i co moglibyście mi poradzić przed zakupem. Andrzej ps. czy jest duża różnica w spalaniu obu modeli. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 ...W aucie planuję założyć LPG. ... 2.5 lepiej to znosi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 ps. czy jest duża różnica w spalaniu obu modeli. W mieście tak. Na trasie nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OBK H6 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 ...W aucie planuję założyć LPG. ... 2.5 lepiej to znosi. Potwierdzam. W tym roczniku H6 już ma zmienne fazy rozrządu (czyt. bardziej skomplikowany) i jest droższy (znacznie) w serwisowaniu. Starsza wersja H6 jest trwalsza, ale skoro mowa o roczniku 2005 = weź 2,5. Wolny ssak, także nie spodziewaj się rewelacyjnych osiągów. W manualu lepszy, w automacie to dupowóz. Instalacje powierz komuś zaufanemu, żeby Cie "potem" nie bolało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Jak planujesz LPG, to koniecznie kukni tu:http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=26&t=102284&start=2200, Jaro_G , Pablonas, Jako i Szczur75 wiedzą bardzo dużo w temacie takich fur , przynajmniej tak mi się wydaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
184334 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 dzieki za odpowiedzi , Troche Szkoda mi Tego H6 .... . ..... Reasumując , z Outback modelu , od 2005 , co najlepiej znosi LPG INSTALACJE . I Co Jest godne polecenia . Jeszcze chciałbym zapytać ; JAK do wygląda z modelami z Niemca i Wloch . z tymi i + LPG ( montowanymi niemcach W włoszech i) oraz ... Model 2005, podręcznik, 200 000 km / przebiegu Krajowy ASO W serwisowany . - Jeszcze sie Nada Na INSTALACJE zapora ogniowa raczej Bedzie z wchodzeniem do " wydatków rwącego potoku "... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 dzieki za odpowiedzi , Troche Szkoda mi Tego H6 .... . ..... Reasumując , z Outback modelu , od 2005 , co najlepiej znosi LPG INSTALACJE . I Co Jest godne polecenia . Jeszcze chciałbym zapytać ; Godne polecenia? 2.5T Ape takiego sprzedaje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 dzieki za odpowiedzi , Troche Szkoda mi Tego H6 .... . ..... Reasumując , z Outback modelu , od 2005 , co najlepiej znosi LPG INSTALACJE . I Co Jest godne polecenia . Jeszcze chciałbym zapytać ; JAK do wygląda z modelami z Niemca i Wloch . z tymi i + LPG ( montowanymi niemcach W włoszech i) oraz ... Model 2005, podręcznik, 200 000 km / przebiegu Krajowy ASO W serwisowany . - Jeszcze sie Nada Na INSTALACJE zapora ogniowa raczej Bedzie z wchodzeniem do " wydatków rwącego potoku "... 200.000 km to dość duży przebieg jak na 2005. Wiele będzie trzeba zrobić chyba, że obecny właściciel zrobił. Odnośnie spalania to pełna zgoda, że trasie będzie podobnie 9 - 10l przy normalnej jeździe. Miasto 2.5 N/A MT to ok. 10.5 - 11l. H6 to ok. 13-15l w zależności od odcinków. AT sobie odpuść bo do MY04 -MY5 były 4AT. manual spec EU jest chyba najlepszym rozwiązaniem w miarę oszczędnym ale pozwala poruszać się dość sprawnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek_l Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Odnośnie spalania to pełna zgoda, że trasie będzie podobnie 9 - 10l przy normalnej jeździe. Miasto 2.5 N/A MT to ok. 10.5 - 11l. H6 to ok. 13-15l w zależności od odcinków. AT sobie odpuść bo do MY04 -MY5 były 4AT.manual spec EU jest chyba najlepszym rozwiązaniem w miarę oszczędnym ale pozwala poruszać się dość sprawnie. Potwierdzam Posiadam właśnie 2,5 MT z 2005 roku w spec. EU. więc jeśli masz jakieś konkretne pytania, to dawaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Witam serdecznie Bardzo proszę o poradę. Rozważam zakup Outbacka rocznik 2005. Mam do wyboru 2,5 l (bez turbo) i 3.0 H6. 2,5 europejska wersja, natomiast drugi wersja USA. W aucie planuję założyć LPG. Czy macie jakieś doświadczenia z zestawianiem tych modeli i co moglibyście mi poradzić przed zakupem. Andrzej ps. czy jest duża różnica w spalaniu obu modeli. Mam 2.5i, zaraz po zakupie zainstalowalem LPG. 2.5 dobrze znosza gaz, maja jedynie dosc czula elektronika, bardzo wazny jest dobor instalacji, prawidlowy montaz w zakladzie ktory robil juz Subaru jak i je prawidlowa regulacja. Na razie zrobilem ok 55kkm na LPG bez wiekszych problemow :wink: . Co do H6 to jak sobie poczytasz lekture forum to mysle, ze sobie odpuscisz kwestie gazowania tego silnika, staje sie on bowiem dosc drogi w serwisowaniu po takiej operacji. O instalacjach montowanych przez zagraniczne ASO slyszalem opinie, ze to nic specjalnego, uwazam, ze lepiej poszukac dobrego auta, niekoniecznie z zainstalowanym LPG a gaz dorzucic w serwisie LPG - oczywiscie po lekturze forow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
184334 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 zamontowałeś typu jakiego Instalacje do auta i Jaka masz wersję podręcznika automat zapora ogniowa . Wstępnie rozmawiałem juz z " gazownikiem i " polecił mi zainstalowanie dodatkowo modułu regulującego automatycznie , W przypadku zmiennej Jakości gazu . koszt 500 zł . Chcę kupić auto z rocznika ( Okolo ) 2005 / 6, zapora ogniowa sa jakieś zastrzeżenia związane z dużym przebiegiem auta podczas LPG momtowania . i Na Koniec , Jak Się przedstawia Spalanie LPG W Twoim przypadku . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Romek_I, Panowie a jak z regulacją luzów zaworowych w 2,5 ? na LPG, czy trzeba? jak często? i mocno boli ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek_l Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Ja mam benzynę i przejechałem swoim dopiero 20 tys. km więc nie wiem jak z regulacją zaworów (zwłaszcza z LPG). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 rocznik 2001 silnik 2,5 - regulacja co 15 tys. koszt 120 złotych bez uszczelek, jak uszczelki są w kiepskim stanie (co druga wymiana) to jeszcze raz tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 zamontowałeś typu jakiego Instalacje do auta i Jaka masz wersję podręcznika automat zapora ogniowa .Wstępnie rozmawiałem juz z " gazownikiem i " polecił mi zainstalowanie dodatkowo modułu regulującego automatycznie , W przypadku zmiennej Jakości gazu . koszt 500 zł . Chcę kupić auto z rocznika ( Okolo ) 2005 / 6, zapora ogniowa sa jakieś zastrzeżenia związane z dużym przebiegiem auta podczas LPG momtowania . i Na Koniec , Jak Się przedstawia Spalanie LPG W Twoim przypadku . Ja mam KME + wtryski MAgicJet i o ile wteyski sa ok bo sa tanie i dosc trwale to elektronika KME jest troche za proste, teraz bym zalozyl STAGa. Firewalla w aucie nie mam O jaki modul automatyki chodzi :shock: ? Od regulacji jest elektornika sterownika. Splanie u mnie to trasa 8-10l, miast ok 14 (Warszawa i korki), srednio mi ok 13l wychodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Romek_I, Panowie a jak z regulacją luzów zaworowych w 2,5 ? na LPG, czy trzeba? jak często? i mocno boli ? oczywiscie ze trzeba, ja mialem regulowane zaraz po kupnie przy ok 120 kkm, za tydzien jade na przeglad i mi powiedzili, ze po 45kkm warto sprawdzic, podobno widac czy trzeba regulowoac czy nie na egzaminerze. Jak zrobie przeglad moge dac znac co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Oczywiście sherif, daj znać i podziel się doświadczeniem , TIA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matej Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Witam. Mam pytanie czy każdy mechanik mi to zrobi i czy sa potrzebne jakies dane do ustawiania zaworów i co to za uszczelki ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Witam. Mam pytanie czy każdy mechanik mi to zrobi i czy sa potrzebne jakies dane do ustawiania zaworów i co to za uszczelki ?? Każdy to raczej nie. Dane? Chociażby wartość luzu zaworowego przydałaby się do regulacji. Uszczelki pokryw zaworów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matej Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Witam. Mam pytanie czy każdy mechanik mi to zrobi i czy sa potrzebne jakies dane do ustawiania zaworów i co to za uszczelki ?? Każdy to raczej nie. Dane? Chociażby wartość luzu zaworowego przydałaby się do regulacji. Uszczelki pokryw zaworów. Skąd wźąść takie dane?? i czy przy okazji otwierarania silnika da sie tez szybko wymienic uszczelki koło świec?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Witam. Mam pytanie czy każdy mechanik mi to zrobi i czy sa potrzebne jakies dane do ustawiania zaworów i co to za uszczelki ?? Każdy to raczej nie. Dane? Chociażby wartość luzu zaworowego przydałaby się do regulacji. Uszczelki pokryw zaworów. Skąd wźąść takie dane?? i czy przy okazji otwierarania silnika da sie tez szybko wymienic uszczelki koło świec?? Chcesz to sam robić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matej Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Witam. Mam pytanie czy każdy mechanik mi to zrobi i czy sa potrzebne jakies dane do ustawiania zaworów i co to za uszczelki ?? Każdy to raczej nie. Dane? Chociażby wartość luzu zaworowego przydałaby się do regulacji. Uszczelki pokryw zaworów. Skąd wźąść takie dane?? i czy przy okazji otwierarania silnika da sie tez szybko wymienic uszczelki koło świec?? Chcesz to sam robić? Nie ale niemoge sie ruszyć z miasta za dużo mam obowiązków Miesięczne Bliźniaki + budowa domu wszystko naraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Witam. Mam pytanie czy każdy mechanik mi to zrobi i czy sa potrzebne jakies dane do ustawiania zaworów i co to za uszczelki ?? Każdy to raczej nie. Dane? Chociażby wartość luzu zaworowego przydałaby się do regulacji. Uszczelki pokryw zaworów. Skąd wźąść takie dane?? i czy przy okazji otwierarania silnika da sie tez szybko wymienic uszczelki koło świec?? Chcesz to sam robić? Nie ale niemoge sie ruszyć z miasta za dużo mam obowiązków Miesięczne Bliźniaki + budowa domu wszystko naraz. Dane regulacyjne nie są tajemnicą i są dla warsztatów ogólnie dostępne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Witam. Mam pytanie czy każdy mechanik mi to zrobi i czy sa potrzebne jakies dane do ustawiania zaworów i co to za uszczelki ?? Każdy to raczej nie. Dane? Chociażby wartość luzu zaworowego przydałaby się do regulacji. Uszczelki pokryw zaworów. Skąd wźąść takie dane?? i czy przy okazji otwierarania silnika da sie tez szybko wymienic uszczelki koło świec?? Powinien każdy mechanik zrobić. Uszczelki te koło świec przy okazji się wymienia. Dane...ja mam na masce silnika (oczywiście od wewnątrz) naklejone. Firmowa naklejka z danymi regulacyjnymi zaworów i napędem rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Witam. Mam pytanie czy każdy mechanik mi to zrobi i czy sa potrzebne jakies dane do ustawiania zaworów i co to za uszczelki ?? Każdy to raczej nie. Dane? Chociażby wartość luzu zaworowego przydałaby się do regulacji. Uszczelki pokryw zaworów. Skąd wźąść takie dane?? i czy przy okazji otwierarania silnika da sie tez szybko wymienic uszczelki koło świec?? service manual :wink: Ja osobiscie nie ryzykwoalbym regulacji u osoby ktora nie miala doczynienie z Subaru :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się