Jump to content

2.5 czy 3.0 H6


184334
 Share

Recommended Posts

Witam serdecznie

 

Bardzo proszę o poradę.

 

Rozważam zakup Outbacka rocznik 2005.

Mam do wyboru 2,5 l (bez turbo) i 3.0 H6.

2,5 europejska wersja, natomiast drugi wersja USA.

W aucie planuję założyć LPG.

Czy macie jakieś doświadczenia z zestawianiem tych modeli i co moglibyście mi poradzić przed zakupem.

 

Andrzej

ps. czy jest duża różnica w spalaniu obu modeli.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

...

W aucie planuję założyć LPG. ...

 

2.5 lepiej to znosi.

 

Potwierdzam. W tym roczniku H6 już ma zmienne fazy rozrządu (czyt. bardziej skomplikowany) i jest droższy (znacznie) w serwisowaniu. Starsza wersja H6 jest trwalsza, ale skoro mowa o roczniku 2005 = weź 2,5. Wolny ssak, także nie spodziewaj się rewelacyjnych osiągów. W manualu lepszy, w automacie to dupowóz. Instalacje powierz komuś zaufanemu, żeby Cie "potem" nie bolało

Link to comment
Share on other sites

dzieki za odpowiedzi ,

 

Troche Szkoda mi Tego H6 ....

.

..... Reasumując , z Outback modelu , od 2005 , co najlepiej znosi LPG INSTALACJE . I Co Jest godne polecenia .

Jeszcze chciałbym zapytać ;

JAK do wygląda z modelami z Niemca i Wloch . z tymi i + LPG ( montowanymi niemcach W włoszech i)

oraz ...

Model 2005, podręcznik, 200 000 km / przebiegu Krajowy ASO W serwisowany . - Jeszcze sie Nada Na INSTALACJE zapora ogniowa raczej Bedzie z wchodzeniem do " wydatków rwącego potoku "...

Link to comment
Share on other sites

dzieki za odpowiedzi ,

 

Troche Szkoda mi Tego H6 ....

.

..... Reasumując , z Outback modelu , od 2005 , co najlepiej znosi LPG INSTALACJE . I Co Jest godne polecenia .

Jeszcze chciałbym zapytać ;

 

 

Godne polecenia? 2.5T

 

Ape takiego sprzedaje...

Link to comment
Share on other sites

dzieki za odpowiedzi ,

 

Troche Szkoda mi Tego H6 ....

.

..... Reasumując , z Outback modelu , od 2005 , co najlepiej znosi LPG INSTALACJE . I Co Jest godne polecenia .

Jeszcze chciałbym zapytać ;

JAK do wygląda z modelami z Niemca i Wloch . z tymi i + LPG ( montowanymi niemcach W włoszech i)

oraz ...

Model 2005, podręcznik, 200 000 km / przebiegu Krajowy ASO W serwisowany . - Jeszcze sie Nada Na INSTALACJE zapora ogniowa raczej Bedzie z wchodzeniem do " wydatków rwącego potoku "...

 

 

200.000 km to dość duży przebieg jak na 2005. Wiele będzie trzeba zrobić chyba, że obecny właściciel zrobił. Odnośnie spalania to pełna zgoda, że trasie będzie podobnie 9 - 10l przy normalnej jeździe. Miasto 2.5 N/A MT to ok. 10.5 - 11l. H6 to ok. 13-15l w zależności od odcinków. AT sobie odpuść bo do MY04 -MY5 były 4AT.

manual spec EU jest chyba najlepszym rozwiązaniem w miarę oszczędnym ale pozwala poruszać się dość sprawnie.

Link to comment
Share on other sites

Odnośnie spalania to pełna zgoda, że trasie będzie podobnie 9 - 10l przy normalnej jeździe. Miasto 2.5 N/A MT to ok. 10.5 - 11l. H6 to ok. 13-15l w zależności od odcinków. AT sobie odpuść bo do MY04 -MY5 były 4AT.

manual spec EU jest chyba najlepszym rozwiązaniem w miarę oszczędnym ale pozwala poruszać się dość sprawnie.

Potwierdzam :) Posiadam właśnie 2,5 MT z 2005 roku w spec. EU. więc jeśli masz jakieś konkretne pytania, to dawaj.

Link to comment
Share on other sites

Witam serdecznie

 

Bardzo proszę o poradę.

 

Rozważam zakup Outbacka rocznik 2005.

Mam do wyboru 2,5 l (bez turbo) i 3.0 H6.

2,5 europejska wersja, natomiast drugi wersja USA.

W aucie planuję założyć LPG.

Czy macie jakieś doświadczenia z zestawianiem tych modeli i co moglibyście mi poradzić przed zakupem.

 

Andrzej

ps. czy jest duża różnica w spalaniu obu modeli.

 

Mam 2.5i, zaraz po zakupie zainstalowalem LPG. 2.5 dobrze znosza gaz, maja jedynie dosc czula elektronika, bardzo wazny jest dobor instalacji, prawidlowy montaz w zakladzie ktory robil juz Subaru jak i je prawidlowa regulacja. Na razie zrobilem ok 55kkm na LPG bez wiekszych problemow :wink: .

Co do H6 to jak sobie poczytasz lekture forum to mysle, ze sobie odpuscisz kwestie gazowania tego silnika, staje sie on bowiem dosc drogi w serwisowaniu po takiej operacji.

O instalacjach montowanych przez zagraniczne ASO slyszalem opinie, ze to nic specjalnego, uwazam, ze lepiej poszukac dobrego auta, niekoniecznie z zainstalowanym LPG a gaz dorzucic w serwisie LPG - oczywiscie po lekturze forow :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

zamontowałeś typu jakiego Instalacje do auta i Jaka masz wersję podręcznika automat zapora ogniowa .

Wstępnie rozmawiałem juz z " gazownikiem i " polecił mi zainstalowanie dodatkowo modułu regulującego automatycznie , W przypadku zmiennej Jakości gazu . koszt 500 zł .

Chcę kupić auto z rocznika ( Okolo ) 2005 / 6, zapora ogniowa sa jakieś zastrzeżenia związane z dużym przebiegiem auta podczas LPG momtowania .

i Na Koniec , Jak Się przedstawia Spalanie LPG W Twoim przypadku .

Link to comment
Share on other sites

zamontowałeś typu jakiego Instalacje do auta i Jaka masz wersję podręcznika automat zapora ogniowa .

Wstępnie rozmawiałem juz z " gazownikiem i " polecił mi zainstalowanie dodatkowo modułu regulującego automatycznie , W przypadku zmiennej Jakości gazu . koszt 500 zł .

Chcę kupić auto z rocznika ( Okolo ) 2005 / 6, zapora ogniowa sa jakieś zastrzeżenia związane z dużym przebiegiem auta podczas LPG momtowania .

i Na Koniec , Jak Się przedstawia Spalanie LPG W Twoim przypadku .

 

Ja mam KME + wtryski MAgicJet i o ile wteyski sa ok bo sa tanie i dosc trwale to elektronika KME jest troche za proste, teraz bym zalozyl STAGa.

Firewalla w aucie nie mam :mrgreen:

O jaki modul automatyki chodzi :shock: ? Od regulacji jest elektornika sterownika.

Splanie u mnie to trasa 8-10l, miast ok 14 (Warszawa i korki), srednio mi ok 13l wychodzi.

Link to comment
Share on other sites

Romek_I, Panowie

a jak z regulacją luzów zaworowych w 2,5 ? na LPG, czy trzeba? jak często? i mocno boli ?

 

oczywiscie ze trzeba, ja mialem regulowane zaraz po kupnie przy ok 120 kkm, za tydzien jade na przeglad i mi powiedzili, ze po 45kkm warto sprawdzic, podobno widac czy trzeba regulowoac czy nie na egzaminerze. Jak zrobie przeglad moge dac znac co i jak.

Link to comment
Share on other sites

Witam. Mam pytanie czy każdy mechanik mi to zrobi i czy sa potrzebne jakies dane do ustawiania zaworów i co to za uszczelki ??

 

Każdy to raczej nie.

Dane? Chociażby wartość luzu zaworowego przydałaby się do regulacji.

Uszczelki pokryw zaworów.

Link to comment
Share on other sites

Witam. Mam pytanie czy każdy mechanik mi to zrobi i czy sa potrzebne jakies dane do ustawiania zaworów i co to za uszczelki ??

 

Każdy to raczej nie.

Dane? Chociażby wartość luzu zaworowego przydałaby się do regulacji.

Uszczelki pokryw zaworów.

 

Skąd wźąść takie dane?? i czy przy okazji otwierarania silnika da sie tez szybko wymienic uszczelki koło świec??

Link to comment
Share on other sites

Witam. Mam pytanie czy każdy mechanik mi to zrobi i czy sa potrzebne jakies dane do ustawiania zaworów i co to za uszczelki ??

 

Każdy to raczej nie.

Dane? Chociażby wartość luzu zaworowego przydałaby się do regulacji.

Uszczelki pokryw zaworów.

 

Skąd wźąść takie dane?? i czy przy okazji otwierarania silnika da sie tez szybko wymienic uszczelki koło świec??

 

Chcesz to sam robić?

Link to comment
Share on other sites

Witam. Mam pytanie czy każdy mechanik mi to zrobi i czy sa potrzebne jakies dane do ustawiania zaworów i co to za uszczelki ??

 

Każdy to raczej nie.

Dane? Chociażby wartość luzu zaworowego przydałaby się do regulacji.

Uszczelki pokryw zaworów.

 

Skąd wźąść takie dane?? i czy przy okazji otwierarania silnika da sie tez szybko wymienic uszczelki koło świec??

 

Chcesz to sam robić?

 

Nie ale niemoge sie ruszyć z miasta za dużo mam obowiązków Miesięczne Bliźniaki + budowa domu wszystko naraz.

Link to comment
Share on other sites

Witam. Mam pytanie czy każdy mechanik mi to zrobi i czy sa potrzebne jakies dane do ustawiania zaworów i co to za uszczelki ??

 

Każdy to raczej nie.

Dane? Chociażby wartość luzu zaworowego przydałaby się do regulacji.

Uszczelki pokryw zaworów.

 

Skąd wźąść takie dane?? i czy przy okazji otwierarania silnika da sie tez szybko wymienic uszczelki koło świec??

 

Chcesz to sam robić?

 

Nie ale niemoge sie ruszyć z miasta za dużo mam obowiązków Miesięczne Bliźniaki + budowa domu wszystko naraz.

 

 

Dane regulacyjne nie są tajemnicą i są dla warsztatów ogólnie dostępne.

Link to comment
Share on other sites

Witam. Mam pytanie czy każdy mechanik mi to zrobi i czy sa potrzebne jakies dane do ustawiania zaworów i co to za uszczelki ??

 

Każdy to raczej nie.

Dane? Chociażby wartość luzu zaworowego przydałaby się do regulacji.

Uszczelki pokryw zaworów.

 

Skąd wźąść takie dane?? i czy przy okazji otwierarania silnika da sie tez szybko wymienic uszczelki koło świec??

 

Powinien każdy mechanik zrobić. Uszczelki te koło świec przy okazji się wymienia. Dane...ja mam na masce silnika (oczywiście od wewnątrz) naklejone. Firmowa naklejka z danymi regulacyjnymi zaworów i napędem rozrządu.

Link to comment
Share on other sites

Witam. Mam pytanie czy każdy mechanik mi to zrobi i czy sa potrzebne jakies dane do ustawiania zaworów i co to za uszczelki ??

 

Każdy to raczej nie.

Dane? Chociażby wartość luzu zaworowego przydałaby się do regulacji.

Uszczelki pokryw zaworów.

 

Skąd wźąść takie dane?? i czy przy okazji otwierarania silnika da sie tez szybko wymienic uszczelki koło świec??

 

service manual :wink:

Ja osobiscie nie ryzykwoalbym regulacji u osoby ktora nie miala doczynienie z Subaru :|

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...