Jump to content

Forek 2,5l 177KM


August
 Share

Recommended Posts

Witam

 

Chciałbym kupić Forestera o parametrach podanych powyżej. Auto jest stargane z USA. Jest w automacie. Mam pytanie czy warto i czy taka wersja jest bezproblemowo serwisowana u nas. Bylem w salonie/serwisie w Szczecinie i powiedziano mi, że nie będzie najmniejszych problemów. Podobno ta wersja jest też dostępna w Europie, niestety nie w Polsce.

Link to comment
Share on other sites

trochę mało tych parametrów. Ale tak czy inaczej warto kupić (chyba że wyklepany z przystanku autobusowego :P), przecież to auto wyprodukowane w Japonii. Co z tego że na rynek USA, będzie problem z szukaniem części po VIN ale dla chcącego serwisu nie ma nic trudnego :)

Link to comment
Share on other sites

Chodzi mi dokładnie o to auto: http://otomoto.pl/subaru-forester-C13559432.html . Z tego co się orientuje to auto z takim silnikiem jest też dostępne w Niemczech więc myślę, że strasznych problemów ze ściągnięciem części nie powinno być, no chyba, że pomimo tych samych silników są jeszcze inne różnice między wersją europejską a amerykańską.

Link to comment
Share on other sites

jezeli to 2,5 litra z USA to chuba ma 163 lub 167 KM - jak dobrze pamietam. Moj sasiad posiada takowego, tez w automacie, i bardzo sobie chwali. Z serwisem nie ma problemow - trzeba tylko pilnowac, by zamawiali czesci do wlasciwego silnika 2,5 a nie 2.0. Nawet ma go zagazowanego i od kilku lat bez zarzutów to auto mu służy.

Link to comment
Share on other sites

jezeli to 2,5 litra z USA to chuba ma 163 lub 167 KM - jak dobrze pamietam. Moj sasiad posiada takowego, tez w automacie, i bardzo sobie chwali. Z serwisem nie ma problemow - trzeba tylko pilnowac, by zamawiali czesci do wlasciwego silnika 2,5 a nie 2.0. Nawet ma go zagazowanego i od kilku lat bez zarzutów to auto mu służy.

 

 

dzieki wielkie za info

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Wg tego, co mam napisane w instrukcji (w obu forkach - '08 i '09 - new generation) to silnik 2.5i ma moc 170 KM. Ale to detal. W porównaniu do europejskiego 2.0 idzie dynamiczniej, acz czasem denerwujące są wysokie obroty potrzebne do szybkiego rozpędzenia autka... i ta zmiana biegów. Nieco duża bezwładność skrzyni AT. W przypadku nadwozia MY 06 (2008) autko jest żwawsze choć ponoć skrzynia starszej generacji i bez sekwencji. Ale kilogramy robią swoje.

 

Spalanie w '09 udało mi się zbić na trasie do 8,3 l/100km (90 - 120), zaś w wyjątkowych warunkach (ecodrivng - :twisted: ) było nawet 7,4 !!!

 

Ogólnie - polecam oba modele 8)

 

Jak na razie, odpukuję, bezawaryjne!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...