Jump to content

Legacy Szarpanie,


sorcerer
 Share

Recommended Posts

Witam szanownych kolegów,

Mam problem z silnikiem 2,5 GT 2005, opiszę jakie są objawy.

Zaraz po odpaleniu silnika samochód wchodzi na ssanie, ale dodając lekko gazu i poduszczając pedał auto spada z obrotów do poziomu jakby miało zgasnąć(silnik zaczyna skakać oko 250 obr/min patrząc na wskazówkę). Drugim objawem jest szarpanie, dodając gazu na 1,2,3 biegu szarpie przyśpieszając, nie jest to turbina ponieważ objawy zaczynają się poniżej 2400 obr. Wymieniłem też przepływkę i świece. Ciekawe jest, że szarpanie w największym stopniu występuje kiedy silnik jet już rozgrzany, w dużo mniejszym stopniu na zimnym silniku. Wydajne mi się, że ogólnie silnik jest zmulony.

 

Czy ktoś z szanownych kolegów miał podobny problem, może ktoś podrzucić jakiś pomysł.

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Mi mocno pomogło czyszczenie przepustnicy ale mam wolnossaka - takich mocnych objawów jak twoje nie miałem. Sprawdz też wszystkie przewody dolotowe - może gdzieś ssa lewe powietrze

Link to comment
Share on other sites

Dzis wyczytałem ciekawą rzecz, próbując podłączyć ECUFLASH przez ODB2, ECU zamykał mi interfejs (wyrzucił numer identyfikacyjny silnika i zamknął połączenie), nie udało mi się mimo kombinacji podłączyć żadnego oprogramowanie poza RoomRiderem - tryb odczytywania parametrów online.

 

Wrzucając komunikat błędu w google wyczytałem, że takie komunikatu odrzucenia oprogramowania ECU wywala po flashowaniu przez ECUTek. Czy ktoś z was spotkał się z takim problemem?

Poradźcie co można z tym zrobić

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...