Skocz do zawartości

Wałek rozrządu-problem po zakupie w ASO


nomad

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

W związku z uszkodzeniem wałka rozrządu wydechowego prawej głowicy zamówiłem nowy w ASO. Dzisiaj po odbiorze okazało się, że wałek, który otrzymałem jest do głowicy lewej. Jestem pewny na 100%,że zamawiałem właściwy ( na prawą stronę ). W rozmowie sprzedawca stwierdza, że musiałem mu wskazać niewłaściwą część na rysunku technicznym co doprowadziło do błędnego zamówienia ( pomimo tego, że ciągle rozmawialiśmy o prawej głowicy ). Co w takiej sytuacji mogę zrobić? Czy całą odpowiedzialność finansowa za błędne zamówienie spoczywa na mnie, gdzie w mojej opinii z mojej strony wszystko było ok. Czy mam prawo zwrotu towaru i zwrot kosztów? Dodam,że w opisie towaru na FV ( faktura na zaliczkę na zamówiony wałek ) nie jest napisane czy to ma być wałek prawy czy lewy, ta informacja pojawia się dopiero na FV korygującej, którą otrzymałem dzisiaj w momencie odbioru części.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W rozmowie sprzedawca stwierdza, że musiałem mu wskazać niewłaściwą część na rysunku technicznym co doprowadziło do błędnego zamówienia ( pomimo tego, że ciągle rozmawialiśmy o prawej głowicy )

 

Sprzedawca powinien sobie sam odszukać wałek wydechowy prawej głowicy, od tego chyba jest...takie jest moje zdanie. Żeby klient sam szukał części... :roll:...w ASO...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nomad - jezeli poszedles do ASO - i chciales zamowic walek prawej glowicy - to na panu przed komputerem /jako profesjonaliscie/ spoczywa obowiazek zamowienia wlasciwego asortymentu zgodnie z oczekiwaniem klienta. Wskazujac na rysunku walek - to sprzedawca ma obowiazek upewnic sie ze zamawia czesc wlasciwa. Swoja droga powinienes w ASO dostac specyfikacje zamowienia - numer czesci ktory zamowiles. Na Twoim miejscu udalbym sie do ASO - i zadal wymiany walka na wlasciwy, a Panu sprzedawcy kazal swoje opowiesci miedzy bajki wlozyc, bo winien byl dochowac nalezytej starannosci przyjmujac zamowienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tak rozumuję, dlatego argumentacja w stylu: źle Pan pokazał na rysunku powoduję, że się gotuję. Podałem VIN, powiedziałem co mi potrzebne i tylko tyle do mnie należy. Dodam, że przed wizytą w ASO pojechałem do mechanika wziąłem głowicę z uszkodzonym wałkiem do rąk i sprawdziłem oznaczenia. Na prawej jest to RH na lewej LH, żeby mieć 100% pewność, że mechanik przekazał mi właściwą informację co do strony. Odnośnie zamówienia to nie dostałem tak owego. Dostałem tylko fakturę na wpłaconą przeze mnie zaliczkę gdzie w opisie jest tylko: " wałek rozrządu wydechowy do STI", nie pisze czy strona prawa czy lewa :shock: , nie ma też symbolu zamawianej części. W/w symbol znajduje się dopiero na fakturze, którą otrzymałem w momencie odbioru części, czuli po ponad 3tygodniach ( tak na marginesie miało być 10 dni ). Oczywiście jest to symbol złego wałka, nie tego, którego potrzebuję :evil: Jutro planuję porozmawiać z kierownikiem tego ASO ew. właścicielem. O rezultatach na pewno poinformuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie z ASO kilka dni temu skontaktowali się ze mną telefonicznie, niejako przyznali się do błędu. Dzisiaj zwróciłem zły wałek, otrzymałem zwrot gotówki. Sprawa zamknięta. BTW Szkoda, że to tak długo trwało, zanim zrozumieli, że pomieszali strony silnika. Niestety byłem zmuszony kupić wałek używany a tak chciałem dać zarobić ASO :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...