cypis Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 jako ze powoli rozkreca sie budowa VTS i ze panicznie boję sie ognia zabieramy sie do montarzu systemu gaśniczego ..... Teraz moje pytanie wg wymagań dla auta z ma byc system gąsniczy w kabibni i komorze silnika i do dyspozycji jest 6 dysz (2 kabina 4 komora) Jak najrozsadniej rozplanować rozmieszczenie dysz ktos sie w to bawił??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 w Subaru na pewno na pompę wspomagania i okolice po nią.... , i na przewody do chłodnicy olejowej, bo tam najczęście się jara nasza kochana marka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 16 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 kurcze emot w ten sposób nie myślalem .....bardziej kompleksowo podchodzilem jako caly element komora silnika, nie myslalem o jakiś szczególnych punktach. vts ma chłodnice oleju czyli okolice niej kolektor bo na okolo sporo plastiku, i wszedzie gdzie płynie olej. Co do kabiny warto wogóle w to iść i gdzie montować ?? System sterowany manualnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Co do kabiny to ztcw dysze idą na nogi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się