Skocz do zawartości

poliuretanowe sinnebloki


yorey

Rekomendowane odpowiedzi

Narodzie, czeka mnie wymiana gum zawieszenia - w zasadzie wszystkich i przodu i tyłu - jedne są w lepszym, inne w gorszym stanie, ale nie chce mi się z tym 5 razy jeździć na warsztat - postanowiłem zabrać się do rzeczy kompleksowo i wymienić je hurtem, ale wieść niesie, że znacznie solidniejsze i "twardsze" są wersje poliuretanowe. Czy ktoś z Wielce Szanownych ćwiczył takie rozwiązanie? Jakie wrażenia? I czy w ogóle da się to do outbacka dostać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zmienił na OEM subaru. Poliuretan ponoć trzeba co jakiś czas smarować, bo popiskuje, a czy jest wytrzymalszy to wątpliwe.

 

tu masz info o poliuretanach do imprezy, chyba co do zasady nic się nie różnią ;)

viewtopic.php?f=21&t=126617&start=0&hilit=poliuretan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eee, chłopaki raczej pozytywnie się wypowiadają, a kumpel zastosował to w SAABie i widać różnicę. Poza tym leciutkim skandalem jest, że poparciały raptem pięcioletnie gumy z przebiegiem na poziomie niecałych 150kkm, stąd szukam nieco lepszych rozwiązań niż OEMowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja właśnie zamówiłem gumy w rodzimym strong-flex.eu

miałem je w CRXie i nie narzekałem na żadne piski czy stukania czy inne objawy o których mówią ludzie.

zamawiając u nich podając kod crx5 jeszt 5% extra zniżki, i całe zawieszenie wychodzi ~900zł.

 

http://www.strong-flex.eu/index.php?pag ... t&Itemid=1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trwałość może być mniejsze ale zasadnicze pytanie po co twarde gumy zawieszenia do OBK ? Są droższe i trudniej dostępne od zamienników seryjnych, które wytrzymują naprawdę dużo. Ja mam 130k km przejechanie na serii.

Mam w WRx'e wszystkie gumy Power Flex ( łącznie z przekładnią ) i nic nie piszczy. Moim zdaniem to plotka. Seryjne też potrafią skrzypieć jak się brud dostanie.

 

PS Widzę, że ma spec US, więc jest to częściowo zrozumiałe. Lekka kanapa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku "bujania" na pewno pomogą twardsze gumy wahaczy ale w jakim zakresie to trzeba sprawdzić.

Z amortyzatorami nie nie zrobisz bo mały wybór przez samopoziomowanie. Można spróbować górnej rozpórki Legacy ale czy to coś da to nie wiem.

W innych autach, Legacy / Impreza pomoga i to bardzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...