Jump to content

poliuretanowe sinnebloki


yorey
 Share

Recommended Posts

Narodzie, czeka mnie wymiana gum zawieszenia - w zasadzie wszystkich i przodu i tyłu - jedne są w lepszym, inne w gorszym stanie, ale nie chce mi się z tym 5 razy jeździć na warsztat - postanowiłem zabrać się do rzeczy kompleksowo i wymienić je hurtem, ale wieść niesie, że znacznie solidniejsze i "twardsze" są wersje poliuretanowe. Czy ktoś z Wielce Szanownych ćwiczył takie rozwiązanie? Jakie wrażenia? I czy w ogóle da się to do outbacka dostać?

Link to comment
Share on other sites

eee, chłopaki raczej pozytywnie się wypowiadają, a kumpel zastosował to w SAABie i widać różnicę. Poza tym leciutkim skandalem jest, że poparciały raptem pięcioletnie gumy z przebiegiem na poziomie niecałych 150kkm, stąd szukam nieco lepszych rozwiązań niż OEMowe.

Link to comment
Share on other sites

Faktycznie dziwne, u mnie w GT-ku i Forku są oryginalne w znacznej większości, jak nie wszystkie, być może nawet od nowości, i nic nie poparciało...

Link to comment
Share on other sites

ja właśnie zamówiłem gumy w rodzimym strong-flex.eu

miałem je w CRXie i nie narzekałem na żadne piski czy stukania czy inne objawy o których mówią ludzie.

zamawiając u nich podając kod crx5 jeszt 5% extra zniżki, i całe zawieszenie wychodzi ~900zł.

 

http://www.strong-flex.eu/index.php?pag ... t&Itemid=1

Link to comment
Share on other sites

trwałość może być mniejsze ale zasadnicze pytanie po co twarde gumy zawieszenia do OBK ? Są droższe i trudniej dostępne od zamienników seryjnych, które wytrzymują naprawdę dużo. Ja mam 130k km przejechanie na serii.

Mam w WRx'e wszystkie gumy Power Flex ( łącznie z przekładnią ) i nic nie piszczy. Moim zdaniem to plotka. Seryjne też potrafią skrzypieć jak się brud dostanie.

 

PS Widzę, że ma spec US, więc jest to częściowo zrozumiałe. Lekka kanapa.

Link to comment
Share on other sites

sam widzisz - miękka kanapa, a jednocześnie możliwości spore - w efekcie niebezpiecznie jest jeździć w OEMowym zawieszeniu, bo jeszcze można sobie krzywdę zrobić.

Link to comment
Share on other sites

W przypadku "bujania" na pewno pomogą twardsze gumy wahaczy ale w jakim zakresie to trzeba sprawdzić.

Z amortyzatorami nie nie zrobisz bo mały wybór przez samopoziomowanie. Można spróbować górnej rozpórki Legacy ale czy to coś da to nie wiem.

W innych autach, Legacy / Impreza pomoga i to bardzo.

Link to comment
Share on other sites

mam już rozpórkę - na razie tylko na przód, ale tył też założę, jest lepiej, ale myślę, że może być jeszcze lepiej. Samopoziomowania nie mam.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...