fly Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 witam, nie tak dawno temu nagle dmuchawa nawiewów zaczęła głośno pracować. myślałem, że może coś tam wpadło ale nie wiem jak się tam dostać. filtr pyłkowy wymieniłem, ale oczywiście to nie była przyczyna i nic to nie pomogło spotkał się ktoś z takim problemem? może podzielicie się doświadczeniami pozdrawiam, fly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warp9 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Najprostsza i najtańsza przyczyna - liście/inne zanieczyszczenie - do przejrzenia nawiewy. Droższa opcja - silniczek kończy współpracę. Czasem daje się go naprawić, czasem (jak w moim przypadku) należy przygotować paręset złotych na nowy ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fly Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 dzięki za informacje czy możesz napisać coś więcej? jaki koszt i czy dam radę sam to zrobić przy średnich zdolnościach technicznych? liście itp. wykluczyłem, także chyba czeka mnie wymiana... pozdrawiam, fly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warp9 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Z tego co widziałem, to dostęp nie jest trudny (ja byłem za leniwy na robotę i zleciłem serwisowi :wink: ). Natomiast cena całkiem spora - nie mam w tej chwili dostępu do faktury, ale zdaje się, że coś ok. 300-400 jak nic (tańsza opcja - sprowadzany z JP, z Europy jeszcze drożej). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fly Opublikowano 1 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 witam ponownie, Ogarnąłem temat samodzielnie, pomimo tego, że dmuchawa jest nierozbieralna to wyższość wzięła polska fantazja. U mnie akurat okazało się, że jest zapieczone jedno łożysko (w dmuchanie są dwa). Jak ktoś będzie zainteresowany to mogę opisać temat szerzej. Pozdrawiam, fly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzala Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 Odgrzewam... Mam szumiącą dmuchawę w legacku IV, podejrzewam łożyska w agoni... rozbierał ktoś? Fly pisał, że dmuchawa nierozbieralna, ale moim zdaniem po odkręceniu śruby z korpusu silnik z wiatrakiem powinien wyjść...i wychodzi kawałek Chcę mieć pewność, że niczego nie połamie, stąd moje pytanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LU78 Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Mam od kilku dni hałas z prawej strony deski w Legacy IV. Gdy wyłączę wentylację hałas ustaje. Czy to ta sama przypadłość co u kolegów grzala, fly i warp9 ? Ten dźwięk doprowadza mnie do szału. Trudno się dostać do tej dmuchawy? Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Fly poproszę info jak poradzić sobie z tym mankamentem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzala Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Mam od kilku dni hałas z prawej strony deski w Legacy IV. Gdy wyłączę wentylację hałas ustaje. Czy to ta sama przypadłość co u kolegów grzala, fly i warp9 ? Ten dźwięk doprowadza mnie do szału. Trudno się dostać do tej dmuchawy? Proszę o pomoc. w naszych przypadkach hałasował wiatrak nad nogami pasażera, ale tylko w momencie jego włączenia. Tak jak opisał @fly pomimo, że silnik wiatraka wygląda nierozbieralnie, zatarte łożysko ( i drugi dobre) można z sukcesem wymienić, koszt łożysk znikomy. U Ciebie mogą hałasować klapy domykania nawiewów, ale podczas jazdy w zasadzie tego nie słychać, dopiero na postoju słychać dźwięki podobne to tarcia plastik o plastik. Wiatrak w nogach, przykręcony jest na 3 śruby (chyba klucz 8)... warto użyć grzechotki z przedłużką bo łby są trochę głębiej w obudowie i odkręca się "na leżąco". Po odpięciu zasilania, wiatrak w ręku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 A gdzie szukać łożyska oprócz aukcji bo może lepiej wstawić od razu nówkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Uwaga na wiatraki z Angoli.! trzeba zmienić obroty na silniczku a łopatki wiatraka dać ze starego kompletu bo są w inną stronę. Rozbiórka jest łatwa,każdy da radę bo to robota na leżąco Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominikd Opublikowano 22 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2019 witam,odgrzeje kotleta ja dotarlem do takiego etapu rozbiorki jak na foto 1. nie wiem jak dalej postepowac, zeby dostac sie do lozysk samej oski tez nie jestem w stanie uwolnic, bo nie wiem jak zdjac sam plastikowy "wirnik". w starszym modelu byl na srubke, tu juz jakby bardzej "jednorazowo" zostal nabity (foto 2)dzieki za pomoc!pzdr,DSent from my TA-1004 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominikd Opublikowano 27 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2019 temat zakonczony. zamowiona nowa oryginalna za 110zl netto takze prowizoryczne naprawy, to gra niewarta swieczkiSent from my TA-1004 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się