mich Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Wszystko na to wskazuje że tak, albo klapka sie zawiesiła albo silnik który tą klapka steruje, dla bezpieczeństwa odpiął bym wtyczkę od tego silniczka aby przypadkiem klapka nie została w pozycji zamknietej, bo wtedy auto straci moc No ja tam rąk wsadzał nie będę, bo znając moje umiejętności w zakresie mechaniki, to odepnę nie ten kabelek No nic, poszukam jakiegoś serwisu w okolicy. Wielkie dzięki wszystkim za pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mich Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 No właśnie, a propos serwisu na Dolnym Śląsku, możecie mi podrzucić nazwy jakichś warsztatów, które ogarniają STI i mogłyby zająć się tym problemem. Mam już kontakt w Jeleniej Górze od Zwibela, a macie jeszcze jakieś propozycje? MTS Dzierżoniów na razie odpada z powodu obłożenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 klapki są po to aby auto spełniało normy emisji spalin chyba euro4. w hamerykańskich wrx-ach też sa. Plus są po to, by ktoś, kto chce pojechać nielegala, musiał dodatkowo zapłacić za usunięcie . Albo kupić moduły z usuniętymi TGV - jak w linku powyżej. takie cos zastepuje te klapki Tak, choć nie do końca - to są po prostu obudowy z już usuniętymi TGV, albo też obudowy produkowane specjalnie bez TGV. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Osobom polecającym na Forum inne serwisy niż ASO, proponuję zapoznać się po raz drugi (bo pierwszy był mam nadzieję przy rejestracji) z regulaminem :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Osobom polecającym na Forum inne serwisy niż ASO... ale ASO nie umialo (albo nie chcialo :roll: ) usunac usterki wiec jak mamy koledze pomoc :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Osobom polecającym na Forum inne serwisy niż ASO... ale ASO nie umialo (albo nie chcialo :roll: ) usunac usterki wiec jak mamy koledze pomoc :?: Polecić inne ASO. Ot choćby w Dzierżoniowie. Daleko nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Dobrze, ze najblizsze ogarniajace ASO nie jest w Szczecinie, bo tez trzebaby polecac wg. klucza SIPu Oczywiscie do nie-ASO czy do dajmy na to Carfita trzeba tez kawalek dojechac - natomiast szkoda, ze wciaz nie ma odgornego nacisku na poprawienie umiejetnosci/kompetencji w autoryzowanych serwisach Subaru. Wowczas nie byloby, jak podejrzewam, wiekszej chwili wahania, by stawiac je w jednej linii z tymi spoza "poswieconej" listy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 klapki są po to aby auto spełniało normy emisji spalin chyba euro4. w hamerykańskich wrx-ach też sa. Czy to badziewie jest tez w 2.5 N/A US-Spec? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 klapki są po to aby auto spełniało normy emisji spalin chyba euro4. w hamerykańskich wrx-ach też sa. Czy to badziewie jest tez w 2.5 N/A US-Spec? Albo 2.0 NA? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Takich nie było chyba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Takich nie było chyba? Jakich? US 2.0? No nie bylo. A w EU i JP nie stosuje sie tych klapek. Ponawiam zapytanie, w 2.5 N/A US-Spec tez to siedzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 w 2,5 N/A US siedzi czasem IVI , zobacz sobie czy na dole kolektora dolotowego są podstawki z czarnymi puszkami po boku, jak są to masz to badziewie, ale wydaje mi się, że raczej nie masz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 w 2,5 N/A US siedzi czasem IVI Kurcze, ja jej jeszcze u siebie nie widziałem :shock: Gdzie się chowa, idę poszukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 elmo, no no... chyba ze na wymiane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 A w EU i JP nie stosuje sie tych klapek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 A w EU i JP nie stosuje sie tych klapek. W klapkach chodzi IVI :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Tak, Ivi bardzo lubi chodzic prawie boso, nawet jesienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Jak boso, to klapek nie ma. Problem rozwiązany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon Sajmon Opublikowano 31 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 Odkopię temat, dzisiaj u mnie wyskoczył bląd P2016. Wszystko działa jak powinno, silnik pracuje normalnie. Błąd pojawił się po tym jak dzisiaj wymieniłem uppipe z wąskiego na lekko szerszy, odpinałem sondę lambda oraz czujnik EGT. Wszystko wpięte tak jak poprzednio, próbowałem kasować błąd za pomocą prostego urządzenia ELM jednak nie da rady. Ktoś coś poradzi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 31 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 to blad zaworu klapek tgv , malo wspolnego z tym co robiles Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon Sajmon Opublikowano 31 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 Był jeszcze błąd P2004 ale usunął się i nie zapala się, P0301,02,03,04 również był ale zgasł. Jednak ten P2016 - Intake Manf Runner Position Sensor/Switch circuit low bank1. Tak wyświetla program. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się