Jump to content

OUTBACK Lakierowanie drzwi!! U KOGO?!!!!!!!!!!!


Guest Kasia Zawada
 Share

Recommended Posts

Guest Kasia Zawada

Witam,

 

Ktos mi przydzwonil na parkingu w drzwi i zrobil wgniecenie. Zalezy mi zeby lakierowanie zrobic w serwisie, nie tracac gwarancji na lakier, nie obawiajac sie, ze daltonista zle dobierze kolor (nie diamond grey metallic) (przepraszam za okreslenie daltonista), ze i tak wyjdzie rdza, ze dokopujac sie do blachy ktora trzeba wyklepac uszkodzi wewnetrzna obudowe drzwi, centralny zamek, mechanizm opuszczania szyb czy cos w tym stylu. Pytanie, ktory serwis w Polce zrobi to najlepiej. Boje sie, ze pan KTOS po prostu cos zle gdzies wcisnie, przycisnie, jeszcze gorzej - zlamie, urwie, czy nie tak za cos pociagnie, potem zrobi wielkie oczy i kaze zaplacic 5 000 tysiecy zlotych. Czy ktos ma jakies doswiadczenia w tym temacie? Gdzie robia to DOBRZE?STOP - PER- FEK- CYJ-NIE !

 

Prosze o reply. Zal dupe sciska jak patrze na ten "mankament". Na ktoryms poscie czytalam dobre opinie o serwisie w Krakowie. Jestem z Gdanska, ale wszystko jedno gdzie to zrobia, byleby nie zostalo to spaprane.

 

Na forum znalazlam taka info - bardzo mnie to poruszylo

3. Trudniej jest, jeśli są na lakierze delikatne wgniecenia, np. od cudzych drzwi na parkingu. Mało jest warsztatów, w których można usunąć tego rodzaju skazy (nie jest to niemożliwe, nie dajcie się zwieść, wymaga tylko wprawy i narzędzi). Latwiej usunąć delikatne wgniecenia całych płaszczyzn, ale trzeba wtedy podgrzać lakier, żeby nie spękał przy naprawie (jest bardziej plastyczny). Z drugiej strony nie są to usługi tanie, więc opłacają się tylko przy pojedyńczych uszkodzeniach na elemencie.

 

CHCE USLUGE Z PODGRZEWANIEM LAKIERU!!! CYNE/ NIE SZPACHLE JAK MOWI QBA25/ JESLI NIE DA SIE KLEPAC, TO GDZIE WSUWAJA PRETY? Cytuje za Qba25: "Przy tych "szybkich" naprawach wprowadza się do drzwi taki jakby pręt, z końcówką, którą wywiera się od środka nacisk na wgniecenie. Nie ma tam klasycznego "klepania" od środka. Niektóre (większe) naprawia się od zewnątrz, po przyklejeniu do blachy takiego "cypelka", za który się ciągnie.

BTW dobre warsztaty nie korzystają już ze szpachli, tylko z cyny (takiej, jak do lutowania)."

 

Mam namiar na TROTKA (nieautoryzowany) i slyszalam o jakims Bielsku, tam nie mam namiarow(tez nieautoryzowany). No i nie wiem skad wezma taki sam lakier. A poza tym stracilabym gwarancje. Tylko, ze z drugiej strony podobno obyloby sie bez malowania calego elementu. Jak to naprawde jest z tym Bielskiem?

 

Pozdrawiam, KASIA

Link to comment
Share on other sites

Na forum SIP polecamy ASO, ponoć gdańskie ASO ma teraz dobrego lakiernika. Nie wiem jak wygląda sprawa gwarancji. Ja nie robię tych przeglądów.

Ostatnio blacharkę i lakierowanie (Outbacka zresztą) robiłam poza ASO i jestem zadowolona z usług. Namiar mogę podać na PW jeśli chcesz :wink: .

 

Pozdrawiam z Gdańska 8)

Link to comment
Share on other sites

1. Jeśli masz gwarancję pozostaje ASO - choć ogólnie egzekwowanie gwarancji perforacyjnej nadwozia bywa trudne;

2. Jeśli chodzi o szpachlę - używana jest też szpachla "aluminiowa" - ponoć odporniejsza na pękanie; Dobrze położona szpachla wytrzyma tyle, ile reszta karoserii;

3. Dobranie koloru wiąże się nie tyle z daltonizmem, co starzeniem się lakieru i zachowaniem fabrycznych proporcji (metalik, perła). Trzeba czasem cieniować sąsiednie elementy, żeby zamaskować przejście koloru;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...