Pawlo20 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 co to ma wnieść do tematu ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 co to ma wnieść do tematu ?? ze niekiedy więcej strat niż pożytku, nawiązując do pytań czy warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 co to ma wnieść do tematu ?? ze niekiedy więcej strat niż pożytku, nawiązując do pytań czy warto. jak ktoś ma pecha, to i palec w .... złamie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 amen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedex Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 ALK pomaga jak umarłemu kadzidło,a najbardziej na grubośc portfela. Szczególnie Whiteline jest firmą godną zaufania,jakością przypomina produkty chińskie. . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Ma ktoś ALK w Warszawie lub okolicach? - chciałbym sobie to obejrzeć na żywo. Może coś ciekawego się uda z tego zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 (edytowane) ALK pomaga jak umarłemu kadzidło,a najbardziej na grubośc portfela. Szczególnie Whiteline jest firmą godną zaufania,jakością przypomina produkty chińskie. . Własnie się zastanawiałem czy nie załżyć tego "cudu" techniki, ale chyba lepiej zainwestuje w porządny zawias.BTW ogólna opinia o whiteline jest smutno-przygnębiająca... Edytowane 1 Maja 2014 przez Pawlo20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 ALK pomaga jak umarłemu kadzidło,a najbardziej na grubośc portfela. Szczególnie Whiteline jest firmą godną zaufania,jakością przypomina produkty chińskie. . Własnie się zastanawiałem czy nie załżyć tego "cudu" techniki, ale chyba lepiej zainwestuje w porządny zawias.BTW ogólna opinia o whiteline jest smutno-przygnębiająca... Parę słów ode mnie bo wiem jak to wygląda od kuchni i to od dobrych kilku lat - Whiteline jest jedną z niewielu firm na rynku które przywiązują tak dużą uwagę do tego co sprzedają,jakiej to jest jakości oraz czy to działa. Uważam iż wiele problemów które się pojawiały wynikało z niedostosowania rozwiązania do zastosowania - nie słyszałem żeby komukolwiek rozleciał się ALK z serii motorsport przy użytkowaniu sportowym samochodu, zwykłe owszem - dlaczego? Tuleje są wykonane z innego materiału, podobnie seria comfort która w jeździe na codzień sprawdzi się lepiej ale przy zabawach sportowych się rozpadnie. Czy ALK zdziałą cuda w prowadzeniu - nie niezdziałą, to tylko kolejny element poprawiający prowadzenie ale podstawa to w pełni sprawne zawieszenie, odpowiednia geometria (negatywy) i grubsze stabilizatory bo to dla mnie był najbardziej odczuwalny mod zawieszenia w każdym Subaraku jakiego miałem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 (edytowane) ALK Whiteline'a działa w GC - auto lepiej wjeżdża w zakręt, to jest zauważalne Staby Whiteline'a również działają w GC - zarówno przedni jak i tylny (wymieniałem oddzielnie I zauważyłem różnicę przy każdym) Wszystkie 3 modyfikacje zawieszenia coś dają. Na ulicy GC na zawieszeniu type r jeździ bez zarzutu w serii, ALK I staby skracają czas przejazdu prób na czas. Na asfalcie. Edytowane 2 Maja 2014 przez kons6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 Tylko, że ludzie, którzy są na forum nie od wczoraj i mają duże doświadczenie twierdzą zupełnie inaczej...Pytam, bo nie chce wyrzucic kasy w błoto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 dobry zawias sportowy do subaru to minimum 15 tys zł, na asfaltową ulicę można coś sensownego kupić za minimum 4 tys zł, przy tym koszt ALK jest bliższy 2 bakom v-power racing Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 Sensownego na ulicie, to Twoim zdaniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 np. SPAX RSX, ale na asfalt i nie na zimę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedex Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 Powiem wprost ALK to syf. Najprościej i najtaniej poprawicie zawieszenie dobrymi oponami i ich prawidłowym ćiśnieniem,odpowiednią (negatywy) geometrią-pomogą śruby HR,Eibach itp ,zestawem sprężyny + staby(polecam eibacha),wzmocnione łączniki stabów też nie zaszkodzą. To rozwiązanie budżetowe - jak komuś mało powinien zarezerwować od 12000 do +-60000 w zależności od potrzeb i zastosowania auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 np. SPAX RSX, ale na asfalt i nie na zimę Tej klasy zawias już mam, dodatkowo na grubej sztycy. A coś klase lepszego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 (edytowane) a jakie zastosowanie? Powiem wprost ALK to syf. [..]-pomogą śruby HR,Eibach itp ,zestawem sprężyny + staby(polecam eibacha),wzmocnione łączniki stabów też nie zaszkodzą. a to czasem nie jest dyskusja czy Whiteline, czy Eibach? Edytowane 3 Maja 2014 przez kons6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Powiem wprost ALK to syf. Dlaczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Powiem wprost ALK to syf. Dlaczego? Bo jak nie wydasz pierdyliona luidorów i nie wymienisz połowy zawiasu, to nie poczujesz różnicy. Ale to i tak na nic, bo jak mówi przysłowie: Kiepskiej baletnicy ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Ja nie pytam o inne rozwiązania - pytam dlaczego ALK to "syf". Psuje coś? Gorzej się na tym jeździ? Większą siłę do kierownicy trzeba przyłożyć? Chcę się dowiedzieć konkretnie o ALK, a nie o innych rozwiązaniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Psuje coś? Bynajmniej, oszczędza się klocki. Gorzej się na tym jeździ? Szybciej. Większą siłę do kierownicy trzeba przyłożyć? Nie zauważyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 a jakie zastosowanie ? torowo-drogowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 a jakie zastosowanie ? torowo-drogowe a tor to bardziej Kielce czy Poznań? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 (edytowane) a jakie zastosowanie ? torowo-drogowe a tor to bardziej Kielce czy Poznań? Może inaczej... bardziej chodzi mi o producenta. Jak napisze, że chce na Kielce, to do Poznania już nie mam wstępu z tym zawiasem? Zapewnie chodzi o charakterystyke toru, ale to musi być jakiś kompromis, nie będe wymieniac zawieszenia na różne tory Pogodziłem się już dawno z komfortem i tak nie jeżdżę tym autem na co dzień, ale na ten tor jakoś musze dojechać Obecnie mam HKSa na grubej sztycy, bardzo podobny do Bilsteina B14. Zaczął stukać i problem w tym, że nikt tego nie chce serwisować. Edytowane 3 Maja 2014 przez Pawlo20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 (edytowane) ja bym: - potwierdził na 100%, że stuka amortyzator, a nie górne mocowanie (tam się łożyska psują) - jeżeli amortyzator upside-down to spróbowałbym metody ze smarem litowym, stukający amortyzator upside-down to niekoniecznie niesprawny amortyzator - jeżeli nie pomoże, to znalazłbym zwykły dobry zakład regeneracji amortyzatorów I tam zregenerował - tak zrobiłem ze swoimi amortyzatorami oryginalnymi z type r jeżeli miałbym coś polecić na tor typu Poznań (typowy tor wyścigowy w przeciwieństwie do Kielc, które mają swoją własną unikalną specyfikę) to byłoby to AST, do rajdów widziałem jak działa Reiger I na pewno nikt się na nim nie zawiedzie ja mam 3 budżetowe komplety zawieszeń: type r seria na asfalt, ultra sr new age na szuter I wrx seria new age na śnieg, ale to auto toru nie ogląda aha, dodatkowo ALK Whiteline I oba stabilizatory Whiteline Edytowane 4 Maja 2014 przez kons6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się