Jump to content

Miss fire 2 cylinder...


ptkrally
 Share

Recommended Posts

Witam, mam już upragnioną imprezę WRX 01 i niestety mam problem świece nowe cewki pozamieniane miejscami a ona dalej na wolnych obrotach nie równo pracuje i pokazuje miss fire 2 cyl. :( będę jeszcze próbował posprawdzać kabelki idące do cewek ... check wyskakuje najczęściej na biegu jałowym i na autostradzie gdzie jedzie się na równych obrotach podczas przyspieszania się nie zapala .... czy silnik ma odpowiednią moc to nie wiem bo niedawno ją kupiłem:( jeśli ma ktoś jakiś pomysł to proszę o sugestie...

Link to comment
Share on other sites

Wygląda na to że winowajcą był rozrząd ... minimalnie nie pokrywał się na wydechowych ale idealnie ustawić się nie da albo przed znakiem albo za teraz jest za znakiem tyle co przedtem był przed i od 30 min. chodzi równo mam nadzieje że to już zakończy poszukiwania... Wielkie podziękowania za pomoc !!

Link to comment
Share on other sites

Wygląda na to że winowajcą był rozrząd ... minimalnie nie pokrywał się na wydechowych ale idealnie ustawić się nie da albo przed znakiem albo za teraz jest za znakiem tyle co przedtem był przed i od 30 min. chodzi równo mam nadzieje że to już zakończy poszukiwania... Wielkie podziękowania za pomoc !!

 

jeśli idealnie nie pokrywają sie znaki, tzn. że już był silnik rozbierany i głowice/blok planowane i to przeważnie za dużo niestety :roll: . Sprawdź napinacz hydrauliczny czy trzyma wymiar/ciśnienie i dobrze napina pasek , choć przy w takim przypadku powinien wyskakiwać błąd wałka rozrzadu.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Wygląda na to że winowajcą był rozrząd ... minimalnie nie pokrywał się na wydechowych ale idealnie ustawić się nie da albo przed znakiem albo za teraz jest za znakiem tyle co przedtem był przed i od 30 min. chodzi równo mam nadzieje że to już zakończy poszukiwania... Wielkie podziękowania za pomoc !!

 

jeśli idealnie nie pokrywają sie znaki, tzn. że już był silnik rozbierany i głowice/blok planowane i to przeważnie za dużo niestety :roll: . Sprawdź napinacz hydrauliczny czy trzyma wymiar/ciśnienie i dobrze napina pasek , choć przy w takim przypadku powinien wyskakiwać błąd wałka rozrzadu.

 

Tak sobie po paru miesiącach wszedłem i poczytałem :shock: :shock: i się dowiedziałem a już zapomniałem że takowy problem miałem... Jak na razie samochodzik spisuje się ok moc i moment bardzo zadowalający wypluło 256KM i 411Nm po remapie i teraz tak się zastanawiam czy coś z tym robić czy śmigać dalej ??

Panie Carfit proszę o poradę :cry:

P.S. Błędów wałka nie zanotowano nigdy :P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...