Skocz do zawartości

Miss fire 2 cylinder...


ptkrally

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam już upragnioną imprezę WRX 01 i niestety mam problem świece nowe cewki pozamieniane miejscami a ona dalej na wolnych obrotach nie równo pracuje i pokazuje miss fire 2 cyl. :( będę jeszcze próbował posprawdzać kabelki idące do cewek ... check wyskakuje najczęściej na biegu jałowym i na autostradzie gdzie jedzie się na równych obrotach podczas przyspieszania się nie zapala .... czy silnik ma odpowiednią moc to nie wiem bo niedawno ją kupiłem:( jeśli ma ktoś jakiś pomysł to proszę o sugestie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to że winowajcą był rozrząd ... minimalnie nie pokrywał się na wydechowych ale idealnie ustawić się nie da albo przed znakiem albo za teraz jest za znakiem tyle co przedtem był przed i od 30 min. chodzi równo mam nadzieje że to już zakończy poszukiwania... Wielkie podziękowania za pomoc !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to że winowajcą był rozrząd ... minimalnie nie pokrywał się na wydechowych ale idealnie ustawić się nie da albo przed znakiem albo za teraz jest za znakiem tyle co przedtem był przed i od 30 min. chodzi równo mam nadzieje że to już zakończy poszukiwania... Wielkie podziękowania za pomoc !!

 

jeśli idealnie nie pokrywają sie znaki, tzn. że już był silnik rozbierany i głowice/blok planowane i to przeważnie za dużo niestety :roll: . Sprawdź napinacz hydrauliczny czy trzyma wymiar/ciśnienie i dobrze napina pasek , choć przy w takim przypadku powinien wyskakiwać błąd wałka rozrzadu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Wygląda na to że winowajcą był rozrząd ... minimalnie nie pokrywał się na wydechowych ale idealnie ustawić się nie da albo przed znakiem albo za teraz jest za znakiem tyle co przedtem był przed i od 30 min. chodzi równo mam nadzieje że to już zakończy poszukiwania... Wielkie podziękowania za pomoc !!

 

jeśli idealnie nie pokrywają sie znaki, tzn. że już był silnik rozbierany i głowice/blok planowane i to przeważnie za dużo niestety :roll: . Sprawdź napinacz hydrauliczny czy trzyma wymiar/ciśnienie i dobrze napina pasek , choć przy w takim przypadku powinien wyskakiwać błąd wałka rozrzadu.

 

Tak sobie po paru miesiącach wszedłem i poczytałem :shock: :shock: i się dowiedziałem a już zapomniałem że takowy problem miałem... Jak na razie samochodzik spisuje się ok moc i moment bardzo zadowalający wypluło 256KM i 411Nm po remapie i teraz tak się zastanawiam czy coś z tym robić czy śmigać dalej ??

Panie Carfit proszę o poradę :cry:

P.S. Błędów wałka nie zanotowano nigdy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...