wwolny Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 Witam, imprezą jeżdżę ok miesiąca. Dzisiaj przejechał się nią kolega ( posiadacz forstera 2.5 turbo ) i powiedział, że powinienem zmienić u siebie stabilizatory. Nie bardzo rozumiałem po co i dlaczego... po czym przewiózł mnie swoim forkiem. Forek w zakrętach jechał jak po szynach. Ów kolega wytłumaczy mi, że to dzięki stabilizatorom Blistein'a. Proszę o podpowiedź co/czy zamontować inne/jakie, co by auto lepiej pokonywało zakręty... Wg http://opposedforces.com/parts/impreza/ ... tration_2/ seryjne mają i http://opposedforces.com/parts/impreza/ ... tration_2/ seryjne mają 20mm. Pozdrawiam, Wojtek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 Nie słyszałem, aby Bilstein robił stabilizatory - raczej amortyzatory. Założenie stabilizatorów powoduje zmniejszenie przechyłów auta w zakręcie. Załóż sobie 22mm przód i 22mm tył (seryjnie masz 20mm i 19mm) - różnica będzie w prowadzeniu auta będzie bardzo duża. Ja kupiłem do siebie staby Whiteline (jedna z bardziej renomowanych firm) w 4T w Mysiadle. Założyłem 3 tygodnie temu. Ja wejdziesz w mój watek w dziale 'Jadę nielegala', to tam na 4 czy 5 stronie znajdziesz zdjęcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sami Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 od kiedy amortyzatory zmniejszają przechył w zakrętach? Co najwyżej mogą zmniejszyć "bujnięcie" nadwozia. Na długim łuku samochód z utwardzonymi amorkami i taki z seryjnymi. Oczywiście pod warunkiem zachowania takiego samego skoku. Co nie zmienia faktu, że różnica w prowadzeniu będzie olbrzymia po zmianie amorków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 od kiedy amortyzatory zmniejszają przechył w zakrętach? Co najwyżej mogą zmniejszyć "bujnięcie" nadwozia. Na długim łuku samochód z utwardzonymi amorkami i taki z seryjnymi. Oczywiście pod warunkiem zachowania takiego samego skoku. Co nie zmienia faktu, że różnica w prowadzeniu będzie olbrzymia po zmianie amorków. Nikt tu nie pisze o amortyzatorach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wwolny Opublikowano 11 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 elberoth whiteline'y 22m przód + tył w drodze. Rozumiem, że następnym moim zakupem ma być ALK Whiteline (S-KCA359)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Czy ja wiem ... jeżeli zamierzasz jeździć na pojeżdżawki i na tor, to tak. Do normalnej, nawet bardzo szybkiej jazdy raczej bym się zastanawiał. Dobre klocki już masz ? Pełny wydech masz ? Remap zrobiony ? Opony RE70 założone ? Jest sporo innych modów które do normalnej jady są istotniejsze IMO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wwolny Opublikowano 12 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Rozumiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się