Krzychudea Opublikowano 7 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2022 W dniu 14.08.2022 o 11:58, morosek napisał: prawdopodobnie masz kabel na chipset CH340 - bullshit. Jedynie chipset FTDI będzie się łączyć przy Subaru. W końcu dobrałem się do tego przewodu, jest jak piszesz chipset CH340, a więc rozumiem że jedyne wyjście to szukać KKL na FTDI? i będzie śmigać? p.s po wymianie stukowca nic się nie zmieniło... natomiast już dwie osoby z którymi prywatnie rozmawiałem potwierdzają że remap rozwiązał sprawę (przy okazji przybyło pare KM) więc i ja zamierzam pójść tą drogą, z tym że będę musiał znaleźć dobrego tunera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morosek Opublikowano 8 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2022 Tak, szukaj KKL na FTDI. Jak wymieniłeś stukowca(A zostawiłeś go w org miejscu czy przesunąłeś?) to wlej 95 + jakiś octane booster albo wlej V-powera Racing(lub coś w ten deseń) potem kablem FreeSSM i zrób Clean Memory i będzie sobie konfigurował ECU pod to paliwo, więc na jakiś czas będzie dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 8 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2022 Po kiego wy się męczycie i kombinujecie z jakimiś stukowcami etc... To nic nie pomoże, ew. na chwile(ten sam efekt jest po resecie ECU przez zdjęcie klem), jedyne rozwiązanie problemu jest poprzez całkowity remap komputera i tylko to pomaga i NIC innego. No chyba, że ktoś lubi bez sensu trącić kasę, a ostatecznie i tak robi remap lub sprzedaje grata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2022 4 minuty temu, skrzypekQ4 napisał: Po kiego wy się męczycie i kombinujecie z jakimiś stukowcami etc... To nic nie pomoże, ew. na chwile(ten sam efekt jest po resecie ECU przez zdjęcie klem), jedyne rozwiązanie problemu jest poprzez całkowity remap komputera i tylko to pomaga i NIC innego. No chyba, że ktoś lubi bez sensu trącić kasę, a ostatecznie i tak robi remap lub sprzedaje grata. Życie jedni idą do lekarza specjalisty , drudzy leczą się przez net . 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jojo80 Opublikowano 8 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2022 Godzinę temu, skrzypekQ4 napisał: Po kiego wy się męczycie i kombinujecie z jakimiś stukowcami etc... To nic nie pomoże, ew. na chwile(ten sam efekt jest po resecie ECU przez zdjęcie klem), jedyne rozwiązanie problemu jest poprzez całkowity remap komputera i tylko to pomaga i NIC innego. No chyba, że ktoś lubi bez sensu trącić kasę, a ostatecznie i tak robi remap lub sprzedaje grata. Czy usunięcie, wyprogramowanie pompy wtórnego.... to zabieg o którym mowa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 8 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2022 (edytowane) 4 minuty temu, Jojo80 napisał: Czy usunięcie, wyprogramowanie pompy wtórnego.... to zabieg o którym mowa? to sie robi przy okazji, a najlepiej pisz do @carfit z zapytaniem o cala operacje Edytowane 8 Września 2022 przez skrzypekQ4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dako Opublikowano 8 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2022 3 godziny temu, skrzypekQ4 napisał: Po kiego wy się męczycie i kombinujecie z jakimiś stukowcami etc... To nic nie pomoże, ew. na chwile(ten sam efekt jest po resecie ECU przez zdjęcie klem), jedyne rozwiązanie problemu jest poprzez całkowity remap komputera i tylko to pomaga i NIC innego. No chyba, że ktoś lubi bez sensu trącić kasę, a ostatecznie i tak robi remap lub sprzedaje grata. Ja mam inne rozwiązanie, po prostu trzeba kręcić "wyżej" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 8 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2022 najpierw musisz sie dokrecic do tego wyzej, a przez dlawienie ciezko jest to zrobic i nie jest to mile uczucie jak chcesz ale nie mozesz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jojo80 Opublikowano 8 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2022 3 godziny temu, skrzypekQ4 napisał: to sie robi przy okazji, a najlepiej pisz do @carfit z zapytaniem o cala operacje O to chodzi właśnie że usuwanie pompy z komputera już miałem robione i nie wiem czy tylko to.. pewnie tak. ale (dziury) praktycznie nie ma.. czasami coś szarpie ale tylko jak zimny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychudea Opublikowano 8 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2022 Ja od razu miałem przeczucie że to nic nie pomoże, ale wiecie jak by ktoś zapytał czy wymieniłem to i to to już mam z głowy i jest pewne bo nowe... zastanawiam się jeszcze nad przepływką... nie że pomoże wymiana bo już sam stwierdziłem że remap to jedyne wyjście... tylko zastanawiam się czy jest ona jeszcze sprawna przy przebiegu prawie 260 tys, no ale żeby mieć $$$ na remap raczej nie będę na razie wywalał kasy na wymiany bo jeździ... (może jedynie klocki, no i cieknie mi z przewodów wspomagania odrobine) nie będę lał paliwa 98 czy 100 bo nie będę wywalał na to kasy bo to powinno jeździć na 95 jak trzeba... na razie się przemęczę... mam tylko nadzieje że silnik nie dostanie po tyłku... p.s kupię więc drugi kkl i spróbuję sam ogarnąć temat zrobienia logów by sprawdzić co może się dzieje jeszcze złego... szukam kogoś w Lublinie kto mógł by mi z tym pomóc no ale nikt chyba nie chce & nie ma czasu & nie potrafi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morosek Opublikowano 8 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2022 Godzinę temu, Krzychudea napisał: Ja od razu miałem przeczucie że to nic nie pomoże, ale wiecie jak by ktoś zapytał czy wymieniłem to i to to już mam z głowy i jest pewne bo nowe... zastanawiam się jeszcze nad przepływką... nie że pomoże wymiana bo już sam stwierdziłem że remap to jedyne wyjście... tylko zastanawiam się czy jest ona jeszcze sprawna przy przebiegu prawie 260 tys, no ale żeby mieć $$$ na remap raczej nie będę na razie wywalał kasy na wymiany bo jeździ... (może jedynie klocki, no i cieknie mi z przewodów wspomagania odrobine) nie będę lał paliwa 98 czy 100 bo nie będę wywalał na to kasy bo to powinno jeździć na 95 jak trzeba... na razie się przemęczę... mam tylko nadzieje że silnik nie dostanie po tyłku... p.s kupię więc drugi kkl i spróbuję sam ogarnąć temat zrobienia logów by sprawdzić co może się dzieje jeszcze złego... szukam kogoś w Lublinie kto mógł by mi z tym pomóc no ale nikt chyba nie chce & nie ma czasu & nie potrafi. Napisałem Ci priv. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morosek Opublikowano 8 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2022 Remap, Remap ale jak jest osprzęt jest zużyty to pamiętajmy że to też nie będzie rozwiązaniem bo zaraz i tak padnie przepływka czy coś innego (nie mówię tutaj o Second Air Pump). Nalotu mam aktualnie 262k km (2.0X 158) - zrobiłem regulację, wymieniłem przepływkę, jakiś zamiennik knock sensor i wlałem preparat do czyszczenia wtrysków i jakoś 6k km już zrobiłem i nie ma problemów. Jeżeli jest możliwość sprawdzenia "niskim" budżetem (nie mowię o częściach) czyli zakup preparatu do czyszczenia wtrysków to czemu nie spróbować? Wziąć auto na eske czy autostrade i go przeciągnąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 8 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2022 macie sprawdzone rozwiazanie problemu podane na tacy, a i tak jak napisal @carfit, dalej leczycie sie przez internet naprawde, szkoda wydawac kase na przeplywki, stukowce i regulacje zaworow, bo i tak wczesniej czy pozniej problem powroci. u jednych po 300km, u innych po 10 000km ale wraca i nie ma na to mocnych. oczywiscie to wasza kasa, wasz czas i wasze nerwy, robta co chceta... ja wiem, ze jest tylko jedno rozwiazanie i zadne inne nie przynosza skutku, ciesze sie spokojem i przyjemnoscia z jazdy od kilku lat i nie musialem w tym czasie wymieniac zadnej przeplywki, robic dodatkowych regulacji zaworow, ani wymieniac krokowcow. jak napisalem juz wyzej, robcie co chcecie, wasza kasa ale problemu tym nie naprawicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jojo80 Opublikowano 9 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2022 17 godzin temu, skrzypekQ4 napisał: to sie robi przy okazji, a najlepiej pisz do @carfit z zapytaniem o cala operacje Napisałem do niego, dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 12 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2022 W dniu 8.09.2022 o 23:52, skrzypekQ4 napisał: ja wiem, ze jest tylko jedno rozwiazanie i zadne inne nie przynosza skutku To prawda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arecki74s Opublikowano 20 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2022 Proszę o informację gdzie skutecznie w dobrej cenie zrobić REMAP ECU EJ204 ( Polska Zachodnia)? no chyba, że wysyłka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulbit Opublikowano 26 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2022 W dniu 20.09.2022 o 19:20, arecki74s napisał: Proszę o informację gdzie skutecznie w dobrej cenie zrobić REMAP ECU EJ204 ( Polska Zachodnia)? no chyba, że wysyłka Podepnę się - czy w stolicy lub okolicach ktoś to ogarnia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morosek Opublikowano 26 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2022 U nas to MTS Rally przy Alejach Jerozolimskich działają jako nie-ASO. Ale mogę sie mylić. W każdym razie występują jako podwykonawca na stronie MapTeka. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulbit Opublikowano 27 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2022 W dniu 26.09.2022 o 12:58, morosek napisał: U nas to MTS Rally przy Alejach Jerozolimskich działają jako nie-ASO. Ale mogę sie mylić. W każdym razie występują jako podwykonawca na stronie MapTeka. Widzę, że jest jeszcze kontakt do Bady-Cars na Mokotowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arecki74s Opublikowano 8 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2022 Czy to możliwe, że w trakcie zamulania kiedy sterownik cofa zapłon dochodzi do wzrostu temperatury w komorze spalania a tym samym wyższej temperatury płynu w obiegu? Zauważyłem, że u mnie temperatura płynu chłodniczego w cyklu miejskim oscyluje od 95 do 102 stopni a kilka razy przyłapałem go na 106 °C (na ogół po zatrzymaniu wtedy oba wiatraki uruchomiły się za maksymalną prędkością i temperatura spadła). A może powinien pracować w takim zakresie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mihuu Opublikowano 8 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2022 W dniu 8.10.2022 o 15:33, arecki74s napisał: Czy to możliwe, że w trakcie zamulania kiedy sterownik cofa zapłon dochodzi do wzrostu temperatury w komorze spalania a tym samym wyższej temperatury płynu w obiegu? Zauważyłem, że u mnie temperatura płynu chłodniczego w cyklu miejskim oscyluje od 95 do 102 stopni a kilka razy przyłapałem go na 106 °C (na ogół po zatrzymaniu wtedy oba wiatraki uruchomiły się za maksymalną prędkością i temperatura spadła). A może powinien pracować w takim zakresie? Nie powinien, u mnie jak tak było to do wymiany był termostat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 11 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2022 Panowie jak macie jakieś anomalia w pracy silnika, wysokie korekty na wolnych obrotach, to sprawdźcie sobie czy na pewno wszystko w dolocie jest szczelne. Dziś korzystając z wolnego zmajstrowałem sobie "wytwornice dymu" i okazało się że EGR jest nieszczelny oraz jeden wężyk pod wtryskiem LPG. Nieszczelności usunięte i nie zachwalając widzę poprawę w pracy silnika. 314739890_8671755132864910_2724601901313696999_n.mp4 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 12 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2022 20 godzin temu, lutek34 napisał(a): Panowie jak macie jakieś anomalia w pracy silnika, wysokie korekty na wolnych obrotach, to sprawdźcie sobie czy na pewno wszystko w dolocie jest szczelne. Dziś korzystając z wolnego zmajstrowałem sobie "wytwornice dymu" i okazało się że EGR jest nieszczelny oraz jeden wężyk pod wtryskiem LPG. Nieszczelności usunięte i nie zachwalając widzę poprawę w pracy silnika. 314739890_8671755132864910_2724601901313696999_n.mp4 Parę słów o tym ustrojstwie od dymu? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 14 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2022 W dniu 12.11.2022 o 15:23, 555marcin napisał(a): Parę słów o tym ustrojstwie od dymu? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 11 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2023 I znowu ja. Pisałem, że myłem przepływkę przy 60 kkm, że myłem przy 120 kkm. Przewidywałem, że w warunkach warszawskich będzie problem przy 180 kkm. Trafiłem. 188 kkm. Różne komputery pokazywały rożne rzeczy (np. przepustnica, sonda lambda - niedawno wymieniana). Jeszcze specjalnie nie szarpał, ale nawet kontrolka CE się zapaliła. Prosty niemiecki miernik wskazał "za bogata mieszanka". Mycie przepływki w myjce ultradźwiękowej, Samochód zasuwa. Dziwne, bo przy ślepej przepływce powinien pokazywać "to lean". Wskazania komputerów są niejednoznaczne ! Trzy tysiące i RC06 lata jak szatan. Mam jakiś wyjątkowy samochód ?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się