Niedźwiedź Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 ja w temacie tylko dodam, że dławienie w 99% przypadków jest wynikiem wykrywania przez ECU spalania stukowego i cofaniem zapłonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 crem, nie zostaje mgiełka/osad na przepływce po takim myciu Zostaje niestety delikatna mgiełka. W końcu ten spirytus to nie jest wersja laboratoryjna. Niezależnie od tego przestało dławić . Może to przypadek, może lepsze paliwo zaczęli na mojej stacji benzynowej sprzedawać (stacja przy markecie Auchan na Bemowie), może coś się samo naprawiło... ale faktem jest, że teraz jest OK. Wlyszkow - mam nadzieję, że Beckę oddałeś w dobre ręce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewen Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 A mnie przestal sie dusic. Znowu samoistnie, bez zadnych interwencji. Zatykal sie ze dwa tygodnie i przestal... :shock: :roll: Wracam do paliwa 95, bo dusil sie juz dwa razy na 98... Za kazdym razem wszystko wracalo do normy samoistnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DerickB Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Ja też zwalczyłem problem jakim sprayem do czyszczenia styków elektrycznych. Porządnie spryskać, zamontować,jeszcze parę kilometrów było źle, ale jest już OK. Pomogło A swoją droga co jakiś czas wlewam STP do baku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erfor Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Ja zamierzam czyścić przepustnicę i mam pytanie czy na coś muszę uważać przy odkręcaniu przepustnicy, odpinaniu czujników od niej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 czy ktoś z Was podłączał auto pod kompa? Bo tak trochę mam wrażenie , że po omacku próbujecie się z tematem zmierzyć. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Ja podłączałem (kolega kupił specjalizowany komputer do VW ale na tyle uniwersalny, że pasuje też do Subaru) ale jak zinterpretować te liczby . Zainstalowałem nawet jakiś program na notebook'u i również na pożyczonym kablu wpatrywałem się w kolumny cyfr - ten sam problem - ich interpretacja. To było tak z rok temu więc już za bardzo nie pamiętam jaki to był dokładnie komputer i program na notebook - jak komuś zależy to mogę poszperać i te informacje odnaleźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Zainstalowałem nawet jakiś program na notebook'u i również na pożyczonym kablu wpatrywałem się w kolumny cyfr - ten sam problem - ich interpretacja. aha :roll: , to powinienem inaczej zapytać - nie czy ktoś podłączał auto pod kompa, tylko czy ktoś sprawdzał parametry ECU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GÓRAL z Łodzi Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Niedźwiedź, no dobra!!! Mów tu i teraz czego szukać i na co zwracać uwagę!!! Dostęp do kompa mam bez problemu ale chyba nikt nie umie albo nie wie czego szukać :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 GÓRAL z Łodzi, przecież napisałem kilka postów wyżej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Od roku zabieram się za kupienie kabla... właśnie w celu kontroli parametrów ECU przy dławieniu... Może gdybym jeździł tym autem na codzień to szybciej bym się za to zabrał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 ja w temacie tylko dodam, że dławienie w 99% przypadków jest wynikiem wykrywania przez ECU spalania stukowego i cofaniem zapłonu. U mnie tak właśnie jest, tylko z jakiego powody? do dziś nie doszedłem, więc jeżdzę na odłączonym czujniku spalania stukowego juz od ponad roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 A mnie przestal sie dusic. Znowu samoistnie, bez zadnych interwencji. Zatykal sie ze dwa tygodnie i przestal... :shock: :roll: Wracam do paliwa 95, bo dusil sie juz dwa razy na 98... Za kazdym razem wszystko wracalo do normy samoistnie W moim wolnym ssaku niestety ten sam problem i rzeczywiście przy V-power 95 trochę się zmniejsza, ale bez rewelacji. Ostatnio jeden mechanik od Subaru mi mówił, żeby uważać na benzynę 98, bo (w silnikach obliczonych na 95) ze względu na wyższą temperaturę spalania, może wypalać zawory Ktoś coś słyszał??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 sebachon, zamiast V-power 95 spróbuj albo racing albo 98 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 sebachon, zamiast V-power 95 spróbuj albo racing albo 98 Ok, ale czy słyszałeś coś o wypalaniu zaworów? Bo w sumie wydawało mi się, że 98 ma jedynie wyższą tolerancję samozapłonu a nie temperaturę spalania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MalySTi Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Miałem ten objaw po wymianie filtra powietrza samochód zachowywał się jak by ktoś kotwice wyżucił przy 2500 rpm. Pomogło dmuchniecie ustami na przepływomierz i autko jedzie jak nówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Ok, ale czy słyszałeś coś o wypalaniu zaworów? Bo w sumie wydawało mi się, że 98 ma jedynie wyższą tolerancję samozapłonu a nie temperaturę spalania... Up. Ktoś coś wie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Ok, ale czy słyszałeś coś o wypalaniu zaworów? Bo w sumie wydawało mi się, że 98 ma jedynie wyższą tolerancję samozapłonu a nie temperaturę spalania... Up. Ktoś coś wie? 98 pali się wolniej przez co łagodniej, tak jak LPG. Dłuższe spalanie powoduje dłuższe oddziaływania płomienia na cała komorę spalanie, przez co może się mocniej nagrzewać. Ale tym tak bym się nie przejmował. U mnie występuje to na benzynie i na gazie, więc 98 według mnie tu nie pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcbeth Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 U mnie po czyszczeniu przepustnicy, upgrade softu i przejściu na 98 ja na razie jest OK. Być może poprzedni właściciel m.in. dlatego sprzedał mi to autko, bo z tym dławieniem jest to pojazd zdecydowanie 'emerycki'. Teraz ma wrażenie, ze deklarowane 11s na 0-100km/h jest zaniżone i autko zbiera się nawet nieco lepiej. Zadyszki dostaje dopiero powyżej 110km/h, ale to nie ma związku z dławieniem ale z koniecznością shiftu 2->3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 mcbeth, a jaki dystans przejechałeś po tych operacjach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcbeth Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Jakieś 7-8 tys. km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 Wczoraj wlałem po raz drugi Shell V-power 95 i tym razem zauważyłem już różnicę. Auto płynniej przyspiesza już od 2,5 tys obrotów i dławienie jest już tylko minimalne przy ostrym wciśnięciu gazu :roll: Ale czyszczenie chyba też sobie zafunduję przy najbliższym przeglądzie -- 14 maja 2011, o 08:21 -- Właśnie jestem po przeglądzie 105kkm, wymianie kpl rozrządu, świec i ogólnym czyszczeniu. Auto na zwykłej 95, żadnej V-power, przyspiesza super od każdych obrotów i nie ma żadnego dławienia... :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 A ja wciąż na E95 ze stacji benzynowej na Auchan i wciąż nie dławi - co jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 crem, a jeździsz poniżej 3krpm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 Przy stałej prędkości raczej nie. Jeżdżę szybko w kierunku spokojnie - wciąż przechodzę przez zakres 2 do 3 krpm i odbywa się to zaskakująco płynnie w porównaniu do analogicznego okresu kiedy dławiło . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się