Skocz do zawartości

Dławienie 2.0 N/A - 2-3 tys RPM. Coś nowego?


lewen

Rekomendowane odpowiedzi

Jak poprzednik napisał, check wyskoczy. Ale wg mnie (a próbowałem) ECU nie wchodzi w tryb awaryjny. Najlepiej oczywiście podczepić pod odpięty kabel dodatkowego OCVa. Ale trzeba go mieć (mam wyjęte z EJ20F w Krakowie gdyby kto chciał).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Czy jest ktoś w Krakowie, kto odpłatnie załatwiłby mi ten problem:legacy 2007 2.0 165km?

Fantastycznie, że Sasha obczaił temat, ale nie ma go w Krakowie,  a ja doktoratu z elektroniki w Subaru nie zamierzam pisać.

Jeszcze pytanie: Czemu ASO nie mogą tego rozwiązania zastosowac?

Edytowane przez koralowiec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, koralowiec napisał:

Czy jest ktoś w Krakowie, kto odpłatnie załatwiłby mi ten problem:legacy 2007 2.0 165km?

Fantastycznie, że Sasha obczaił temat, ale nie ma go w Krakowie,  a ja doktoratu z elektroniki w Subaru nie zamierzam pisać.

Jeszcze pytanie: Czemu ASO nie mogą tego rozwiązania zastosowac?

Doktoratu nie trzeba :) wystarczy laptop, odrobinę umiejętności jego obsługi i podstawowa znajomość angielskiego :) do tego trochę wolnego czasu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.06.2018 o 22:38, powerhorse napisał:

Doktoratu nie trzeba :) wystarczy laptop, odrobinę umiejętności jego obsługi i podstawowa znajomość angielskiego :) do tego trochę wolnego czasu :)

do tego troche umiejetnosci z elektroniki, do wgrania nowego wsadu potrzebne sa przerobki hardware ECU. Dlatego wlasnie Sasha musi przyslac Wam zmodyfikowany komp, nie mozna zrobic szachermacher online ani z wlasnego lapka.

 

Juz pomine ze trzeba miec "troche" wiedzy by wiedziec jak zmodyfikowac wsad by jezdzilo lepiej a nie wybuchlo za chwile krotsza lub dluzsza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Hej,

 

Wołam wszystkich którzy korzystali z rozwiązania MAP TEK.

 

Jak wasze samochody i ich dynamika?

Czy rozwiązują problem definitywnie?

 

Mam tam 500km, ale chyba się wybiorę, bo ile można z tym walczyć.

Rozwiązanie Pana Sasha_A80 też wygląda ciekawie.

 

  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu ‎2018‎-‎08‎-‎13 o 09:26, polter_83 napisał:

Mam tam 500km, ale chyba się wybiorę, bo ile można z tym walczyć.

Jak chcesz to robić w PL to z Krakowa bliżej masz do NS - zadzwoń i zapytaj czy czasem to samo co robią w Mpteku mogą Ci zrobić u kolegi z forum (Carfit).

 

Pozdrawiam,

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 14.08.2018 o 21:40, ura_bus napisał:

Jak chcesz to robić w PL to z Krakowa bliżej masz do NS - zadzwoń i zapytaj czy czasem to samo co robią w Mpteku mogą Ci zrobić u kolegi z forum (Carfit).

 

Pozdrawiam,

 

Hej,

 

Zadzwonię, tylko nikt tu nie pisał że Carfit radzi sobie z tym problemem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego właśnie nie wiem ale w Twoim przypadku warto zadzwonić i spytać. Rozwiązanie problemu polega na modyfikacji mapy i o ile dobrze pamiętam to gdzieś czytałem, że u Carfita też mają licencję Ecutec`a.

Pozdrawiam,

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, ura_bus napisał:

Tego właśnie nie wiem ale w Twoim przypadku warto zadzwonić i spytać. Rozwiązanie problemu polega na modyfikacji mapy i o ile dobrze pamiętam to gdzieś czytałem, że u Carfita też mają licencję Ecutec`a.

Pozdrawiam,

 

 

Też to widziałem na ich stronie.

Zadzwoniłem w te 2 miejca,

 

Carfit powiedział, że to robi i chyba też w 1 dzień. 

Rozmawiałem z pracownikiem który najpierw powiedział że trzeba to zdjagnozować, ale opisałem mu operację o którą mi chodzi ,on zapytał szefa i potwierdził.

 

Rozmawiałem z Maptekiem - Poznań i twierdzą, że robią to trochę inaczej, niż Carfit bo wgrywają soft i jeszcze dostosowują parametry do danego modelu, bo one mogą się trochę różnić w zależności od każdego egzemplarza.

 

Każdy ciągnie w swoją stronę, już mam mętlik w głowie.

 

Chcę załatwić temat raz a porządnie i póki co nastawiam się na Poznań, ponieważ jest potwierdzony tu na forum.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Nie jestem pewien czy te sugestie co do rozwiązania/poprawy problemu już się pojawiły, ale napiszę. Od ponad 1k km nie mam efektu dławienia - auto (Subaru IV Legacy 165 KM) jest po grubszym serwisie  - nowa sonda lambda (druga ) i wymienione świece to dwie rzeczy, które mogły poprawić stan rzeczy.  Auto w ogóle jeździ płynnie i ma więcej mocy w niższym zakresie obrotów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem jest szeroko znany na calym Swiecie i rozwiazanie tego problemu tez jest juz znane(modyfikacja ECU i zmiana softu). Wymiana swiec i sondy nie rozwiazuje problemu, pomoze to na chwile, az ECU znowu nie zacznie blednie korygowac zaplony pod sygnaly o stukach. W Twoim przypadku prawdopodobnie nawet nie pomogla sama wymiana swiec i sondy, tylko restet i kasowanie bledow ECU przez OBD lub odlaczenie zasilania na dluzsza chwile. Stan zamulenia wroci, to tylko kwestia czasu, u mnie wraca zazwyczaj na poczatku lata, jak tylko zaczyna robic sie naprawde cieplo, teraz  w zasadzie dziala poprawnie i mysle, ze przez cala jesien, zime i wiosne, auto bedzie jezdzilo bez zarzutu. Wszystko masz juz opisane w tym temacie, wystarczy przeczytac tych 57 stron, no moze nie wszystkich ;-) 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Posiadam Subaru Legacy 2.0 137KM. Problem dopadł i mnie i jest to strasznie irytujące. Myślałem na początku, że to problem świec i kabli więc wszystkie wymieniłem i wszystko na jakiś czas zniknęło (pewnie efekt rozłączenia akumulatora), niestety powróciło. Czy jest ktoś z okolic poznania co może mi pomóc (oczywiście odpłatnie) rozwiązać ten problem, albo osoba, która wykonała opisany wyżej zabieg przy współpracy z Sashą ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozwiazanie problemu poprzez modyfikacje softu zdaje sie, ze tylko w nowszych modelach z silnikami 2.0R DOHC 16V, w OHC 8V zdaje sie, ze wystarczylo wymienic czujnik spalania stukowego. @trybi, przeczytaj ten temat dokladniej, gdzies tam bylo opisane rozwiazanie problemu dla Twojego silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie zamulanie  pojawiało sie bardzo sporadycznie , raz na pół roku, ale ostatnio właśnie nastąpiła ta chwila. Ale dzień później zaświecił się check i auto aodzyskało wigor i to chyba nawet lepszy niż zawsze. Trudno , niech świeci , trochę irytuje , ale furmanka całkiem zacnie jedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, wojtisek1 napisał:

u mnie zamulanie  pojawiało sie bardzo sporadycznie , raz na pół roku, ale ostatnio właśnie nastąpiła ta chwila. Ale dzień później zaświecił się check i auto aodzyskało wigor i to chyba nawet lepszy niż zawsze. Trudno , niech świeci , trochę irytuje , ale furmanka całkiem zacnie jedzie

 

Jakiś czujnik padł, później całkiem padł i ECU wszedł w tryb awaryjny, w którym mimo, że powinno być gorzej to jest lepiej ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Czesc,

Panowie bede wysylal swoje ECU do Sashy celem modyfikacji.

Jesli ktos by chcial sie zalapac na wysylke ze mna to prosze bardzo.

 

Aby zminimalizowac dział "cła" moj kolega z pracy zawiezie do Kaliningradu zapakowana paczke do kooperanta firmy w ktorej pracuje wiec przesylki pojda lokalnie w Rosji. Ten sam kolega odbierze z miejsca nadania paczke do mnie:))

 

Jestem z mazur a dokladniej z Ełku i gdyby ktos chciał (opłata za paczkę w Rosji albo dwie osobne albo jedna wspolna + 2 flaszki koledze i temu co bedzie nadawal, grosze jakies..)

 

Jesli ktos jest w potrzebie to zapraszam na PM, podam numer telefonu aczkolwiek wolalbym kontakt osobisty jako ze ECU to nie byle co.

 

Pozdrawiam

 

 

p.s.

 

moze ktos ma sprzedac naprawde w promocji ECU do legacy V 2.0 beznyzna?;)))

 

 

 

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...