Skocz do zawartości

PPP


Niuniek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 249
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

No i mamy odpowiedź:

 

With regard to our PPP's, we have built in additional protection (over and above the standard Subaru programming).

 

This effectively means that when the intake/engine temperatures are either very cold or very hot, the ECU removes some of the boost pressure to ensure the full reliability and longevity of the engine components.

 

i.e. 25 degrees ambient temperature, with the car sitting in stationary traffic, the intake temperature may rise to in excess of 50 degrees. Boost levels will be reduced. Once the vehicle moves and the intake temperature drops, boost levels are restored.

 

Problem jest tylko ten że nie dotyczy to wypadku jak samochód stoi, U mnie problem pojawia sie jak jedziemy z dozwoloną prędkością lub lekko poniżej jej :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

natrysk na IC pomaga?

Pomagać nie pomaga, służy bardziej do mycia rąk :wink:

 

Swoją drogą skoro mi to się dzieje nie tylko podczas stania w trafic'u ale też podczas jazdy a u innych ta dolegliwość nie występuje a Prodrive uważa że Pakiet jest "ok" tzn. że moim zmartwieniem nie jest soft a silnik.

 

Zastanawia mnie, Kiedy moge liczyć na naprawe gwarancyjną silnika :roll: :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może za wolno jeździsz i ECU myśli że stoisz

 

Chyba będę tak mówił panom policjantom jak mnie złapią. "Bo wie pan, nie moge wolniej ponieważ silnik mi tego zabrania. Inaczej się gotuje :twisted: " Czyli myśl przewodnia Subaru jest utrzymywana. Szybka ale bezpieczna jazda dzięki bezpieczeńctwu czynnemu i boernemu. Tylko czemu Policja o tym nie wie :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Niuniek, proponuję ci zarządać od SIP-u powrotu do serii na ich koszt w ramach gwarancji, t.j. wgranie oryginalnego softu i założenie starego wydechu.

 

Wtedy się okaże, czy wada leży w oprogramowaniu EcuTek, czy innym problemie - ECU, mechanika, itd.

Powrót do serii znacznie ułatwia diagnozę problemu.

 

pozdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Wie ktoś może po ile chodzą STi z zepsutym PPP :?:

 

Dam 100 :twisted:

W moim antyku wszystko dobrze, może zamiana. :roll: Gratiś mogę dać mondeo lub P 605 2.0T RHD jak ci serwis Subaru coś poknoci na przeglądzie, będzie jak znalazł :) :wink:

Ale tak serio to niestety sprzedaż samochodu przy obecnych cenach to nie jest rentowne przedsięwzięcie :cry:

EDIT: spóźniłem się :cry:

Ale podtrzymuję oferte :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...