Jump to content

drgania samochodu


stani

Recommended Posts

Witam wszystkich. Mam pewien problem od dłuższego czasu z moim subaru legacy 2,5 GT AWD wersja USA.

Mój problem polega na tym że gdy jadę autem na wprost lub skręcam w prawo wszystko jest ok.natomiast gdy skręcam w lewo zaczyna tak coś wibrować w samochodzie że nie da się jechać więcej niż 30 km/h. wymieniłem poduszki silnika zrobiłem kompleksowo zawieszenie łaczniki stabilizatora nawet łożyska z przodu i nadal to samo opony mam nowe felgi są proste zastanawiam się jeszcze nad kątem pochylenia kół czy to ma znaczenie.

Link to comment
Share on other sites

Piszesz, ze na wprost jest ok, ale nie można jechać więcej niż 30km/h ? Rozumiem, że chodzi o skręcanie z tą prędkością. Strasznie dziwne to co piszesz, ale na zdrowy rozsadek drgania mogą być spowodowane przez niewyważenie elementów rotujących wtedy zależą od prędkości i mają stały okresowy charakter. Mogą też być spowodowane luzem. Ponieważ podczas jazdy na wprost rotuje w sumie to samo co podczas skrętu to nie sadzę żeby to było coś niewyważone (zgięte i w ten sposób niewyważone) więc pozostaje luz. Spróbuj może lepiej opisać co się dzieje.

Link to comment
Share on other sites

Witam. dokładnie jest tak że na wprost mogę jechać nawet 200 km/h i nie ma żadnych drgań czy wibracji tak samo jest gdy wchodzę w zakręt w prawo natomiast tylko delikatne pociągnięcie kierownicą w lewo wywołuje jakieś dziwne wibracje ktore roznoszą się na całe auto w odczuciu wydaje się jakby w aucie coś się poluzowało ale na pewno pochodzą od przodu bo to da się wyczuć. natomiast jeżeli chodzi o tą prędkość 30 km/h to właśnie przy tej prędkości gdy skręcam w lewo te drgania są mniejsze mniej dokuczliwe ale są nadal.

Link to comment
Share on other sites

Witam. dokładnie jest tak że na wprost mogę jechać nawet 200 km/h i nie ma żadnych drgań czy wibracji tak samo jest gdy wchodzę w zakręt w prawo natomiast tylko delikatne pociągnięcie kierownicą w lewo wywołuje jakieś dziwne wibracje ktore roznoszą się na całe auto w odczuciu wydaje się jakby w aucie coś się poluzowało ale na pewno pochodzą od przodu bo to da się wyczuć. natomiast jeżeli chodzi o tą prędkość 30 km/h to właśnie przy tej prędkości gdy skręcam w lewo te drgania są mniejsze mniej dokuczliwe ale są nadal.

Link to comment
Share on other sites

Z Subaru nie mam doświadczenia bo mam go dopiero od paru dni ale podobną przypadłość miałem w Fordzie Mondeo - okazało się że półoś była do wymiany.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...