Krajanek Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Kolega montował w Oplu Tigrze i powiedział ze po przejechaniu 20 tys. km nie odczuł żadnej różnicy ani w mocy, ani w spalaniu i go wyrzucił. Zamer o to Mi chodziło . Dzieki za info Spamerom tez podziekował :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamer Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Pisząc taki temat na tym forum musisz się liczyć z 1000 ton spamu. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krajanek Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 z tego co pamietam Kudlaty mial w swoim furaczu i opisze swoje wrażenia No to niechaj zajmie głos. Każda opinia sie przyda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krajanek Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Pisząc taki temat na tym forum musisz się liczyć z 1000 ton spamu. :wink: Nom :? . Widze że temat dość kontrowersyjny :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 A wyszukiwarka co na ten temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krajanek Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 A wyszukiwarka co na ten temat? A widzisz na to nie wpadłem :roll: Zaraz poszukam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Magnetyzery były stosowane już dawno np.: w lotnictwie i UWAGA spełniają swoje zadanie. Problem jest taki, że aby spełniały swoje zadanie i realizowały założenia to należy zainstalować układ dla paliwa i dla powietrza. Magnetyzer samego paliwa też może dawać efekty, ale na pewno nie tak wyraźne. Nie będę się rozpisywał po co i dlaczego bo i tak zaraz usłyszę, że głupoty opowiadam. Na mojej uczelni potwierdzono nieoficjalnie, że faktycznie pole magnetyczne może wpływać na paliwo biorące udział w procesie spalania. I głównie chodziło o wzrost osiągów (kilkuprocentowy). Zużycie raczej pozostaje takie samo, może się minimalnie obniżyć. Niestety nie mam dostępu do danych, a i wykładowcy nie bardzo chcą ten temat odświeżać. Inna kwestia to taka, że za prawidłowy i możliwie najlepszy proces spalania we współczesnych silnikach odpowiada skomplikowana elektronika sterująca, magnetyzery mogłyby wywrzeć wpływ w silniku całkowicie mechanicznym, gaźnikowym czy jakimś prostym wtrysku. Obecnie mieszankę spala się w silniku prawie idealnie (bo wciąż mimo postępu nie możemy tego dokładnie opisać za pomocą modelu matematycznego) więc nie ma już jakby co poprawiać, a na pewno nie taką metodą jaką jest magnetyzer. To co sprzedają na Allegro to syf. Biznes się kręci, a ludzie wierzą w opis aukcji. Prawdziwy, działający magnetyzer to na pewno nie będzie układ za parę groszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 I ta wypowiedź mam nadzieję wyczerpuje temat. Zamykam bo OT i tak już za dużo w tym temacie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi