Skocz do zawartości

Katalizator do wymiany


Rob44

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Macie jakieś sugestie odnośnie katalizatora. Mam Forestera 2.0, 125KM, 2003r i padł mi katalizator.

Widziałem na forach, że niektórzy sugerują wstawienie rurki między drugą sondę a katalizator odsuwając jednocześnie sondę i wycięcie katalizatora.

Czy ktoś z Was to testował?

Czy stosowaliście może jakieś zamienniki katalizatorów np. uniwersalne. Usłyszałem od jednego zakładu, że niby jak są 2 sondy to uniwersalny nie będzie działał.

 

Dzięki za wszystkie spostrzeżenia.

 

Rob.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto ma 178 tys. km.

Przebiegi trasa/miasto: 70%/30%

Katalizator jest na 100% padnięty - potwierdzone w dwóch warsztatach. Obydwie sondy sprawne.

Co się dzieje ze jest padnięty? Zapala się kontrolka? Rozsypał się środek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Macie jakieś sugestie odnośnie katalizatora. Mam Forestera 2.0, 125KM, 2003r i padł mi katalizator.

Widziałem na forach, że niektórzy sugerują wstawienie rurki między drugą sondę a katalizator odsuwając jednocześnie sondę i wycięcie katalizatora.

Czy ktoś z Was to testował?

Czy stosowaliście może jakieś zamienniki katalizatorów np. uniwersalne. Usłyszałem od jednego zakładu, że niby jak są 2 sondy to uniwersalny nie będzie działał.

Nakombinujesz ja koń pod górę aż zgłupieje komputer sterujący dawkowaniwm paliwa. Nie [moderator czuwa] tylko wymień sonde.

 

mamusia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Nie [moderator czuwa] tylko wymień sonde.

 

mamusia

 

No jednak kocham Matkę...za tę lapidarność stylu :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

A co do meritum - rada właściwa - nie kombinuj tylko zrób, jak Pan Bóg tfu FHI, przykazało. Albo masz Subaru albo masz nieokreślonego rodzaju pojazd (?) w obudowie Subaru.

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem zapchany katalizator a raczej oba w Legacy 2,0 my05, po wywaleniu i skasowaniu błędów- został pusty przelot, po ok 250km wyskoczył znów check, bo sondy nie działały prawidłowo więc nie chcąc dalej kombinować kupiłem oryginalny kolektor wydechowy z pierwszym katem i dalszy element z drugim, założyłem, skasowałem błędy i teraz jest ok.

Też radzę żebyś lepiej nie kombinował bo na koniec i tak kupisz oryginalny...

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
hm a w S-turbo po wywaleniu kata i delikatnym uwolnieniu wydechu nie trzeba mapowac komap

Nie wiem. Ja zrobiłem remap ponieważ dołożyłem TD04L. Ale czas docierania odbywał się spokojnie, bez remapu i już wtedy czuć było różnicę w dolnym zakresie obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...