czaviar Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Czy są jakieś różnice (głównie chodzi o ilość obrotów lock-to-lock) pomiędzy przekładniami z STI 2005 US a wersją EU ? Jakie przeróbki oprócz hybrydowego krzyżaka byłyby koniecznie do zamontowania tego w GT ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaviar Opublikowano 24 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Ktokolwiek pls, sprawa dosc pilna... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 US 15:1 http://www.cars101.com/subaru/impreza/wrxsti2005.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaviar Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Dzieki Kuba. Czyli jednak 2.6 lock-to-lock. Poszukam czegos szybszego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Dzieki Kuba. Czyli jednak 2.6 lock-to-lock. Poszukam czegos szybszego szukaj dalej ale przekladnia z STI USA a EU sie niczym rózni , jedynie ze SPEC C jest krótsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się