vstar Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 Witam Z gory przepraszam jesli temat juz byl - nie udalo mi sie go znalezc. Mam spory klopoci z Subarynka - Ootback z 2005r 2.5 215 tys przebiegu. Przy mocniejszym skrecie przednich kol wystepuje objaw przeskakiwania tylnych kol. Na asfalcie slychac stuki, a na pisaku wyraznie tylne kola probuja krecic sie szybciej - nie udalo mi sie ustalic czy tylko kolo po wewnetrznej czy po zewnetrznej tez. Czy ktos spotkal sie z podobnym objawem - wstepna diagnoza ASO to skrzynia do wymiany - koszty straszne. Ewentualnie czy ktos moglby polecic naprawde sprawdzony warsztat w Lodzi lub Wawie gdzie mogliby usterke sprawdzic i skombinowac inna skrzynie do wymiany w najgorszym wypadku. Pozdrawiam serdecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 Myśle, że powinieneś uściślić czy to jest MT czy AT. Z tego co się orientuje to trochę inaczej jest rozdzielany napęd. Przynajmniej w poprzednim modelu tak było. MT ma centralny mechanizm różnicowy i stały rozdział pomiędzy osiami, automat dzieli inaczej i bez centralnego mechanizmu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 Strzelam, że to AT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vstar Opublikowano 22 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 No tak - zapomnialem o najwazniejszym Tak - to na moje nieszczescie jest AT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 No tak - zapomnialem o najwazniejszymTak - to na moje nieszczescie jest AT. Miga Ci POWER albo TEMP AT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vstar Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Na desce spokoj - zadnych komunikatow o bledach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Objaw masz jakby środkowy dyferencjał był "sklejony". Wkładałeś bezpiecznik w gniazdo FWD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Albo mechanizm różnicowy nie działał. Na pewno włożenie bezpiecznika i odpięcie tyłu pokaże, czy jest to problem w skrzyni, czy w dyfrze. Spróbować warto, koszt jest zerowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vstar Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 No i poszedl Outback do warsztatu. Byl jakis problem z hydraulika i padl tylni dyferencjal - a przynajmniej takie info mam z garazu -naprawa 5500zl :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek_l Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 No i poszedl Outback do warsztatu.Byl jakis problem z hydraulika i padl tylni dyferencjal - a przynajmniej takie info mam z garazu -naprawa 5500zl :shock: Brrrr Kiepsko to brzmi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vstar Opublikowano 30 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Auto odebrane - skrzynia pracuje ladnie - mam nawet wrazenie, ze auto lzej jezdzi - ale to moze byc tylko wrazenie. Niestety jedna rzecz w warsztacie zrobili inna sp.... Mialem zwichrowane tarcze po zimie jak mi przymarzly, a ze kwalifikowaly sie do wymiany i tak to poprosilem o zmiane przednich tarcz i klockow dookola. Tarcze bily a na dodatek cos mi szorowalo caly czas - znane wszystkim i nielubiane "szu, szu, szu" Po zmianie tarcze bija nadal, z tylu nadal jest "szu,...." a na dodatek cos masakrycznie obciera z brzodu - w srodku po prostu slychac wycie - tarcze grzeja sie strasznie, az cale felgi sa gorace - a gosc z warsztatu mi powiedzial, ze to klocki musza sie dotrzec W zwiazku z tym mam pytanie - czy ktos jest w stanie polecic jakiegos dobrego znawce subaru, ktory moglby sprawdzic co sie dzieje. Z gory dzieki i pozdrawiam. P.S. i najwazniejsze - dobrze, zeby byl to ktos z Lodzi lub bliskich okolic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Auto odebrane - skrzynia pracuje ladnie - man nawet wrazenie, ze auto lzej jezdzi - ale to moze byc tylko wrazenie.Niestety jedna rzecz w warsztacie zrobili inna sp.... Mialem zwichriwane tarcze pozimie jak mi przymarzly, a ze kwalifikowaly sie do wymiany poprosilem o zmiane przednich tarcz i klockow dookola. Tarcze bily a na dodatek cos mi szorowalo caly czas - znane wszystkim szu, szu, szu Tarcze bija nadal,z tylu nadal jest "szu,...." a na dodatek cos masakrycznie bciera z brzodu - w srodku po prostu wyje - tarcze grzeja sie strasznie, az cale felgi sa gorace - a gosc z warsztatu mi powiedzial, ze to klocki musza sie dotrzec W zwiazku z tym mam pytanie - czy ktos jest w stanie polecic jakiegos dobrego znawce subaru, ktory moglby sprawdzic co sie dzieje. Z gory dzieki i pozdrawiam. Zaciski na prowadnicach albo tłoczek zapieczone. Wymiana klocków i zostawienie czegoś takiego: bez komentarza. :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matej Opublikowano 31 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 Auto odebrane - skrzynia pracuje ladnie - mam nawet wrazenie, ze auto lzej jezdzi - ale to moze byc tylko wrazenie.Niestety jedna rzecz w warsztacie zrobili inna sp.... Mialem zwichrowane tarcze po zimie jak mi przymarzly, a ze kwalifikowaly sie do wymiany i tak to poprosilem o zmiane przednich tarcz i klockow dookola. Tarcze bily a na dodatek cos mi szorowalo caly czas - znane wszystkim i nielubiane "szu, szu, szu" Po zmianie tarcze bija nadal, z tylu nadal jest "szu,...." a na dodatek cos masakrycznie obciera z brzodu - w srodku po prostu slychac wycie - tarcze grzeja sie strasznie, az cale felgi sa gorace - a gosc z warsztatu mi powiedzial, ze to klocki musza sie dotrzec W zwiazku z tym mam pytanie - czy ktos jest w stanie polecic jakiegos dobrego znawce subaru, ktory moglby sprawdzic co sie dzieje. Z gory dzieki i pozdrawiam. P.S. i najwazniejsze - dobrze, zeby byl to ktos z Lodzi lub bliskich okolic[/qu Klocki musza lekko wchodzic one sie napewno w zaciskach nie wytra sam ostatnio zmienialem przytarlem pilnikiem efekt buczenia czy drzenia przy duzych predkosciach znikl dokladnie trzeba ta czarne farbe u gory i u dolu klocka dobrze pilnikiem przejechac to ma wchodzic lekko:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Objaw masz jakby środkowy dyferencjał był "sklejony".Wkładałeś bezpiecznik w gniazdo FWD? a co to jest sklejony środkowy dyfer :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kola Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Witam, jak się skończyła naprawa tego dyfra. co wymienili, jaki był koszt bo rozumiem,że te 5500 to był przewidywany. Pytam bo mam podobny problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Ootback z 2005r 2.5 215 tys przebiegu. Trzeba sprawdzic (ASO -VIN) czy selenoid sterujacy sprzęgiełkim w tym modelu jest w tylnej cześci skrzyni ( mozna wym. +-500zł ) czy juz jest to model z selenoidem w "mózgu" ( nie mozna zamówic osobno tej czesci ) i tu jest klopot. Chyba , że z jakiejs uzywki wyjac :wink: .Skrzyni nie trzeba wyjmowac do wymiany ani w pierwszym ani w drugim przypadku. AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się