Skocz do zawartości

Nowe tłoki kute - stuki ...


Roberto_STI

Rekomendowane odpowiedzi

ZTCW to silnik z kutymi tłokami zawsze będzie pracował głośniej niż z seryjnymi. Osobiście nie widzialem (tzn słyszałem :wink: ) jeszcze takiego, który by nie był głośniejszy od seryjnego. Porównanie do diesla jest jak najbardziej na miejscu... pierwszy taki silnik mnie normalnie przestraszył. :lol:

Głośna praca wynika z pasowania tłoków. A pasowanie tłoków określane jest przez producenta tych tłoków, więc to chyba jemu można pogratulować efektów dźwiękowych. Ciaśniej są pasowane chyba tłoki Omega, ale one kosztują ze dwa razy tyle co CP Pistons. CP są popularne i szeroko stosowane przez subarowców i do tego chyba cichsze niż np Wiseco.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZTCW to silnik z kutymi tłokami zawsze będzie pracował głośniej niż z seryjnymi. Osobiście nie widzialem (tzn słyszałem :wink: ) jeszcze takiego, który by nie był głośniejszy od seryjnego. Porównanie do diesla jest jak najbardziej na miejscu... pierwszy taki silnik mnie normalnie przestraszył. :lol:

Głośna praca wynika z pasowania tłoków. A pasowanie tłoków określane jest przez producenta tych tłoków, więc to chyba jemu można pogratulować efektów dźwiękowych. Ciaśniej są pasowane chyba tłoki Omega, ale one kosztują ze dwa razy tyle co CP Pistons. CP są popularne i szeroko stosowane przez subarowców i do tego chyba cichsze niż np Wiseco.

 

Nie zawsze, są kute tłoki które pracuje jak seria . Omegi też nie są specjalnie ciasno pasowane. CP, WISECO, JE, WOESNER , tłuką sie jak cholera :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zawsze, są kute tłoki które pracuje jak seria . Omegi też nie są specjalnie ciasno pasowane. CP, WISECO, JE, WOESNER , tłuką sie jak cholera :roll:

 

ktore ?

 

Omegi nie sa specjalnie ciasno ale ciasniej niz CP, Wiseco, JE itp. :D

 

np. Mahle , pasowanie robisz prawie jak seria :D

 

Oczywiście wszystko zalezy jaki silnik sie buduje, bo inaczej robisz pasowanie jak bedzie ALS, czy auto typowo do sportu luba bardzo mocne, inaczej na droge, a jeszcze inaczej do dragstera :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do Carfita - Hałas hałasem, jak jest z przebiegami - wytrzymałoscią kutych tłoków poszczególnych producentów, widzisz różnice, z Twojego doświadczenia, bo widziałeś ich chyba najwięcej.....tylko proszę nie pisz, że Mahle są najlepsze a reszta gówno.... :) bo wiemy, co sprzedajesz....mahle są bezapelacyjnie bardzo dobre, i chyba najdłużej na rynku zachodnim, oprócz kolbenschmitów, ale inne nie są od razu do niczego....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do Carfita - Hałas hałasem, jak jest z przebiegami - wytrzymałoscią kutych tłoków poszczególnych producentów, widzisz różnice, z Twojego doświadczenia, bo widziałeś ich chyba najwięcej.....tylko proszę nie pisz, że Mahle są najlepsze a reszta gówno.... :) bo wiemy, co sprzedajesz....mahle są bezapelacyjnie bardzo dobre, i chyba najdłużej na rynku zachodnim, oprócz kolbenschmitów, ale inne nie są od razu do niczego....

 

emoto, nie mam troche teraz czasu żeby sie rozpisywac, bo temat jest dość skomplikowany , z trwałością nie ma problemów, ale muszą byc pewne warunki zachowane. Czy założysz Omege, Mahle, CP , itp. trwałość ich jest stosunkowo wysoka ( samych tłoków) , problem pojawia sie z powiekszającym sie pistons slap i powolnym robieniu owalu na tuleji, dlatego czym mniejsze pasowanie tym lepiej, ale nie do każdego zastosowania, tu trzeba sie kierowac wieloma wzgledami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Ponownie,

 

Dzieki za Wasze odpowiedzi. W takim razie co robic? Rozbierac motor i od nowa wszystko pasować czy przejechac 5000 tys km aż wszystko się dopasuje

i wtedy zobaczyć czy sie troche bardziej spasowaly i są "cichsze" ?

 

Nic nie robić :idea: nie kombinowac, jeździć i sie przyzwyczaić :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dolewać oleju :mrgreen: .

 

a no własnie, musisz dość czesto sprawdzac olej , możesz ewentulanie założyć taka wkładkę do misy ( cosworth) to produkuje, aby zmniejszyć przedmuch skrzyni korbowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dolewać oleju :mrgreen: .

 

a no własnie, musisz dość czesto sprawdzac olej , możesz ewentulanie założyć taka wkładkę do misy ( cosworth) to produkuje, aby zmniejszyć przedmuch skrzyni korbowej.

 

 

Tak z raz na 100 km :mrgreen: .

 

miałeś :?: czy zaś wyczytałeś na forum.plotki.pl :twisted::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dolewać oleju :mrgreen: .

 

a no własnie, musisz dość czesto sprawdzac olej , możesz ewentulanie założyć taka wkładkę do misy ( cosworth) to produkuje, aby zmniejszyć przedmuch skrzyni korbowej.

 

 

Tak z raz na 100 km :mrgreen: .

 

miałeś :?: czy zaś wyczytałeś na forum.plotki.pl :twisted::mrgreen:

 

Wyczytałem i widziałem takich, co tyle dolewali :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...