Arek 33 Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 jeżdżę jeżdżę a ciąglę nie wiem ile tekię subaru pojedzie najszybciej , czuli w komu ile się udało wycisnąć na maksa , z góry zakładamy że każdy jechał gdzieś w Niemczech na autostradzie . Link to comment Share on other sites More sharing options...
junasz Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 Oczywiście - max. 130 na polskiej "autostradzie". 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 w mieście 50 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcinK Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 jeżdżę jeżdżę a ciąglę nie wiem ile tekię subaru pojedzie najszybciej , czuli w komu ile się udało wycisnąć na maksa , z góry zakładamy że każdy jechał gdzieś w Niemczech na autostradzie . a czy to ważne? Mnie np. ten parametr nie 'podnieca' - na niemieckiej autostradzie, to Cię byle jaki dyszel obskoczy jak kierownik nogę na podłodze położy 8) Na krętej drodze to już inna bajka... i chyba ważniejsze jest to ile Subaryną możemy pojechać szybciej w zakręcie i pomiędzy nimi, a nie tylko na długiej prostej Nie chcę nikogo obrażać, ale jazda po prostej jest mhhhh.... :roll: niepotrzebna Pozdrowienia dla każdego miSZCZa prostej Link to comment Share on other sites More sharing options...
xander Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 jeżdżę jeżdżę a ciąglę nie wiem ile tekię subaru pojedzie najszybciej , czuli w komu ile się udało wycisnąć na maksa , z góry zakładamy że każdy jechał gdzieś w Niemczech na autostradzie . a czy to ważne? Mnie np. ten parametr nie 'podnieca' - na niemieckiej autostradzie, to Cię byle jaki dyszel obskoczy jak kierownik nogę na podłodze położy 8) Na krętej drodze to już inna bajka... i chyba ważniejsze jest to ile Subaryną możemy pojechać szybciej w zakręcie i pomiędzy nimi, a nie tylko na długiej prostej Nie chcę nikogo obrażać, ale jazda po prostej jest mhhhh.... :roll: niepotrzebna Pozdrowienia dla każdego miSZCZa prostej Tu się akurat zgodzę. Zawsze wyskoczy ktoś kto ma większy silnik niż mój rodzinny samochodzik, ale w zakręcie on zwalnia, a ja raczej wciskam x. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyzio_d Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 Jest gdzieś odpowiedni wątek! Juras poszukaj! ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arek 33 Posted May 18, 2010 Author Share Posted May 18, 2010 To ładnie mi pojechaliście ale pewnie macie racje tak że sorki za moją ignorancję , lecz to tylko moja najzwyklejsza ciekawość , i niech nikt nie waż się napisać że to pierwszy stopień do piekła. Link to comment Share on other sites More sharing options...
the.wolf Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 subarak to moj pierwszy samochod w ktorym nie sprawdzalem V maxa Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 licznikowe dwieście pięćdziesiąt jechałem, ale się tego wstydzę, i obiecuję poprawę ale bardziej mnie cieszy efekt startu porównywalny prawie do startującego F16..... i wyprzedzanie w zimie po dziesięć aut na raz Link to comment Share on other sites More sharing options...
zamer Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 Seryjny WRX powinien pojechać 232 km/h :wink: Sorry, że zepsułem Wam zabawę... Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 Nieseryjny STI zepsuty przez Prodrive trochę więcej....230 to bez problemu na 5 biegu......(6MT)........... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 Seryjny WRX powinien pojechać 232 km/h :wink: Sorry, że zepsułem Wam zabawę... Ale "zegarowe", czy np. wg. GPS tudziez wskazan innych homologowanych urzadzen typu fotoradar? Jesli tak, prosimy o dowody Link to comment Share on other sites More sharing options...
zamer Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 AMI na podstawie danych zawartych w katalogu reklamowym WRXa z 2002 roku. Innych potwierdzeń nie mam. :wink: EDIT: no dobra, ten poszedł trochę więcej, ale to blob... Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 AMI na podstawie danych zawartych w katalogu reklamowym WRXa z 2002 roku. Innych potwierdzeń nie mam. :wink: EDIT: no dobra, ten poszedł trochę więcej, ale to blob... i uszczelki pod głowicami do wymiany.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sherif Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 jeżdżę jeżdżę a ciąglę nie wiem ile tekię subaru pojedzie najszybciej , czuli w komu ile się udało wycisnąć na maksa , z góry zakładamy że każdy jechał gdzieś w Niemczech na autostradzie . Dla mnie udalo sie wydusic 208 wg GPS (na desce ponad 230 bylo), czyli praktycznie tyle co w danych tech :wink: Miejscem testu byla autostrada w D Link to comment Share on other sites More sharing options...
xander Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 jeżdżę jeżdżę a ciąglę nie wiem ile tekię subaru pojedzie najszybciej , czuli w komu ile się udało wycisnąć na maksa , z góry zakładamy że każdy jechał gdzieś w Niemczech na autostradzie . Dla mnie udalo sie wydusic 208 wg GPS (na desce ponad 230 bylo), czyli praktycznie tyle co w danych tech :wink: Miejscem testu byla autostrada w D Spoko. Jesteś z okolic Białej Podlaskiej? x. PS. sorry za OT Link to comment Share on other sites More sharing options...
the.wolf Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 230 gpsowe jechalem ale to nie byl max. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HULK Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 Wedle GPS po betonie w D bylo 256 czy jakos tak i to ni ebyl chyba koniec ale ta plastikowa maska tak "lopotala" ze wydygalem Link to comment Share on other sites More sharing options...
junasz Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 Uogólniając temat ciut - pięęęknie powiedziane nie raz już tutaj było: Proste są dla szybkich samochodów, zakręty - dla szybkich kierowców. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastian.R Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 viewtopic.php?f=1&t=118964&p=1059255#p1059255 Polecam link jak Than_junior jedzie za panamera Mierzone gpsem Link to comment Share on other sites More sharing options...
yezus Posted May 19, 2010 Share Posted May 19, 2010 subarak to moj pierwszy samochod w ktorym nie sprawdzalem V maxa Ja też i wyprzedzanie w zimie po dziesięć aut na raz I wjeżdżanie / wyjeżdżanie z bananem z zasp, kopnego śniegu czy czekokolwiek nieprzyczepnego. Tak, to piękne uczucie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Igi_666 Posted May 23, 2010 Share Posted May 23, 2010 Panowie prędkość maksymalna w tak wspaniałych autach nie powinna cieszyć. Cieszyć to powinno to w jakim czasie tę prędkość maksymalną osiągamy Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaki79 Posted May 24, 2010 Share Posted May 24, 2010 Jest gdzieś odpowiedni wątek! Juras poszukaj!;-) Jest i chyba raczej w off-topie :roll:. Do "ciśnięcia" na prostej to się "Beja" nadaje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted May 25, 2010 Share Posted May 25, 2010 Ja to raz leciałem 310, ale że mie się linka od prędkościomierza zerwała to zliczałem pachołki przy poboczu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzywaczewski Posted May 31, 2010 Share Posted May 31, 2010 Impreza 2.5 Ssaczek - 210kmh TurboDziadek - nie wiem, bo po przekroczeniu 200 wyssalo mi poliweglan z tylnych drzwi :shock: Niestety nie mialem okazji sprobowac ponownie. Focus II 1.4 (benzyna) - 160kmh YEAH Pomiary z GPS. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now