vince_snd Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Witam, Dzisiaj zapaliła się kontrolka check engine, auto zaczęło poszarpywać na niskich obrotach podczas przyśpieszania. Podłączyłem laptopika i odczytałem błąd ecuExplorerem: P0327 knock sensor 1 circuit malfunction (low input) Jak sądzę, coś nie tak z czujnikiem spalania stukowego. Kontrolka po kilku włączeniach zapłonu sama zgasła, wygląda chyba na błąd przejściowy :roll: Wiecie może coś więcej na temat tego błędu? Co może być przyczyną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Jakiego masz konkretnie subaraka? Może się kończyć po prostu czujnik spalania stukowego. To się zdarza w subarakach. Przy Subaru N/A z końca lat 90 znane są też problemy z wykrywaniem stuków po wymianie oleju. Nie zmieniałeś jakoś niedawno? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vince_snd Opublikowano 16 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Już dodałem samochód do profilu. Wcześniej był dodany i nie zwróciłem uwagi że teraz nie ma. Olejowy problem raczej mnie nie dotyczy. Być może że kończy się czujnik... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 low input to brak kontaktu, przerwa w obwodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ColinBarbazynca Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 low input to brak kontaktu, przerwa w obwodzie Albo zwarcie do masy np w wypadku przerwania izolacji na przewodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vince_snd Opublikowano 17 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Znalazłem coś takiego: P0327,"Czujnik spalania stukowego 1 (Bank 1 lub poj.czujnik) - niski sygnał wejściowy" - :roll: cokolwiek to oznacza... a przerwa to chyba: P0329,"Czujnik spalania stukowego 1 (Bank 1 lub poj.czujnik) - przerwa" Co posprawdzać? Kostkę podłączeniową? gdzie ten czujnik jest? przy kolektorze ssącym gdzieś?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bryku Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 low input to brak kontaktu, przerwa w obwodzie Albo zwarcie do masy np w wypadku przerwania izolacji na przewodzie. w takim przypadku wyswietli high input chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ColinBarbazynca Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 low input to brak kontaktu, przerwa w obwodzie Albo zwarcie do masy np w wypadku przerwania izolacji na przewodzie. w takim przypadku wyswietli high input chyba Nie jestem pewien, bo nie widzialem nigdy na zywo bledu high, ale raczej on powinien byc po zwarciu do plusa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sose Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Dzień dobry, chciałbym odświeżyć temat. Ta sama kontrolka: "P0327 - Układ napędowy, Knock Sensor 1 Circuit Low Input (Bank 1 or Single Sensor)". Pojawiła się od tak, nie podczas jazdy, tylko została świecąca po włączeniu silnika. Charakterystyka pracy nie uległa zmianie. Nic nie szarpie, nic nie stuka. Szukałem w tych całych internetach, o których tak wszyscy mówią i doszukałem się ciekawych informacji, że gdzieś coś może być nieszczelne i po większym deszczu czy wietrze i postoju może się zapalić. Ile w tym prawdy? Nie wiem. Jakieś pomysły? Powinienem się martwić? Czy z tą kontrolką można jeździć, czy nie zaleca się? Z góry dzięki za wszelką pomoc. Jestem na urlopie i 460 km jazdy z duszą na ramieniu trochę mnie martwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vince_snd Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 (edytowane) Staraj się nie pałować silnika jak jest uszkodzony czujnik. Jechać możesz. Sprawdź obwód czy kontaktuje. Jeśli tak to wymień czujnik, u mnie pomogło. Edytowane 6 Sierpnia 2013 przez vince_snd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sose Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Jako zupełny amator muszę podpytać: Jak sprawdzić obwód? Rozumiem, że wymiana czujnika wiąże się ze zdjęciem intercoolera? Sprawdziłem w service manualu i nie wygląda to na skomplikowaną akcję. Warto pakować się w to samemu? Czy trzeba pamiętać o czymś ważnym przy demontażu i montażu? Zapomniałem dodać: Pacjent to STI 2.0 (2005). Dzięki vince_snd, uspokoiłeś mnie nieco. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vince_snd Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Może da się wymienić bez zdejmowania intercoolera, ale z pewnością wygodniej zdjąć. Czujnik trzeba dokręcić odpowiednim momentem, więc jak nie masz doświadczenia lub narzędzia którym to zrobisz to lepiej to zostaw. Jak bywasz w Warszawie to jest sporo serwisów które spokojnie pomogą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sose Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Ikonka zgasła sama "z się" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vince_snd Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Temat powróci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sose Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Powrócił, zamówiłem czujnik, nie będę się pierdaczył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hebz Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Powrócił, zamówiłem czujnik, nie będę się pierdaczył. I co ? i co ? jak ostatecznie się problem rozwiązał po wymianie czujnika ? Pytam bo miałem przypadek taki , że najpierw był błąd P0328 , sprawdziłem , czujnik był ewidentnie uszkodzony , zamontowałem nowy oryginalny czujnik i wszystko wróciło do normy - po ok 1000 km wyskoczył mi teraz błąd P0327 . Jakieś sugestie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się