gourmet Posted May 16, 2010 Share Posted May 16, 2010 Jak w temacie - SI GL 96, na zimnym silniku muszę długo kręcić rozrusznikiem, żeby zapalił. Nieraz dwukrotnie. Na ciepłym zapala bdb. Co naprawić lub wymienić? Aku dość słaby, ale jeszcze wystarcza do zapłonu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zamer Posted May 16, 2010 Share Posted May 16, 2010 A mnie kable + świece pomogły :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
gourmet Posted May 16, 2010 Author Share Posted May 16, 2010 A mnie kable + świece pomogły :wink: objawy miałeś te same? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zamer Posted May 16, 2010 Share Posted May 16, 2010 Dokładnie nie ja tylko Grzesiek, zaraz przed tym jak ja od Niego kupiłem. Po wymianie kabli i świec objawy zniknęły jak ręką odjął. Ale skoro akumulator też masz słaby to też przydałaby się jego wymiana. BTW. z drugiej strony, to nie wiem czy ten typ tak nie ma, że nawet jak jest mocny aku i wszystko sprawne, to czy go nie trzeba troszeczkę dłużej kręcić niż np. mojego starego Escorta (pisze to na przykładzie 3 różnych GL którymi miałem okazje jeździc). Mojego też trzeba okoły 1-2 s kręcic na zimnym, a na ciepłym od ręki. No, ale nie tak długo jak u Ciebie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpol Posted May 16, 2010 Share Posted May 16, 2010 Mojego RX'99 nigdy, nawet na mrozie -20, nie musiałem kręcić dłużej niż jakąś sekundę. A generalnie palił "od razu". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now