jeedrass Posted May 14, 2010 Share Posted May 14, 2010 chce kupic blow offa do swojego wrxa. Czym mam sie kierowac kupujac??dzieli sie to na lepsze gorsze beznadziejne?? co sadzicie o tym?? http://www.allegro.pl/item1029711700_bl ... ester.html i o tym:D http://www.allegro.pl/item1033551544_za ... x_sti.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted May 14, 2010 Share Posted May 14, 2010 Dzwiekiem sie kieruj, dzwiekiem - bo po to sie kupuje ten diwajs chyba, skoro juz ktos wierzy, ze go potrzebuje. EDIT: ok - nieco juz powazniej - oczywiscie pozostaje tak czy inaczej kwestia jakosci wykonania. Ten pierwszy to albo forge, albo jakas jego kopia tak na szybkie oko - powinien byc pewnie ok. Drugi - nie wiem. EDIT 2: i tak nadal uwazam, ze w seryjnym aucie z przeplywka blow-off to pomylka, a w ogole to bylo juz tyle tematow calkiem niedawno, ze moznaby sie dopisac po prostu do ktoregos (zgred mode mi sie wlaczyl, wiem ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doktorek Posted May 14, 2010 Share Posted May 14, 2010 Tego pierwszego produkuję polska firma i jest kopią forga(miałem go w ręcach robił całkiem dobre wrażenie) ,a może e warto też pomyśleć o forgu jak dobrze pokombinujesz to kupisz nówkę za 540 zł Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted May 14, 2010 Share Posted May 14, 2010 w największym skrócie opinia jest taka że przepływka zmierzyła wlatującą dawkę powietrza i jeśli założysz blow off to będzie więcej palił,a prawda jest taka że przepływka zmierzyła dawkę powietrza i przekazaała te dane do komputera a teraz bezwzględu czy to powietrze zostanie w obiegu czy ty je wypuścisz do atmosfery to komputer i tak poda odpowiednią dawkę paliwa na podstawie danych otrzymanych z przepływki,jeśli masz jakieś jakieś wątpliwości urzyj blow off jaki mam ja czyli monza,ma on tą zalete że w prosty sposub można go zainstalować jak seryjny zawór który odpuszczone powietrze wraca do obiegu albo w ciągu 2min. przerobić na ppppssssssss,tak że do pracy w tygodiu jeżdzisz normalnie a w sobotę do lansu używasz opcji drugiej Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted May 14, 2010 Share Posted May 14, 2010 prawda jest taka że przepływka zmierzyła dawkę powietrza i przekazaała te dane do komputera a teraz bezwzględu czy to powietrze zostanie w obiegu czy ty je wypuścisz do atmosfery to komputer i tak poda odpowiednią dawkę paliwa na podstawie danych otrzymanych z przepływki "owszem, nie" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speeedyyy Posted May 15, 2010 Share Posted May 15, 2010 Mam BOV'a TurboSmart Vee Port (australijski) w swoim STI , używam od kilku lat i nie mam żadnych problemów. Kupiłem za 700zł na Allegro. Jest bardzo prosty w montażu i ma bardzo dobrą i łatwą regulację twardości co w zaworze jest moim zdaniem najważniejsze. Nie może być ustawiony za miękko..., i jeszcze dodam, że nie zauważyłem żadnej różnicy w spalaniu . Na YouTube znajdziesz filmiki jak wygląda , pracuje i jak go zamontować . Pozdrawiam!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeedrass Posted May 16, 2010 Author Share Posted May 16, 2010 ok:) czyli moge kupic ta pierwsza opcje, blow off spelni swoje zadanie a przy tym bedzie ladnie syczal tak?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravo Posted May 16, 2010 Share Posted May 16, 2010 ja mam tego pierwszego właśnie od Propera z Bydgoszczy , polecam nie zauważyłem żadnych ubocznych skutków A pełen serwis od kolegi z Bydgoszczy jest naprawdę na wysokim poziomie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now