adas127 Posted May 14, 2010 Share Posted May 14, 2010 witam panowie prosze o info jakie klocki zalozyc na pojezdzawki w kielcach i tychach. auto nie bedzie jezdzone po ulicy to tylko fun car. i nie piszcie ze najlepiej to K-sport lub black diamond caly hamulec zalozyc bo to nie ta kasa. jak sie ma auto za 20 kilka tys to nie bede wydawal 5-6 tys na hamulec. szukam dobrego klocka. czy ebc yellowstuff styknie na seryjnej tarczy? zaznacze ze sie dopiero ucze smigac 4x4. a moze uzywa ktos poliuretawnowych tulejek zawieszenia sprzedawanych na allegro. czy one sa cos warte. czy jak je zaloze to nadal bede potrzebowal anti lift whiteline-a? pozdrawiam adam Link to comment Share on other sites More sharing options...
the.wolf Posted May 14, 2010 Share Posted May 14, 2010 jesli chodzi o hamulce to sporo juz jest napisane na forum. EBC nikt tutaj nie poleca. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adas127 Posted May 14, 2010 Author Share Posted May 14, 2010 juz szukalem... nie mozesz mi poprostu napisac jakich uzywacie tzn wiekszosc uzywa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLIWA Posted May 14, 2010 Share Posted May 14, 2010 Ja używam Ferodo DS2500 ale jeżdżę też na co dzień, jeśli fun car tylko to Ferodo DS 3000. Z 2500 jestem bardzo zadowolony a 3000 to ponoć jeszcze dużo dużo lepiej. Jak się będzie sprawować seryjna tarcza z 3000 to nie wiem ale z 2500 jest OK. A mam hamulec serię 4 tłoczki przód , dwa tył. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted May 14, 2010 Share Posted May 14, 2010 Ja jestem zwolennikiem Carbone Lorraine. Miałem DS2000, Ds2500, Ds3000, Mintexy. Zostały CL. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted May 14, 2010 Share Posted May 14, 2010 urzywacie tzn wiekszosc urzywa nie wiem jak inni, ale ja żadnych nie urzywam. jak już, to używam... 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dehnel Posted May 14, 2010 Share Posted May 14, 2010 ale, zauważ,kolega jest konsekwentny w tym co pisze grunt, żeby hamólce chamowały Link to comment Share on other sites More sharing options...
adas127 Posted May 14, 2010 Author Share Posted May 14, 2010 tzd i dnl szczesliwi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dehnel Posted May 14, 2010 Share Posted May 14, 2010 zawsze szczęśliwi... zrób edytkę i będzie po krzyku Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravo Posted May 14, 2010 Share Posted May 14, 2010 ale jaki tryb żądający należy mu się odpowiedź i już Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzywaczewski Posted May 14, 2010 Share Posted May 14, 2010 U mnie DS2500 z przodu i DS2000 z tylu i jestem zadowolony. Lepiej na tyl dawac 'slabsze' klocki, zeby nie miec problemow z dohamowaniem do zakretu (i podczas skladania sie w niego). Nie wchodz w DS3000 i inne typowo wyczynowe klocki, bo tarcze zniszczysz ekspresowo. Poliuretany warto, nie wiem co sprzedaja na Allegro, bylo kiedys kilka watkow. Z takich budzetowych, to chyba http://www.strong-flex.eu/ . Sam jestem ciekaw jak z ich jakoscia, bo planuje do Legaca. ALK to inne (przesuniete) mocowanie wahacza. Poliuretany zwiekszaja sztywnosc i 'wrazliwosc' - ALK zmienia geometrie zawieszenia. Drogie, ale powiadaja ze warto. Oprocz Whiteline jest jeszcze jakas inna firma, zapytaj Artur_ZAQ, widzialem niedawno u niego. W tym 'obszarze' to warto zadbac o mocne poduszki pod skrzynia i silnikiem. W naszej Imprezie seryjna poduszka zdechla po 20k km :shock: Jesli nie chcesz przesadzac z pieniedzmi, to odpusc ALK, kup zas (chyba ze juz sa) sruby do ustawienia negatywu z tylu i ustaw dobra geometrie. Ustaw geometrie, zadbaj o sprawny hamulec, zainwestuj w drugi komplet kol i zapas opon i w dluga Takie przynajmniej mam doswiadczenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adas127 Posted May 14, 2010 Author Share Posted May 14, 2010 grzywaczewski dzieki super post!!! napisz prosze cos wiecej o poduszkach pod skrzynie i silnik bo ja moje zajechalem w 4 dni. (tzn co zalozyc gdzie kupic) ja pisalem o tych http://www.allegro.pl/item1018593402_su ... n_hit.html pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzywaczewski Posted May 14, 2010 Share Posted May 14, 2010 Carfit wzpominal kilkukrotnie o N-grupowych, podobno pancerne. Mnie teraz CZARNY zaklada do N/A poduszke seryjna... z STI. Mysle ze taka relacja powinna byc wystarczajaca, zwlaszcza ze Impreza wrocila do roli dupowozu. To wlasnie jest zabawne, ze mozna wlozyc kase w silnik i miec 'szybkie auto', a mozna w tysiac-jeden-drobiazgow (o ktorych prawdziwy 'Golfista' nigdy nie slyszal)... i miec jeszcze szybsze Link to comment Share on other sites More sharing options...
adas127 Posted May 14, 2010 Author Share Posted May 14, 2010 To wlasnie jest zabawne, ze mozna wlozyc kase w silnik i miec 'szybkie auto', a mozna w tysiac-jeden-drobiazgow (o ktorych prawdziwy 'Golfista' nigdy nie slyszal)... i miec jeszcze szybsze Super napisane...ja przy silniku nic nie bede dlubal tylko dolot i uwolnie wydech. W zawiasie poliuretan, Eibah pro kit i moze te anti lifty. hampel to tarcza seria i jakis dobry klocek. twierdze ze do nauki jazdy to wystarczy. no jak wspomniales wujek w wulkanizacji i w CPN tez by sie zdal Link to comment Share on other sites More sharing options...
adas127 Posted May 15, 2010 Author Share Posted May 15, 2010 up Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaki79 Posted May 15, 2010 Share Posted May 15, 2010 Carfit wzpominal kilkukrotnie o N-grupowych, podobno pancerne. Mnie teraz CZARNY zaklada do N/A poduszke seryjna... z STI. Mysle ze taka relacja powinna byc wystarczajaca, zwlaszcza ze Impreza wrocila do roli dupowozu. Drogie są takie poduchy N-grupowe pod silnik i skrzynię? Dużo jest roboty z ich założeniem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted May 15, 2010 Share Posted May 15, 2010 Carfit wzpominal kilkukrotnie o N-grupowych, podobno pancerne. Mnie teraz CZARNY zaklada do N/A poduszke seryjna... z STI. Mysle ze taka relacja powinna byc wystarczajaca, zwlaszcza ze Impreza wrocila do roli dupowozu. Drogie są takie poduchy N-grupowe pod silnik i skrzynię? Dużo jest roboty z ich założeniem? i co z komfortem jazdy na co dzień ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
elberoth Posted May 15, 2010 Share Posted May 15, 2010 U mnie DS2500 z przodu i DS2000 z tylu i jestem zadowolony. Lepiej na tyl dawac 'slabsze' klocki, zeby nie miec problemow z dohamowaniem do zakretu (i podczas skladania sie w niego). Nie wchodz w DS3000 i inne typowo wyczynowe klocki, bo tarcze zniszczysz ekspresowo. Piwa mu, bo dobrze prawi Zalej jeszcze jakiś dobry płyn hamulcowy, np. Motul RBF600. Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzywaczewski Posted May 15, 2010 Share Posted May 15, 2010 Piwo wchloniete Thx!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
adas127 Posted May 17, 2010 Author Share Posted May 17, 2010 up Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravo Posted May 19, 2010 Share Posted May 19, 2010 podczepię się by nie zakładać nowego tematu czy w my00 z tyłu są takie same klocki jak w każdej imprezie GT ? http://petrocar.eu/allegro/saga/klocki_ ... 4-7020.jpg - czy to będzie pasować ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomek_z Posted May 19, 2010 Share Posted May 19, 2010 Na tył to GT 99-00 to powinieneś mieć raczej takie: na przód takie: MY99-00 ma inne klocki niz starsze modele GT, w pierwszych WRX są te same z przodu, ale inne z tyłu niż w ostatnich GT Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravo Posted May 19, 2010 Share Posted May 19, 2010 dzięki za odpowiedź teraz muszę na allegro poszukać, przód się zgadza bo już wymieniałem Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiepuczi Posted May 21, 2010 Share Posted May 21, 2010 Jeśli szukacie porządnych klocków tylko i wyłącznie na tor to mogę zarekomendować Hawk Performance miaszankę Blue9012 jedna z najczęściej używanych klocków na torach całego świata o średnim zakresie temperatur. Carbonowa mieszanka, znakomite właściwości modulowania pedału ham. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted May 22, 2010 Share Posted May 22, 2010 Jak sie liczycie z moim zdaniem, to klocki CL zabijaja moim skromnym zdaniem wszystko i wszystkich P.S. Nie jestem ich dystrybutorem choć mogę je zalatwić :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now