Jump to content

GT klocki/anti lift na tychy lub kielce


adas127

Recommended Posts

witam panowie prosze o info jakie klocki zalozyc na pojezdzawki w kielcach i tychach. auto nie bedzie jezdzone po ulicy to tylko fun car. i nie piszcie ze najlepiej to K-sport lub black diamond caly hamulec zalozyc bo to nie ta kasa. jak sie ma auto za 20 kilka tys to nie bede wydawal 5-6 tys na hamulec.

szukam dobrego klocka. czy ebc yellowstuff styknie na seryjnej tarczy? zaznacze ze sie dopiero ucze smigac 4x4. a moze uzywa ktos poliuretawnowych tulejek zawieszenia sprzedawanych na allegro. czy one sa cos warte. czy jak je zaloze to nadal bede potrzebowal anti lift whiteline-a?

 

pozdrawiam adam

Link to comment
Share on other sites

Ja używam Ferodo DS2500 ale jeżdżę też na co dzień, jeśli fun car tylko to Ferodo DS 3000. Z 2500 jestem bardzo zadowolony a 3000 to ponoć jeszcze dużo dużo lepiej. Jak się będzie sprawować seryjna tarcza z 3000 to nie wiem ale z 2500 jest OK. A mam hamulec serię 4 tłoczki przód , dwa tył.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

U mnie DS2500 z przodu i DS2000 z tylu i jestem zadowolony. Lepiej na tyl dawac 'slabsze' klocki, zeby nie miec problemow z dohamowaniem do zakretu (i podczas skladania sie w niego). Nie wchodz w DS3000 i inne typowo wyczynowe klocki, bo tarcze zniszczysz ekspresowo.

 

Poliuretany warto, nie wiem co sprzedaja na Allegro, bylo kiedys kilka watkow. Z takich budzetowych, to chyba http://www.strong-flex.eu/ . Sam jestem ciekaw jak z ich jakoscia, bo planuje do Legaca. ALK to inne (przesuniete) mocowanie wahacza. Poliuretany zwiekszaja sztywnosc i 'wrazliwosc' - ALK zmienia geometrie zawieszenia. Drogie, ale powiadaja ze warto. Oprocz Whiteline jest jeszcze jakas inna firma, zapytaj Artur_ZAQ, widzialem niedawno u niego. W tym 'obszarze' to warto zadbac o mocne poduszki pod skrzynia i silnikiem. W naszej Imprezie seryjna poduszka zdechla po 20k km :shock:

 

Jesli nie chcesz przesadzac z pieniedzmi, to odpusc ALK, kup zas (chyba ze juz sa) sruby do ustawienia negatywu z tylu i ustaw dobra geometrie. Ustaw geometrie, zadbaj o sprawny hamulec, zainwestuj w drugi komplet kol i zapas opon i w dluga :) Takie przynajmniej mam doswiadczenia.

Link to comment
Share on other sites

Carfit wzpominal kilkukrotnie o N-grupowych, podobno pancerne. Mnie teraz CZARNY zaklada do N/A poduszke seryjna... z STI. Mysle ze taka relacja powinna byc wystarczajaca, zwlaszcza ze Impreza wrocila do roli dupowozu.

 

To wlasnie jest zabawne, ze mozna wlozyc kase w silnik i miec 'szybkie auto', a mozna w tysiac-jeden-drobiazgow (o ktorych prawdziwy 'Golfista' nigdy nie slyszal)... i miec jeszcze szybsze :)

Link to comment
Share on other sites

To wlasnie jest zabawne, ze mozna wlozyc kase w silnik i miec 'szybkie auto', a mozna w tysiac-jeden-drobiazgow (o ktorych prawdziwy 'Golfista' nigdy nie slyszal)... i miec jeszcze szybsze :)

 

Super napisane...ja przy silniku nic nie bede dlubal tylko dolot i uwolnie wydech. W zawiasie poliuretan, Eibah pro kit i moze te anti lifty. hampel to tarcza seria i jakis dobry klocek. twierdze ze do nauki jazdy to wystarczy. no jak wspomniales wujek w wulkanizacji i w CPN tez by sie zdal :lol:

Link to comment
Share on other sites

Carfit wzpominal kilkukrotnie o N-grupowych, podobno pancerne. Mnie teraz CZARNY zaklada do N/A poduszke seryjna... z STI. Mysle ze taka relacja powinna byc wystarczajaca, zwlaszcza ze Impreza wrocila do roli dupowozu.

 

Drogie są takie poduchy N-grupowe pod silnik i skrzynię? Dużo jest roboty z ich założeniem?

Link to comment
Share on other sites

Carfit wzpominal kilkukrotnie o N-grupowych, podobno pancerne. Mnie teraz CZARNY zaklada do N/A poduszke seryjna... z STI. Mysle ze taka relacja powinna byc wystarczajaca, zwlaszcza ze Impreza wrocila do roli dupowozu.

 

Drogie są takie poduchy N-grupowe pod silnik i skrzynię? Dużo jest roboty z ich założeniem?

 

i co z komfortem jazdy na co dzień ?

Link to comment
Share on other sites

U mnie DS2500 z przodu i DS2000 z tylu i jestem zadowolony. Lepiej na tyl dawac 'slabsze' klocki, zeby nie miec problemow z dohamowaniem do zakretu (i podczas skladania sie w niego). Nie wchodz w DS3000 i inne typowo wyczynowe klocki, bo tarcze zniszczysz ekspresowo.

 

Piwa mu, bo dobrze prawi :D Zalej jeszcze jakiś dobry płyn hamulcowy, np. Motul RBF600.

Link to comment
Share on other sites

Na tył to GT 99-00 to powinieneś mieć raczej takie:

 

FDB1333.jpg

 

na przód takie:

 

FDB986.jpg

 

MY99-00 ma inne klocki niz starsze modele GT, w pierwszych WRX są te same z przodu, ale inne z tyłu niż w ostatnich GT

Link to comment
Share on other sites

Jeśli szukacie porządnych klocków tylko i wyłącznie na tor to mogę zarekomendować Hawk Performance miaszankę Blue9012 jedna z najczęściej używanych klocków na torach całego świata o średnim zakresie temperatur. Carbonowa mieszanka, znakomite właściwości modulowania pedału ham.

Link to comment
Share on other sites

Jak sie liczycie z moim zdaniem, to klocki CL zabijaja moim skromnym zdaniem wszystko i wszystkich :)

 

 

P.S. Nie jestem ich dystrybutorem :D:idea: choć mogę je zalatwić :wink:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...