motorajdy Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Mam powazny problem, GT 96 rok podczas gwałtownego przyspieszania na kilka sekund odcina zapłon, jest pełna zamuła, nie jest to związane z paliwem podczas tych objawów gwałtonie spada do zera obrotomierz, jak zaczyna ciągnąc to wraca znowu np na 5 tysiecy, egekt jest taki jaby znikały wszystkie 4 iskry, co jest na wspólnym obwodzie z obrotomierzem, moze gdzies jest przerwa na przewodzie od czujnika wału. rece opadaja......... a w niedziele wyscig górski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ColinBarbazynca Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 No sprawdz przewody do czujnika oraz wszystkie masy przykrecone do silnika/budy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekm Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Jestes pewien ze to nie problem paliwowy? Miałem IDENTYCZNE objawy, jak konczylo sie paliwo a ja mocno depnąłem. Moze pompa nie daje rady? Moze zapchany filtr? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorajdy Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 dziwna sprawa przed chwila katowałem go po obwodnicy i nic. Wszystko git, spróbuje załozyc stare cewki moze któras z nowych- uzywanych cewek robi zwarcie na goraco na pierwotnym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się