Jump to content

Impreza - Kjs itp


lukasswrx

Recommended Posts

witam ,

 

co mozna zrobic w imprezie gt 98 w celach rajdowych tzn kjs , itp

oprocz odchudzenia , wsadzenia nowych kubełków , pasów szelkowych , kierownicy innej ?

 

 

pytam sie was bo tu sa pewnie jacys kierowcy rajdowi :D albo cos:D

ogarniaja temat:)

 

bardziej auto na tor asfaltowy;) bo startowalem w pucharze metropoli ( 3 miejsce ) i spodobało sie :D

wiec auto na asfaltowe petle:d

 

dodam iz czesci itp zeby byly w miare normalnej cenie:D bo kubly za 10 tys to latwo znalesc itp :D

dopiero sie ucze wiec nie od razu potrzebna mi typowo rajdowa fura;d

Link to comment
Share on other sites

trochę twardszy i niższy zawias, ewentualnie klatka, a tak w ogóle zanim się rozkręcimy z modzeniem przy Twojej furze, określ z grubsza budżet do wydania.....

 

I najlepiej, zeby budzet zamykal sie miedzy nieskonczonoscia i nieskonczonoscia :)

Link to comment
Share on other sites

chłopaki poszli po bandzie bo maja nadmiar funduszy......

 

Z właśnego doświadczenia sponorwania własnego siebie z kasy raczej ograniczonej (nie subaru bo to za droga zabawa.....)

 

1) dobre opony np toyo r888 warto zobaczysz!!!

2) wybebeszenie zyskasz niewiele ale wyglada rasowo a w sumie nie oczujesz wiele (zal jak bardzo wybebeszyc chcesz)

3)nie wiem jakie masz spowalniacze ale 2 wariany -jak masz zwykłe 2 tłoczki kup nowsze 4 tłoczki i wieksza tarcze styknie ci 2 koła jak poszukasz.... jak takowe masz zainwestuj w klocki

4)skrzynie.......powiem tak nie bąć nadgorliwy zajęść ja i szukaj 6mt ale nie wczesniej jak padnie a wczesniej czy puzniej padnie ........ale do nauki styknie.

5) kup stabilizatory zrób jesli trzeba zawias (luzy itp mozesz dodac jakiegos poliuretany to pare stówek)

6) twardsze i niższe springi i np agx do tego

7) kubły na allegro kupisz nie homologowane fia do 1000zl za 2 szt

8)pasy tez niewielki wydatek (bez homologaci fia)

 

Jesli wstawisz kubły to zapomnij o normalnych pasach i auto zaczyna sie dojsc niekomfortowe na codzien robic.....no i uwaga na policje i przeglad tylko za flaszke.....

 

8 tys styknie

 

 

PANOWIE KOLEGA MÓWI O KJT SUPERSPRINTACH I IMPREZACH AMATORSKICH !!!!!! to ma być nauka i przyjemność a na pachałkolandi nieważne co zrobisz to saxo, pug czy zgrzebany sej cie objada z ogarnietym kierowac.....

Reszte kasy wydaj na paliwo i exploatacjie bardziej to zaprocentuje!!!

Link to comment
Share on other sites

lukasswrx do silnika się nawet nie dotykaj.

 

Pojeździj tym co masz, zgromadź umiejętności i równolegle koszty, aby wsadzić napęd z STi. Na szybkich asfaltowych pętlach warto mieć dobry heblunek - tutaj wybór spory. Od zacisków Brembo STi, poprzez D2, K-Sport do kawiorowych AP Racing. Jeżeli chodzi o zawias to TEIN SS na asfalcie całkiem nieźle sobie radzi. I w sumie to taki zestaw startowy, który pozwoli Ci równać się nawet z mocniejszymi samochodami. Możesz wsadzić też przekładnie kierowniczą od STi (dużo fajniejsza i trochę krótsza). A i GTowy ster bym wywalił od razu :P

 

pzdr

Link to comment
Share on other sites

chłopaki poszli po bandzie bo maja nadmiar funduszy......

 

Z właśnego doświadczenia sponorwania własnego siebie z kasy raczej ograniczonej (nie subaru bo to za droga zabawa.....)

 

1) dobre opony np toyo r888 warto zobaczysz!!!

2) wybebeszenie zyskasz niewiele ale wyglada rasowo a w sumie nie oczujesz wiele (zal jak bardzo wybebeszyc chcesz)

3)nie wiem jakie masz spowalniacze ale 2 wariany -jak masz zwykłe 2 tłoczki kup nowsze 4 tłoczki i wieksza tarcze styknie ci 2 koła jak poszukasz.... jak takowe masz zainwestuj w klocki

4)skrzynie.......powiem tak nie bąć nadgorliwy zajęść ja i szukaj 6mt ale nie wczesniej jak padnie a wczesniej czy puzniej padnie ........ale do nauki styknie.

5) kup stabilizatory zrób jesli trzeba zawias (luzy itp mozesz dodac jakiegos poliuretany to pare stówek)

6) twardsze i niższe springi i np agx do tego

7) kubły na allegro kupisz nie homologowane fia do 1000zl za 2 szt

8)pasy tez niewielki wydatek (bez homologaci fia)

 

Jesli wstawisz kubły to zapomnij o normalnych pasach i auto zaczyna sie dojsc niekomfortowe na codzien robic.....no i uwaga na policje i przeglad tylko za flaszke.....

 

8 tys styknie

 

 

PANOWIE KOLEGA MÓWI O KJT SUPERSPRINTACH I IMPREZACH AMATORSKICH !!!!!! to ma być nauka i przyjemność a na pachałkolandi nieważne co zrobisz to saxo, pug czy zgrzebany sej cie objada z ogarnietym kierowac.....

Reszte kasy wydaj na paliwo i exploatacjie bardziej to zaprocentuje!!!

 

 

8 tysi i 6MT, zawias, kubły, pasy.....halo, pobudka......było chyba w złotówkach, nie funtach?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...