lukasswrx Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 witam , co mozna zrobic w imprezie gt 98 w celach rajdowych tzn kjs , itp oprocz odchudzenia , wsadzenia nowych kubełków , pasów szelkowych , kierownicy innej ? pytam sie was bo tu sa pewnie jacys kierowcy rajdowi albo cos:D ogarniaja temat:) bardziej auto na tor asfaltowy;) bo startowalem w pucharze metropoli ( 3 miejsce ) i spodobało sie wiec auto na asfaltowe petle:d dodam iz czesci itp zeby byly w miare normalnej cenie:D bo kubly za 10 tys to latwo znalesc itp dopiero sie ucze wiec nie od razu potrzebna mi typowo rajdowa fura;d Link to comment Share on other sites More sharing options...
the.wolf Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 skrzynie 6MT, zawias, stabilizatory, rozporki, laczniki stabow, geometria i dobre opony. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 Zainwestowac przede wszystkim we wkladke miesna, zeby obciachu nie bylo, bo Cie seje objezdzaja Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukasswrx Posted May 13, 2010 Author Share Posted May 13, 2010 wkladke miesna ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jachu93 Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 Zgaduje, ze chodzi o podniesienie jakoś mocy Zgadłem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravo Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 a ja o własne umiejętności Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukasswrx Posted May 13, 2010 Author Share Posted May 13, 2010 no umiejetnosci dopiero gromadze:) to byl pierwszy start ale co mi po 300 konnym aucie jak jezdzic nie umiem xD z czasemmm , dlugim ale sie naucze Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 trochę twardszy i niższy zawias, ewentualnie klatka, a tak w ogóle zanim się rozkręcimy z modzeniem przy Twojej furze, określ z grubsza budżet do wydania..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 trochę twardszy i niższy zawias, ewentualnie klatka, a tak w ogóle zanim się rozkręcimy z modzeniem przy Twojej furze, określ z grubsza budżet do wydania..... I najlepiej, zeby budzet zamykal sie miedzy nieskonczonoscia i nieskonczonoscia Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukasswrx Posted May 13, 2010 Author Share Posted May 13, 2010 budzet niewiem , cos kolo 5-8 tys dopiero zaczynam to nie potrzebne mi jakies odrazu profesjonalne rzeczy Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukasswrx Posted May 13, 2010 Author Share Posted May 13, 2010 tzn do okolo 8 tys :> Link to comment Share on other sites More sharing options...
cypis Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 chłopaki poszli po bandzie bo maja nadmiar funduszy...... Z właśnego doświadczenia sponorwania własnego siebie z kasy raczej ograniczonej (nie subaru bo to za droga zabawa.....) 1) dobre opony np toyo r888 warto zobaczysz!!! 2) wybebeszenie zyskasz niewiele ale wyglada rasowo a w sumie nie oczujesz wiele (zal jak bardzo wybebeszyc chcesz) 3)nie wiem jakie masz spowalniacze ale 2 wariany -jak masz zwykłe 2 tłoczki kup nowsze 4 tłoczki i wieksza tarcze styknie ci 2 koła jak poszukasz.... jak takowe masz zainwestuj w klocki 4)skrzynie.......powiem tak nie bąć nadgorliwy zajęść ja i szukaj 6mt ale nie wczesniej jak padnie a wczesniej czy puzniej padnie ........ale do nauki styknie. 5) kup stabilizatory zrób jesli trzeba zawias (luzy itp mozesz dodac jakiegos poliuretany to pare stówek) 6) twardsze i niższe springi i np agx do tego 7) kubły na allegro kupisz nie homologowane fia do 1000zl za 2 szt 8)pasy tez niewielki wydatek (bez homologaci fia) Jesli wstawisz kubły to zapomnij o normalnych pasach i auto zaczyna sie dojsc niekomfortowe na codzien robic.....no i uwaga na policje i przeglad tylko za flaszke..... 8 tys styknie PANOWIE KOLEGA MÓWI O KJT SUPERSPRINTACH I IMPREZACH AMATORSKICH !!!!!! to ma być nauka i przyjemność a na pachałkolandi nieważne co zrobisz to saxo, pug czy zgrzebany sej cie objada z ogarnietym kierowac..... Reszte kasy wydaj na paliwo i exploatacjie bardziej to zaprocentuje!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harvester Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 lukasswrx do silnika się nawet nie dotykaj. Pojeździj tym co masz, zgromadź umiejętności i równolegle koszty, aby wsadzić napęd z STi. Na szybkich asfaltowych pętlach warto mieć dobry heblunek - tutaj wybór spory. Od zacisków Brembo STi, poprzez D2, K-Sport do kawiorowych AP Racing. Jeżeli chodzi o zawias to TEIN SS na asfalcie całkiem nieźle sobie radzi. I w sumie to taki zestaw startowy, który pozwoli Ci równać się nawet z mocniejszymi samochodami. Możesz wsadzić też przekładnie kierowniczą od STi (dużo fajniejsza i trochę krótsza). A i GTowy ster bym wywalił od razu pzdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukasswrx Posted May 13, 2010 Author Share Posted May 13, 2010 silnik juz jest tzn był grzebany w angli , kuty i te sprawy. dzieki Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 chłopaki poszli po bandzie bo maja nadmiar funduszy...... Z właśnego doświadczenia sponorwania własnego siebie z kasy raczej ograniczonej (nie subaru bo to za droga zabawa.....) 1) dobre opony np toyo r888 warto zobaczysz!!! 2) wybebeszenie zyskasz niewiele ale wyglada rasowo a w sumie nie oczujesz wiele (zal jak bardzo wybebeszyc chcesz) 3)nie wiem jakie masz spowalniacze ale 2 wariany -jak masz zwykłe 2 tłoczki kup nowsze 4 tłoczki i wieksza tarcze styknie ci 2 koła jak poszukasz.... jak takowe masz zainwestuj w klocki 4)skrzynie.......powiem tak nie bąć nadgorliwy zajęść ja i szukaj 6mt ale nie wczesniej jak padnie a wczesniej czy puzniej padnie ........ale do nauki styknie. 5) kup stabilizatory zrób jesli trzeba zawias (luzy itp mozesz dodac jakiegos poliuretany to pare stówek) 6) twardsze i niższe springi i np agx do tego 7) kubły na allegro kupisz nie homologowane fia do 1000zl za 2 szt 8)pasy tez niewielki wydatek (bez homologaci fia) Jesli wstawisz kubły to zapomnij o normalnych pasach i auto zaczyna sie dojsc niekomfortowe na codzien robic.....no i uwaga na policje i przeglad tylko za flaszke..... 8 tys styknie PANOWIE KOLEGA MÓWI O KJT SUPERSPRINTACH I IMPREZACH AMATORSKICH !!!!!! to ma być nauka i przyjemność a na pachałkolandi nieważne co zrobisz to saxo, pug czy zgrzebany sej cie objada z ogarnietym kierowac..... Reszte kasy wydaj na paliwo i exploatacjie bardziej to zaprocentuje!!! 8 tysi i 6MT, zawias, kubły, pasy.....halo, pobudka......było chyba w złotówkach, nie funtach? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now