sk7 Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Witam, czy intercooler od STI po 2002 będzie pasował do silnika Imprezy GT MY99? Wiem że wlot trzeba przerabiać natomiast chodzi mi czy zmieści się na samym silniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Witam, czy intercooler od STI po 2002 będzie pasował do silnika Imprezy GT MY99? Wiem że wlot trzeba przerabiać natomiast chodzi mi czy zmieści się na samym silniku? pasuje z niewielka rzezba, polecam :arrow: http://www.scoobypedia.co.uk/index.php/ ... Y00Classic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Witam, czy intercooler od STI po 2002 będzie pasował do silnika Imprezy GT MY99? Wiem że wlot trzeba przerabiać natomiast chodzi mi czy zmieści się na samym silniku? Będzie pasować, poszukaj wpisów Kashmere'a w Nielegalu, w opisie jego samochodu. Eddie, fajny instruktaż :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 W LHD problem jest chyba niewielki. Chociaz Kashmere mial/ma chyba problemy z upchnieciem tego pod rozporka. Ale to chyba z grubsza jedyny problem realny, jakiego mozna sie spodziewac. No ok - jeszcze troche macania pewnie na slepo z wkurzeniem, zeby podpiac zawor zwrotny do dolotu - wielbiciele blow-off'ow beda mieli mniejszy problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sk7 Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Dzięki za wskazówki:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sk7 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 a jakie są różnice pomiędzy intercoolerem od STi a STi Spec.C? Wiem że wymiarami się różnią tylko o ile? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 W rozmiarach/pojemnosci - ale one sie roznily nieco nawet miedzy poszczegolnymi wersjami chyba. No i zapewne nieco cena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sk7 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 próbowałem wsadzić do mojego GT-ka intercooler od STi ale niestety jest chyba za duży. Obija się o wszystko co jest w pobliżu (wspornik przy przegrodzie, zbiornik od sprzęgła, rurkę od klimy) no i jeszcze zawór greddy RS się nie mieści, no bycha że zdemontuję cenwkę W każdym kierunku praktycznie o coś przyciera:-/ a czy intercooler od WRX-ów są większe od tego co mam seryjnie w GT-ku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 no za duzo miejsca to z tmic z sti faktycznie nie ma, ale daje sie upchnac - chyba nawet ten ze spec c. WRX'owy jest nieco wiekszy niz GT'kowy - jak masz zniszczony z GT, a nie idziesz w jakies duze moce, to taki z WRX w dobrym stanie jest dosc dobra opcja. A chodza w sumie za nieduze pieniadze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sk7 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 obecnie mam seryjny silnik. Jedyne modyfikacje to pompa Walbro, turbo z STI Y05 oraz przelotowy wydech 2,5" tylko z tłumikiem końcowym. Mam zamiar zmienić jeszcze tylko intercooler przed ostatecznym mapowaniem. Przymierzałem IC od STi ale niestety wchodzi ciasno. Pamiętam że z seryjnym IC miałem problem jak się poluzował i obijał się o przegrodę a IC STi jest dożo większy w każdą stronę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 próbowałem wsadzić do mojego GT-ka intercooler od STi ale niestety jest chyba za duży. viewtopic.php?p=827135#p827135 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Tak jak widac w watku kashmere'a - upchnac sie da, ale jak mowilem - bedzie faktycznie ciasno. Tu masz jakby co jeszcze dwa FAKI http://www.carldavey.co.uk/article.php?id=3 - aczkolwiek ten do starszego rocznika - ale nie szkodzi za wiele I tu FAQ jak dla Ciebie - http://www.scoobypedia.co.uk/index.php/ ... Y00Classic Na pewno bedzie problem z duzym DV - podejrzewam, ze moge miec ten sam problem, a chcialbym jakis solidny, pewnie Forge'a. Jak sie nie zmiesci to trzeba bedzie rurke na flanszy zalozyc i gdzies na boku podpiac. Ew. zastanawialem sie nad zaslepieniem - przynajmiej tymczasowo - otworu na zawor. I wlasnie - probowal ktos jezdzic bez zaworu upustowego na turbo serii vf3x? Jakies wrazenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 ja upchnąłem cooler z sti niu aga do gt 97 i mi się zmieścił co prawda ciasno szczególnie na przewodach na ściance działowych,namęczyłem się jak cholera zęby go wcisną praktycznie po nim skalałem ale jak go włożysz raz to potem będzie wchodził bez problemu pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 tzn. co? ugniotles go? czy samochod sie rozepchnal? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 mhm a co ze turbo dziurą czy to nie przesada zakładać tak duży IC ? sam przykładałem do GTka IC od STI i w końcu zrezygnowałem bo uznałem, że do seryjnego turbo nie ma sensu. Chyba dużo lepszym wyjściem jest po prostu IC od WRX w super stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 do td04 niemal zadna roznica pewnie, bo to male turbo. Do wiekszych pomyslalbym zdecydowanie o wiekszym tmic - conajmniej z new age wrx - przynajmiej z tych wczesniejszych, bo pozniejsze chyba takie sobie sa rozmiarami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sk7 Opublikowano 19 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 a czy są róznice pomiędzy intercoolerami z WRX-ów z lat 2001-2005? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 a czy są róznice pomiędzy intercoolerami z WRX-ów z lat 2001-2005? AFAIK dopiero 2006-7 są inne. Jak ci się nie mieści to włóż sobie WRXowy - zawsze te 6-7 stówek zostanie w kieszeni. Za tę kwotę możesz sobie zrobić natrysk wody na IC. 300zł w wersji bez kontrolera (tak jak jest w STI, uruchamiany przyciskiem) 800z w wersji z automatycznym kontrolerem Kontrolery można kupić w 4T (własny design) lub np. na autospeed. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sk7 Opublikowano 19 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Jak ci się nie mieści to włóż sobie WRXowy - zawsze te 6-7 stówek zostanie w kieszeni. Za tę kwotę możesz sobie zrobić natrysk wody na IC. dzięki natrysk już mam na dwóch spryskiwaczach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 A sterownik masz ? Bo bez kontrolera to IMO efektywność tego rozwiązania jest słaba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sk7 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 mam uruchamiany tylko przyciskiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Uruchamiany przyciskiem jest moim zdaniem bezużyteczny. Jak ostro napadasz, czyli wtedy gdy natrysk jest najbardziej potrzebny, to ostatnią rzeczą o której pamiętasz, jest szukanie przycisku Kontroler uruchamia IC spray automatycznie gdy przekroczone zostaną wartości progowe - doładowania i temperatury (kontroler 4T) oraz doładowania i obrotów (kontroler autospeed). http://store.autospeed.com/Items/15643? ... 28BOXED%29 http://www.autospeed.com/cms/article.html?&A=0578&P=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 w razie czego mam taki WRX IC na zbyciu - jezdzil troche w Forku wiec pasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sk7 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 w razie czego mam taki WRX IC na zbyciu - jezdzil troche w Forku wiec pasuje a możesz podesłać kilka zdjęć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Tak to kiedys u mnei pod maska bylo - PS. IC znalazl nowego nabywce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się