EVAN Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Poszperałem trochę w archiwum forum ale nie znalazłem danych tych sprezyn tzn - -czy obniżają - jesli tak to o ile? - czy podejdą do WRXa , czy potrzebna jest zmiana amorków? - czy ktos ma takie na sprzedaż? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogii Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Obnizaja okolo 3 cm.... instalujesz na seryjne amory.. i uprzedze pytanie, komfort nie cierpi, a zaryzykowalbym nawet stwierdzenie ze jest nawet troszke lepiej na poprzecznych nierownosciach - przynajmniej u mnie w sti... podpytaj zaki79, on instalowal do wrx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Dzięki!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 podpytaj zaki79, on instalowal do wrx Jeszcze leżą w pudełku- amorki chcę od razu zmienić na Kayaba Ultra SR, a chwilowo nie mam na to kasy . Co do obniżenia to tak jak pisał kogii- ok. 25mm. Tutaj dyskusja- "Prodrive/ Eibach?"- http://www.clubwrx.net/forums/suspensio ... rings.html Verdugo w w/w temacie napisał: "I've become good friends with Dan Antonielli, formerly of Prodrive USA. He's the man behind the Prodrive springs, and he tells me that they are a progressive spring for sure. He keeps the spring rates a closely-guarded secret. The Prodrives are indeed made by Eibach, but there's a key difference here. Eibach as a company unilaterally simply takes a car's stock spring rate and increases it by 25%, then gives it a little bit of a drop. Other than making sure the springs fit, there isn't really much, if at all, R&D behind seeing if the arbitrary 25% increase in spring rate coupled with the drop will actually improve handling. Prodrive (and now Dan's new company, Epic Engineering) on the other hand, actually tests their springs not just on the track, but also on street driven cars to ensure they're exactly what they want and will perform they want them to as well." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 A gdzie kupowałes? I czy nie chcesz może odpsrzedać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się