p@dre Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Czy ktoś wymieniał może w XT'eku oryginalne lusterka składane/ogrzewane na mniejsze ? Znalazłem fiber carbon ale cena mnie lekko zniechęca. Myślałem o takim kształcie choć nie koniecznie z carbon'u. http://www.vividracing.com/catalog/ganador-carbon-fiber-super-mirror-with-blue-lens-subaru-forester-0307-p-6600.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junasz Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Hmmm... jak dla mnie - nie psuj Forka. Podobne zwierciadełka na beemkach po agrotuningu spotkać można. Taka już Forka uroda, że przy szybszym ruchu lubi poszumieć... nie tylko lusterkami zresztą. To nie jest ścigacz autostradowy. A w tych lustereczkach niewielkich więcej będziesz miał martwego pola niż widoku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 nic w nich nie będziesz widział, tracisz możliwość regulacji z mkiejsca kierowcy, i będzie gwizdać na bank przy większych szybkosciach itd, bez sensu, czysto teoretycznie polepszająca wygląd operacja....w w praktyce będzie wyglądał jak jakieś bmw czy opel....moim zdaniam bez sensu.....ale to Twoje auto....:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p@dre Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Dzięki za poradę ... w takim razie zostaję przy oryginałach... brak regulacji, dodatkowy gwizd od lusterek (od wycieraczek już jest w pakiecie ) bym wytrzymał ale argument o bm'ce i oplu jest nie do przejścia Temat do zamknięcia :arrow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boombastic Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Dzięki za poradę ... w takim razie zostaję przy oryginałach... brak regulacji, dodatkowy gwizd od lusterek (od wycieraczek już jest w pakiecie ) bym wytrzymał ale argument o bm'ce i oplu jest nie do przejścia Temat do zamknięcia :arrow: Ja bym w życiu nie zmieniał tych łopat z Forestera. Jak wsiadłem do swojego starego Civika to w lusterkach nic nie widziałem. A odnośnie gwizdów to wymiana wycieraczek na płaskie Championa przeniosła próg gwizdu ze 180 km/h na 200 km/h. Jednak nie polecam tych wycieraczek, bo wytrzymały tylko jedną zimę i już gorzej zbierają. Ale na gwizd pomagają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p@dre Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Ja bym w życiu nie zmieniał tych łopat z Forestera. Jak wsiadłem do swojego starego Civika to w lusterkach nic nie widziałem. A odnośnie gwizdów to wymiana wycieraczek na płaskie Championa przeniosła próg gwizdu ze 180 km/h na 200 km/h. Jednak nie polecam tych wycieraczek, bo wytrzymały tylko jedną zimę i już gorzej zbierają. Ale na gwizd pomagają. Faktycznie pod względem widoczności oryginalne, czyste (... no bo wiemy że brudzą nam je leśne skrzaty na postoju ) lusterka zapewniają doskonałą widoczność ... zapomniałem o tym ... ... pewnie dlatego, że od dwóch lat nie jechałem żadnym oplem, bmw ... Też już testowałem wycieraczki typu brzytwa ... ale nie powaliły mnie ani jakością "pracy" czy użytych do produkcji materiałów :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się