tzd Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 na Twojej focie w podpisie chyba już Ci tyłek usiadł czy tylko takie złudzenie? kropkowicz ma celowo obniżone i utwardzone zawieszenie 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 na Twojej focie w podpisie chyba już Ci tyłek usiadł czy tylko takie złudzenie? kropkowicz ma celowo obniżone i utwardzone zawieszenie 8) fakt, zapomniałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 d* siedzi, fakt - burzum (jeśli dobrze piszę) miał identyczny setup. siedzi nie przez wywalone amorki tylko inny typ, także działają i nic do nich nie mam prócz tego, że super się jeździ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 rozumiem, że nie nurkuje i się nie podnosi ta jak w serii? ile to jest cm w dół? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pabler Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 to dla twojego dobra, chesz mieć dobrze kup KYB. Zdjęcie jest po to aby pokazać jakie trwałe są OEM które sam chcesz kupić. Wybór należy do Ciebie Kolega chyba nie czytał wątku i nie wie o czym prowadzona jest dyskusja. Nie interesuje mnie tył, bo u mnie jest zdrowy. Interesują mnie przednie amortyzatory. Więc rozprawa o tylnym zawieszeniu w żaden sposób mi nie pomoże, a jedynie wprowadzi niepotrzebne zamieszanie w moim temacie. :roll: Chętnie bym zakupił KYB, SACHS, whatever. Muszę mieć tylko pewność, że w roczniku 2000-2002 ktoś takowe zamienniki instalował i jaki mają numer katalogowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 http://www.kyb-europe.com/kyb-poland/catalogue.aspA tutaj nie mają. I w sklepie w katalogu jak sprawdzali też nie. Dlatego pytałem, czy ktoś montował zamienniki, żeby mieć 100% pewność. :wink: ps. Na tym screenie, są wymienione 2 rodzaje amortyzatorów na przód? Dobrze to czytam? :roll: To jest screen z oryginalnego katalogu KYB sciągniętego w wersji PDF z ich strony Zamawiaj i zakładaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 rozumiem, że nie nurkuje i się nie podnosi ta jak w serii? ile to jest cm w dół? 2-3 przód czyli kosmetyka, tył podejrzewam jeszcze ze 2 z racji amorów. wychodzi na to, że sprężyny STi do Forków nie służyły 'glebieniu' tylko utwardzeniu. FSTi jak wychodził z fabryki nadal był prawie tak wysoki jak 'zwykłe' XT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Pabler, masz podane konkretne numery katalogowe amorów do Twojego auta. W screenie z katalogu KYB, który zapodał Filester. 324052 Ultra SR 324053 Ultra SR 334189 Excel-G 334190 Excel-G Sprężyna RC2315 W katalogu dla S-Turbo wg. strony KYB nic nie znajdziesz (znajdziesz natomiast w pełnym katalogu KYB). On-line musisz patrzyć na wersję N/A. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 Nie ma nikogo, kto w Forku S-turbo 2001-2002r wymieniał amorki na zamienniki? :roll: KYB twierdzi, że nie ma. Sachs po numerze katalogowym 20310FC040/50 też twierdzi, że nie ma. S-Turbo 2001-2002 ma inne amortyzatory z przodu niż N/A? Albo jestem nienormalny, albo Kayaba gdzie pytałeś jest nienormalna Kolumna po lewo to przód, po prawo tył. TYLKO NIKT NIE ZWRÓCIŁ UWAGI ŻE SKRÓT Exc. oznacza Exclude czyli wykluczać Tez mam do wymiany auto 2000 rok 250tys przebiegu Jak sie wejdzie do katalogu online http://www.kyb-europe.com/catalogue.asp to faktycznie nie ma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 ja wymieniałem. Forester S-Turbo MY'01. KYB UltraSR do NA czyli wersji bez turbo. Wersja silnikowa nie ma w tym przypadku większego znaczenia. Wymieniłem wszystkie 4 amorki i jest dobrze (w przypadku tyłu wywalenie SLS-ów wiąże się z wymianą sprężyn - ale jest o tym już wątek na tym forum i nie będę się powtarzał). W wyszukiwarce wybierz sobie wersję 125KM 98-2002 czy jakoś tak i masz: Parts for the front axlePart No Part 324052 Ultra SR 324053 Ultra SR 334189 Excel-G 334190 Excel-G SM5361 Suspension Mounting Kit Parts for the rear axle Part No Part 324054 Ultra SR 324055 Ultra SR 334191 Excel-G 334192 Excel-G 910072 Protection Kit SM8101 Suspension Mounting Kit SM8102 Suspension Mounting Kit warto sobie zawczasu dokupić odbojnice i osłony amortyzatorów, bo potrafią być zmasakrowane ze starości - tu np. moje tylne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 Ale odkopaliście wątek - 2 lata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 ja wymieniałem. Forester S-Turbo MY'01. KYB UltraSR do NA czyli wersji bez turbo(...) Dzięki to bardzo pomocne!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się