Pabler Posted May 11, 2010 Share Posted May 11, 2010 Witam, Mam do wymiany przednie amortyzatory. Autko jak w temacie, 2.0 S-turbo 2001 w manualu. Chciałem podpytać doświadczonych, szanownych forumowiczów co warto założyć, do cywilnej jazdy. Co najlepsze stosunkiem cena/jakość. 8) Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
kropkowicz Posted May 11, 2010 Share Posted May 11, 2010 kayaba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pabler Posted May 11, 2010 Author Share Posted May 11, 2010 Coś takiego? :roll: KYB334190 KYB334189 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pabler Posted May 13, 2010 Author Share Posted May 13, 2010 Nie ma nikogo, kto w Forku S-turbo 2001-2002r wymieniał amorki na zamienniki? :roll: KYB twierdzi, że nie ma. Sachs po numerze katalogowym 20310FC040/50 też twierdzi, że nie ma. S-Turbo 2001-2002 ma inne amortyzatory z przodu niż N/A? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kropkowicz Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 nie przypuszczam, żeby miały być inne. nie mam takiego samochodu, ani nie handluję żelastwem, nie chcę Cię też w błąd wprowadzać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pabler Posted May 13, 2010 Author Share Posted May 13, 2010 Jestem ciut mądrzejszy. Wersja silnikowa nie ma znaczenia. Znaczenie ma rok produkcji. Do roku 1999 włącznie nr. katalogowy: 20310FC020 i 20310FC030. 2000-2002r nr. kat.: 20310FC040 i 20310FC050. Natomiast nadal nie udało mi się znaleźć zamiennika. Nikt nie chce pomuka? :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janosik Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 KYB-334189 i 334190 http://www.samli.pl/advanced_search_res ... az&i=1&j=0 Może drogo ale masz numery reszte sobie znajdziesz :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janosik Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 sorki, teraz doczytałem jaki rocznik a do tego to chyba tylko SACHS-230 487 i 488, ale wierzyć mi się nie chce żeby nie pasowały ze starszych :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pabler Posted May 13, 2010 Author Share Posted May 13, 2010 Dlatego liczyłem na kogoś, kto przerabiał temat. Jak się nikt nie znajdzie, pozostanie oryginał. 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kropkowicz Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 to trzeba być zdesperowanym..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janosik Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 Pabler temat amortyzatorów na tył był wałkowany wielokroć, natomiast nie pamiętam żeby ktoś miał problem z przodem, może wszyscy jeżdżą jeszcze na fabrycznych :roll: Sam na ten przykład mam fabryczne i przebieg 204 tysie 8) LUDZIKI, ZMIENIAŁ KTOŚ AMORKI Z PRZODU? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pabler Posted May 13, 2010 Author Share Posted May 13, 2010 Będę pionierem. Ale pewnikiem na oryginałach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
filester Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 Nie ma nikogo, kto w Forku S-turbo 2001-2002r wymieniał amorki na zamienniki? :roll: KYB twierdzi, że nie ma. Sachs po numerze katalogowym 20310FC040/50 też twierdzi, że nie ma. S-Turbo 2001-2002 ma inne amortyzatory z przodu niż N/A? Albo jestem nienormalny, albo Kayaba gdzie pytałeś jest nienormalna Kolumna po lewo to przód, po prawo tył. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pabler Posted May 14, 2010 Author Share Posted May 14, 2010 http://www.kyb-europe.com/kyb-poland/catalogue.asp A tutaj nie mają. I w sklepie w katalogu jak sprawdzali też nie. Dlatego pytałem, czy ktoś montował zamienniki, żeby mieć 100% pewność. :wink: ps. Na tym screenie, są wymienione 2 rodzaje amortyzatorów na przód? Dobrze to czytam? :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janosik Posted May 14, 2010 Share Posted May 14, 2010 Te 052 i 053 to Ultra SR a te 189 i 190 to Excel-G Ciekawe jest to że szukając do wolnossącego z 98' numerki są te same, czyli wychodzi na to że to to samo i będzie plug&play tak jak pisałem wcześniej Link to comment Share on other sites More sharing options...
kropkowicz Posted May 14, 2010 Share Posted May 14, 2010 będzie plug&play tak jak pisałem wcześniej pewnie, subaru to takie LEGO póki nie trafisz na coś co nie pasuje, w przypadku amorków bym się nie obawiał Link to comment Share on other sites More sharing options...
siekla Posted May 14, 2010 Share Posted May 14, 2010 Do Forka s-turbo - zakładałem na przód KYB i spisywały sie bardzo dobrze, nie trzeba zakładać oryginałów przecież - spręzyny jedynie dokupiłem oryginalne i zalozylem na KYB. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted May 14, 2010 Share Posted May 14, 2010 kayaba i nic innego w moim fabrycznie to kyb i po 105k km sprawność 81% 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted May 14, 2010 Share Posted May 14, 2010 kayaba i nic innego w moim fabrycznie to kyb i po 105k km sprawność 81% 8) w GT-ku też fabrycznie były KYB Excel-G. A te 81% to może wyjść nawet jak amorek jest wylany, więc.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted May 14, 2010 Share Posted May 14, 2010 to trzeba być zdesperowanym..... ja bym użył innego "twardszego" określenia, tym bardziej, że w następnych jest właśnie kyb Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted May 14, 2010 Share Posted May 14, 2010 wylany a jednak sprawny. Ja tam nie narzekam Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted May 14, 2010 Share Posted May 14, 2010 dodam, żę po ostatnim przeglądze na tyle też jest 81% 71% ze stabilizacją w garage leży 8) szkoda, że te oem są takie nie trwałe. Na przodzie też bym takie chciał bo się utwardzają podczas jazdy obecnie jestem bardzo zadowolony 8) TAAAAKA Decha Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted May 14, 2010 Share Posted May 14, 2010 kropkowicz na Twojej focie w podpisie chyba już Ci tyłek usiadł czy tylko takie złudzenie? u mnie po 68k wyglądało to tak pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pabler Posted May 14, 2010 Author Share Posted May 14, 2010 Nie śmiecić mi tu zadkowymi amortyzatorami. Tutaj piszemy tylko o przodzie. A najlepiej Forku z rocznika 2000-2002, który miał wymieniane amortyzatory na zamienniki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted May 14, 2010 Share Posted May 14, 2010 to dla twojego dobra, chesz mieć dobrze kup KYB. Zdjęcie jest po to aby pokazać jakie trwałe są OEM które sam chcesz kupić. Wybór należy do Ciebie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now