Jump to content

Forester s-turbo 2001 di amore :)


Pabler

Recommended Posts

Witam,

 

Mam do wymiany przednie amortyzatory. Autko jak w temacie, 2.0 S-turbo 2001 w manualu.

Chciałem podpytać doświadczonych, szanownych forumowiczów co warto założyć, do cywilnej jazdy. Co najlepsze stosunkiem cena/jakość. 8)

 

Pozdrawiam :)

Link to comment
Share on other sites

Nie ma nikogo, kto w Forku S-turbo 2001-2002r wymieniał amorki na zamienniki? :roll:

KYB twierdzi, że nie ma. Sachs po numerze katalogowym 20310FC040/50 też twierdzi, że nie ma. :cry:

S-Turbo 2001-2002 ma inne amortyzatory z przodu niż N/A?

Link to comment
Share on other sites

Jestem ciut mądrzejszy. Wersja silnikowa nie ma znaczenia. Znaczenie ma rok produkcji.

Do roku 1999 włącznie nr. katalogowy: 20310FC020 i 20310FC030.

2000-2002r nr. kat.: 20310FC040 i 20310FC050.

Natomiast nadal nie udało mi się znaleźć zamiennika. :cry:

Nikt nie chce pomuka? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Pabler temat amortyzatorów na tył był wałkowany wielokroć, natomiast nie pamiętam żeby ktoś miał problem z przodem, może wszyscy jeżdżą jeszcze na fabrycznych :roll: :mrgreen:

Sam na ten przykład mam fabryczne i przebieg 204 tysie 8)

 

LUDZIKI, ZMIENIAŁ KTOŚ AMORKI Z PRZODU?

Link to comment
Share on other sites

Nie ma nikogo, kto w Forku S-turbo 2001-2002r wymieniał amorki na zamienniki? :roll:

KYB twierdzi, że nie ma. Sachs po numerze katalogowym 20310FC040/50 też twierdzi, że nie ma. :cry:

S-Turbo 2001-2002 ma inne amortyzatory z przodu niż N/A?

 

Albo jestem nienormalny, albo Kayaba gdzie pytałeś jest nienormalna :mrgreen:

Kolumna po lewo to przód, po prawo tył.

kybqd.jpg

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Te 052 i 053 to Ultra SR a te 189 i 190 to Excel-G

 

Ciekawe jest to że szukając do wolnossącego z 98' numerki są te same, czyli wychodzi na to że to to samo i będzie plug&play tak jak pisałem wcześniej :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Do Forka s-turbo - zakładałem na przód KYB i spisywały sie bardzo dobrze, nie trzeba zakładać oryginałów przecież - spręzyny jedynie dokupiłem oryginalne i zalozylem na KYB.

Link to comment
Share on other sites

kayaba

i nic innego

 

w moim fabrycznie to kyb i po 105k km sprawność 81% 8)

 

w GT-ku też fabrycznie były KYB Excel-G.

A te 81% to może wyjść nawet jak amorek jest wylany, więc.... :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

dodam, żę po ostatnim przeglądze na tyle też jest 81%

 

71% ze stabilizacją w garage leży 8)

 

szkoda, że te oem są takie nie trwałe. Na przodzie też bym takie chciał bo się utwardzają podczas jazdy

 

obecnie jestem bardzo zadowolony 8)

 

TAAAAKA Decha

Link to comment
Share on other sites

kropkowicz

 

na Twojej focie w podpisie chyba już Ci tyłek usiadł czy tylko takie złudzenie?

 

u mnie po 68k wyglądało to tak

 

IMAG0021-may.jpg

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Nie śmiecić mi tu zadkowymi amortyzatorami. :lol:

Tutaj piszemy tylko o przodzie. A najlepiej Forku z rocznika 2000-2002, który miał wymieniane amortyzatory na zamienniki. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

to dla twojego dobra, chesz mieć dobrze kup KYB. Zdjęcie jest po to aby pokazać jakie trwałe są OEM które sam chcesz kupić. Wybór należy do Ciebie

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...