Pabler Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Witam, Mam do wymiany przednie amortyzatory. Autko jak w temacie, 2.0 S-turbo 2001 w manualu. Chciałem podpytać doświadczonych, szanownych forumowiczów co warto założyć, do cywilnej jazdy. Co najlepsze stosunkiem cena/jakość. 8) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 kayaba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pabler Opublikowano 11 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Coś takiego? :roll: KYB334190 KYB334189 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pabler Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Nie ma nikogo, kto w Forku S-turbo 2001-2002r wymieniał amorki na zamienniki? :roll: KYB twierdzi, że nie ma. Sachs po numerze katalogowym 20310FC040/50 też twierdzi, że nie ma. S-Turbo 2001-2002 ma inne amortyzatory z przodu niż N/A? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 nie przypuszczam, żeby miały być inne. nie mam takiego samochodu, ani nie handluję żelastwem, nie chcę Cię też w błąd wprowadzać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pabler Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Jestem ciut mądrzejszy. Wersja silnikowa nie ma znaczenia. Znaczenie ma rok produkcji. Do roku 1999 włącznie nr. katalogowy: 20310FC020 i 20310FC030. 2000-2002r nr. kat.: 20310FC040 i 20310FC050. Natomiast nadal nie udało mi się znaleźć zamiennika. Nikt nie chce pomuka? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 KYB-334189 i 334190 http://www.samli.pl/advanced_search_res ... az&i=1&j=0 Może drogo ale masz numery reszte sobie znajdziesz :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 sorki, teraz doczytałem jaki rocznik a do tego to chyba tylko SACHS-230 487 i 488, ale wierzyć mi się nie chce żeby nie pasowały ze starszych :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pabler Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Dlatego liczyłem na kogoś, kto przerabiał temat. Jak się nikt nie znajdzie, pozostanie oryginał. 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 to trzeba być zdesperowanym..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Pabler temat amortyzatorów na tył był wałkowany wielokroć, natomiast nie pamiętam żeby ktoś miał problem z przodem, może wszyscy jeżdżą jeszcze na fabrycznych :roll: Sam na ten przykład mam fabryczne i przebieg 204 tysie 8) LUDZIKI, ZMIENIAŁ KTOŚ AMORKI Z PRZODU? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pabler Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Będę pionierem. Ale pewnikiem na oryginałach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Nie ma nikogo, kto w Forku S-turbo 2001-2002r wymieniał amorki na zamienniki? :roll: KYB twierdzi, że nie ma. Sachs po numerze katalogowym 20310FC040/50 też twierdzi, że nie ma. S-Turbo 2001-2002 ma inne amortyzatory z przodu niż N/A? Albo jestem nienormalny, albo Kayaba gdzie pytałeś jest nienormalna Kolumna po lewo to przód, po prawo tył. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pabler Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 http://www.kyb-europe.com/kyb-poland/catalogue.asp A tutaj nie mają. I w sklepie w katalogu jak sprawdzali też nie. Dlatego pytałem, czy ktoś montował zamienniki, żeby mieć 100% pewność. :wink: ps. Na tym screenie, są wymienione 2 rodzaje amortyzatorów na przód? Dobrze to czytam? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Te 052 i 053 to Ultra SR a te 189 i 190 to Excel-G Ciekawe jest to że szukając do wolnossącego z 98' numerki są te same, czyli wychodzi na to że to to samo i będzie plug&play tak jak pisałem wcześniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 będzie plug&play tak jak pisałem wcześniej pewnie, subaru to takie LEGO póki nie trafisz na coś co nie pasuje, w przypadku amorków bym się nie obawiał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Do Forka s-turbo - zakładałem na przód KYB i spisywały sie bardzo dobrze, nie trzeba zakładać oryginałów przecież - spręzyny jedynie dokupiłem oryginalne i zalozylem na KYB. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 kayaba i nic innego w moim fabrycznie to kyb i po 105k km sprawność 81% 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 kayaba i nic innego w moim fabrycznie to kyb i po 105k km sprawność 81% 8) w GT-ku też fabrycznie były KYB Excel-G. A te 81% to może wyjść nawet jak amorek jest wylany, więc.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 to trzeba być zdesperowanym..... ja bym użył innego "twardszego" określenia, tym bardziej, że w następnych jest właśnie kyb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 wylany a jednak sprawny. Ja tam nie narzekam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 dodam, żę po ostatnim przeglądze na tyle też jest 81% 71% ze stabilizacją w garage leży 8) szkoda, że te oem są takie nie trwałe. Na przodzie też bym takie chciał bo się utwardzają podczas jazdy obecnie jestem bardzo zadowolony 8) TAAAAKA Decha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 kropkowicz na Twojej focie w podpisie chyba już Ci tyłek usiadł czy tylko takie złudzenie? u mnie po 68k wyglądało to tak pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pabler Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Nie śmiecić mi tu zadkowymi amortyzatorami. Tutaj piszemy tylko o przodzie. A najlepiej Forku z rocznika 2000-2002, który miał wymieniane amortyzatory na zamienniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 to dla twojego dobra, chesz mieć dobrze kup KYB. Zdjęcie jest po to aby pokazać jakie trwałe są OEM które sam chcesz kupić. Wybór należy do Ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się