toks Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Od jakiegoś czasu wysłuchałem chrobotanie dochodzące z silnika najwyraźniej słyszalne od ok. 1500 obr do ok 2000 - potem cichnie (albo już jest zagłuszane przez silnik) - nie ważne czy na ciepłym czy zimnym silniku - wydaje się że bardziej z prawej strony (stojąc przed pojazdem, ale do końca trudno być pewnym). Przy normalnej jeździe, z zamkniętymi szybami nic nie słychać, wystarczy wolno jechać z otwartym oknem i już jest - wtedy jest słyszalne najlepiej przy zmianie biegów i spadku obrotów silnika przez zakres 1500-2000 obr. Dźwięk jest metaliczno-chroboczący i powiązany z obrotami. Co myślicie - łańcuch rozrządu, zawory czy jakaś pompa wodna. Wybieram się za kilka dni do serwisu ale proszę o Wasze opinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 gdzies juz ktos pisal ze sa suterki lanucha rzorzadu prawego i jego napinacza, trzeba sprawdzic dokladnie, jaki przebieg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toks Opublikowano 11 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Przebieg 38kkm . Dodam że dźwięk nie jest typu stukającego ale trąco-jazgoczący (przechodzę już sam siebie w poetyckich opisach ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bungy Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Mam pewne podejrzenia co do opisywanych odgłosów... może Ty masz tam pod maska boksera?! ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toks Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 ... może Ty masz tam pod maska boksera?! ;-) Tak... i dwa owczarki alzackie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bulbas Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 może to chroboczące panewki , u mnie też wyglądało to niewinnie, przebieg podobny i rocznik ten sam - 08.2008 :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toks Opublikowano 17 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Bulbas - czy u Ciebie było tylko tarcie/chrobotanie, czy też jakieś stuki? Mam nadzieję, że tak czy inaczej problem zostanie zdiagnozowany. Jeżeli tak sytuacja z silnikami będzie się dalej rozwijać to drżyjmy przed końcem gwarancji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bulbas Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Jak będziesz robił przegląd to rozetnij filtr oleju po zdemontowaniu- jeśli będą opiłki metalu to , jeśli bedzie czysty to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toks Opublikowano 18 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Dzięki - wykonam mu sekcję zwłok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się