Skocz do zawartości

2.5 XT vs WRX


michal

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wedlug mnie najbardziej podniesie sie AWD, pozniej RWD i na koncu FWD z tego powodu ze AWD ma najwiecej trakcji a FWD najmniej.

Tylko na suchym RWD ma duzo wiecej trakcji niz FWD za to na sniegu lodzie FWD ma duzo lepsza przyczepnosc bo silnik jest z przodu. W przypadku uslizgu kola (tylnego) znika efekt unoszenia przodu i dociskania tylu - trakcja znika. Na sniegu mozna takie M3 objechac byle kompaktem z dobrymi zimowkani.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Graf zawieszenie w X3 jest wedlug mnie bardzo dobre jesli chodzi o polskie nie jest to autop terenowe tylko SUV a co do wygladu to rzecz gustu, a X5 mnie denerwuje to ze sie przechyla na zakretach

Nie mowie ze zawias w X3 jest zly na polskie drogi ale do terenu sie nie nadaje bo jest za delikatne, ma za maly skok itd. W terenie najfajniej jezdzilo mi sie starym Range Roverem, 2 sztywne mosty + sprzezyny i do tego rama. Nie wiem poco sie buduje tego typu SUVy ktory w teren sie nie nadaje a na asfalcie i tak osobowka bedzie szybsza/ekonomiczniejsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GRaf tego typu auta sa po to zeby mozna bylo przewiesc psa, latwiej sie spakowac na wakacje, i generlanie zeby kobieta bezpieszniej mogla wjechac na kraweznik i zeby w zimie jak jedziesz na narty mozna bylo zaparkowac w miejscu gdzie osobowym 4x4 nie wjedziesz :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...