Loki Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 Wybieram Forysia. Argumentacja: BO TAK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 jesli chodzi o auta terenowe to Forester albo BMW X3 3.0d nic innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 jesli chodzi o auta terenowe to Forester albo BMW X3 3.0d nic innego po byku terenowe :roll: pomijam fakt ze X3 jak dla mnie to nic innego jak czystej maści dupowóz, wyglądający jak pół d*py zza krzaka 8) pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 skoro tak mowisz to pewnie nawet nim nie jechales tylko na ogladales sie roznych programow samochodowych a to duzy bład!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 skoro tak mowisz to pewnie nawet nim nie jechales tylko na ogladales sie roznych programow samochodowych a to duzy bład!! Oooo kolejny krezus sie znalazl, ja na szczescie takiego nawet nie widzialem, dobrze bo mam wrazliwy zoladek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xavier Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 Z tych dwóch to Foryś. Bardzo, ale to bardzo Impreza kombi mi nie leży, co innego sedan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 Liczby kłamią... To ja chcę test, dowody - a nie _subiektywne_ odczucia. To tak samo, jak niektórzy uważają, że ośki lepiej idą - a to się przód podnosi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 Chyba w teście w Wysokich obrotach, tym w którym tak ładnie Forysia ocenili, robili własny pomiar i schodził poniżej 6 sek i był minimalnie szybszy od WRXa. On ma dość mocny dół i ze startu jest znacznie szybszy ale im szybciej się zaczyna poruszać tym przewagę traci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Cykulada Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 2,5 XT - bo na polowanie lepszy; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalzki Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 Liczby kłamią... To ja chcę test, dowody - a nie _subiektywne_ odczucia. To tak samo, jak niektórzy uważają, że ośki lepiej idą - a to się przód podnosi. A możesz mi wytłumaczyć co ma rodzaj napędu do ugięcia zawieszenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 skoro tak mowisz to pewnie nawet nim nie jechales tylko na ogladales sie roznych programow samochodowych a to duzy bład!! podreśliłem że to tylko i wyłącznie moje zdanie :wink: Jechać nim nie jechałem, ale widziałem razy kilka na ulicy i IMO urodą nie grzeszy:roll: a co do programów TV to nie trafiłeś bo bardzo rzadko zdaża mi sie oglądać cokolwiek w TV :wink: pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropek Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 FORYŚ bo taki niepozorny 8) 8) 8) chyba, że w szranki stanie Impreza po fl. no to wtedy ona będzie moją wybranką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 Podczas przypieszania większa część masy samochodu przenosi się na tył auta, co powoduje ugięcie tylnego zawieszenia oraz dociśnięcie tylnych kół pojazdu do powierzchni. W tym samym czasie przód unosi się do góry. Praw fizyki pan nie zmienisz i nie bądź pan głąb , no nie, Maruda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalzki Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 owoc666, no ale to ze ugina sie tylne zawieszenie zalezy od jego twardosci a nie rodzaju napedu :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 owoc666, no ale to ze ugina sie tylne zawieszenie zalezy od jego twardosci a nie rodzaju napedu :!: Tak samo od twardości jak i rodzaju napędu. A może nawet bardziej od napędu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalzki Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 Gal, dobrze, ale wytłumacz mi to. Dlaczego tak jest? A nie że jest, bo tak mówię... Moim zdaniem to mit :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maruda Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 Praw fizyki pan nie zmienisz i nie bądź pan głąb , no nie, Maruda? ) W oryginale było (o ile dobrze pamiętam): "Woda, będąc pod ciśnieniem jak napotka otwór to się leje - praw fizyki pan nie zmienisz, więc nie bądź pan rura i nie pękaj" ) (Kabaret Starszych Panów - ?) pzdr, M. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 kowalzki - chodzi o siłę bezwładności. Jak ruszasz, to cie przecież wgniata w fotel, czyli masa (teoretycznie) przenoszona jest do tyłu. Czyli przód się podnosi, już wiesz ? @ Maruda: "Dana woda podlegająca ciśnieniu napotykając na otwór, czyli szczelinę, wypływa. Praw fizyki Pan nie zmienisz i nie bądź Pan głąb" Tak było . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 Liczby kłamią... To ja chcę test, dowody - a nie _subiektywne_ odczucia. To tak samo, jak niektórzy uważają, że ośki lepiej idą - a to się przód podnosi. dowody: trzeba było przyjechać na testy do Kamieńia Śląskiego to byś to widział na własne oczy.... dodam tylko że z STi szedł równo do 160 potem dopiero impreza zaczęła odjeżdżać... a wrx dostał 5 długosci auta.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalzki Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 kowalzki - chodzi o siłę bezwładności. Jak ruszasz, to cie przecież wgniata w fotel, czyli masa (teoretycznie) przenoszona jest do tyłu. Czyli przód się podnosi, już wiesz ? A w autach 4x4 transfer masy nie nastepuje? :shock: A moze w autach 4x4 po prostu w fotel nie wgniata :wink: Magia panie, magia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalzki Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 ps. Życzcie mi szczęścia - za 5 minut wychodzę na obronę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colirzadzi Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 Liczby kłamią... To ja chcę test, dowody - a nie _subiektywne_ odczucia. To tak samo, jak niektórzy uważają, że ośki lepiej idą - a to się przód podnosi. dowody: trzeba było przyjechać na testy do Kamieńia Śląskiego to byś to widział na własne oczy.... dodam tylko że z STi szedł równo do 160 potem dopiero impreza zaczęła odjeżdżać... a wrx dostał 5 długosci auta.... to ja powiem tak:) mialem okazje przejechania sie forysiem 2.5 XT na jezdzie probnej i autko mile, przyjemne itp...ale do STI pod wzgledem przyspieszen to przepasc. takie bylo moje subiektywne odczucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 a jakby tak wziac trzy (prawie) identyczne samochody o tej samej masie*, zawieszeniu itp. rozniace sie tylko tym, ze jedno jest FWD, drugie RWD, a trzecie AWD? Ktoremu by sie najbardziej mordka podnosila? Bo wydaje mi sie ze RWD (patrz: dragstery), potem AWD, a najmniej wlasnie FWD** ? :roll: ___ * oczywiscie trzeba by dodac odpowiednio troche balastu do osiek, zeby mialy te sama mase, co AWD **chyba, ze sie zalozy takie gumy, ktore przy przyspieszaniu gwaltownie zwiekszaja swoja srednice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 jak impreza to STi Jak sie ma jaja to nie trzeba estiaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 Jak sie ma jaja to nie trzeba estiaja A wiesz czyj to tekst i a propos czego? ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się