Skocz do zawartości

2.5 XT vs WRX


michal

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Przyapdkiem miałem okazję na dniach otwartych oboma się przejechać i ... wybrałbym 2.5XT - ale pierwszą rzeczą jaką bym zrobił to zmienił gumy, bo na standardowych forester przeraźliwie piszczy w zakrętach :) Ale jakby ktoś pozwolił nieco dłużej się zastanowić to brałbym w ciemno Legacy Spec B. - oczywiście w wersji kombi, bo ładniejsze :)

 

EDIT

 

Zapomniałem napisać jeszcze dlaczego wolałbym Forestera :) WRX mimo, że kombi, to z tyłu miałem wrażenie jakbym siedział w hatchbacku, z przodu było zupełnie fajnie :) Forester był żwawszy od WRX'a - a przynajmniej takie sprawiał wrażenie, z tyłu też było OK, choć jeżeli idzie o ilość miejsca to do Legacy obu tym autkom daleko :) Ogólnie forester lepiej wybierał nierówności naszych dróg, lepsza widoczność i tylko te podłokietniki w przednich fotelach to jakieś nie do końca przemyślane :( No i Forester miał genialnie duży szyberdach, choć z drugiej strony Subaru lubi dużo szkła na sufit dać (np. Legacy) i to się chwali :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle trudnych decyzji trza w życiu podejmować a tu jeszcze to...stawianie takich wyborów powinno być karane przez Admina hehe, jednak 2,5XT- bardziej mi pasuje koncepcja tego auta no i jakiż cichociemny jest, no i dobry na nasze równe i świetnie utrzymane bezdroża. No i nikt nie powie że krówka :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WRXa sedana ! Bardziej sportowy. Impreza kombi to już nie to. A jak już musi być 5 drzwiowy to Forester. Co to musi być za przyjemność nie patrzyć na dziury i oglądać te zdziwione miny kierowców BMW czy jakichś mocnych GTI w lusterku :wink: Niestety jak narazie jako kierowiec i pasażer jechałem tylko WRXem co mam nadzieję niebawem naprawię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, obyś się nie zdziwił czasem :)

 

Aaaale.... O co chodzi?

 

dokładnie ;) wydaje mi sie że w lusterku 2,5 XT można oglądać zdziwione miny kierowców WRXów 8)

 

I tobie?

 

Tak sobie z ciekawości otworzyłem strone SIP'u i czytam dane techniczne...

 

Forester 2.5XT: 210 KM / 5600 obr., 320 Nm/3600 obr., 0-100 6,3

WRX Kombi: 225 KM / 5600 obr., 300 Nm / 3600, 0-100 5,9.

 

Forester dodatkowo jest cięższy o 15 kg (przy sedanie różnica wynosi 30 kg) i wchodzi w rachubę również Cx, przy którym WRX z pewnością sporo zyskuje.

 

Więc jak z tym oglądaniem ;)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomimo, że Forester 2.5XT jest bardzo zacnym autem, to jednak znajdzie się kilka GTI i BMW które będą go podziwiać we wstecznym lusterku a nie on je :)

 

Zawsze się znajdzie ktoś szybszy, lepszy, nieważne w jakiej dziedzinie. Przecież wiadomo, że takie M3 bez problemu poradzi sobie z wszystkimi Subaru, na prostej. Większość BMW (i nie tylko) w Polsce będzie miało problemy z Foresterem (przynajmniej do 100km/h), a ten fakt wydaje się komicznym na pierwszy rzut oka. Samochody reklamowane jako sportowe i budowane jako usportowione, a tu głupi Suv (samochód jednak projektowany do innych celów, tańszy słabszy) na światłach szybszy... Wiesz ilu ludzi wstrząsnął by widok takiego pojedynku ? Prawda jest taka, że niewiele samochodów z porównywalną mocą i wielkością do WRXów czy nawet XTeków jest od nich szybsza, a mają często bardziej wyścigowy wizerunek. Czy brak słowa "większości" tak bardzo Ci przeszkadza. Z całym szacunkiem, ale myślałem, że się domyślisz o co chodziło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy brak słowa "większości" tak bardzo Ci przeszkadza. Z całym szacunkiem, ale myślałem, że się domyślisz o co chodziło.

 

Jestem umysłem ścisłym, staram się trzymać definicji :) A skoro zabrakło "nieistotnego" słówka "większość", to całe zdanie zaczyna być nieprawdziwe :) Dlatego warto brać to pod uwagę i precyzyjniej wyrażać swoje myśli, uniknie się wtedy niezrozumienia, nie tylko tu na forum ale i w życiu - szczególnie przydatne w kontaktach zprawnikami i policją :) a także przy zawieraniu umów handlowych :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aflinta, słowa "wszystkie" też nie. Brak tego słowa otworzył furtkę do kilku interpretacji, jednocześnie nie wskazujący na żadną z nich. Sprawiasz wrażenie osoby inteligentnej, więc nie wierze, że nie przeanalizowałeś wszystkich możliwości i miałeś problemy z domyśleniem się co też autor mógł mieć na myśli. W związku z powyższym odnoszę nieodparte wrzenie, że umyślnie robisz problem tam gdzie go nie ma. Ja niestety odpisuję na to aby całą sprawę wyjaśnić i robi się całkowicie niepotrzebny OT. Podpuszczasz mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez mialem okazje sie przejechac wrx-em i 2.5Xt na dniach otwartych z Aflinta wybralbym forestera poniewaz:

1. mniej rzuca sie w oczy i jest nie pozorny z wygladu :)

2. lepsze wrazenie na mnie zrobil jesli chodzi o przyspieszenia i jazde po dziurach

3. bardziej uniwersalny jest :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I to tylko w wersji Turbo, czyli z podwojnym doladowaniem na fau osemce :) Choc w tym porownaniu Forester generalnie tez zwyciezy, bo Cayenne pali dwa razy wiecej, jest zdecydowanie ciezsze, no i nieporownywalnie mniej praktyczne :wink:

 

punkt dla Forka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...