chrisro Posted May 7, 2010 Share Posted May 7, 2010 Witam! Chcialbym spytac czy w seryjnym STI z DCCD w trybie AUTO - zmieniają się dynamicznie kontrolki od spięcia dyfra podczas przyspieszania hamowania itp informując o aktualnym stanie? I pytanie 2 to czy przy zaciągnięciu ręcznego dyfer się rozpina? Krzysiek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kanon Posted May 7, 2010 Share Posted May 7, 2010 kontrolki sie nie zmieniają, podobno dyfer rozpina, ale bez sprzegla i tak jest duze obciazenie dla napedow. Link to comment Share on other sites More sharing options...
grygo Posted May 8, 2010 Share Posted May 8, 2010 na tym forum pisano kiedys, ze przy ciagnieciu recznego dyfer jest rozpinany na seryjnym sterowniku. co do spinania/rozpinania podczas hamowania/przyspieszania to nie jestem pewien, ale wydaje mi sie, ze ktos wspominal, ze tylko jakies aftermarketowe sterowniki to ogarniaja. pamietaj, ze sa to informacje PRAWDOPODOBNE i dobrze poczekac na opinie jakichs ekspertow a nie moje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastian.R Posted May 8, 2010 Share Posted May 8, 2010 I pytanie 2 to czy przy zaciągnięciu ręcznego dyfer się rozpina? Podbno sie rozpina Sprzęgło wielopłytkowe jest (ktore to spina) sterowane elektromagnesem, wiec podczas zaciagniecia recznego sprzęgło powinno byc "otwarte" i przekładnia planetarna powinna swobodnie przekazywac moment. Co nie znaczy, ze nie ma zwiekszonego obciazenia dla samej przekladni. To w sti my2005. Po 2006 zdaje sie, w dccd jest jakis „ball-ramp” i powyzsze sprzeglo. Jako, ze „ball-ramp” dziala "fizycznie" i jest niesterowalny - to nie wiem czy w tym systemie zaciagniecie recznego nie jest bardziej szkodliwe... Polecam temat na kresce o napedach. Dlugi, ale bardzo pouczajacy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harvester Posted May 8, 2010 Share Posted May 8, 2010 Aftermarktowe sterowniki ogarniają opcję rozpinania (regulowania spięcia) podczas, przyśpieszania, hamowania a nawet hamowania lewa nogą. Rozpinają dyfer przy zaciąganiu ręcznego, ale Neetronics ma tak z pół sekundy opóźnienia, więc i tak wciskam sprzęgło Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 Nie znajde teraz, ale na ten temat cały elaborat napisał swego czasu Przemeq.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastian.R Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=11&t=1668 Czytelniej sie naprawde nie da... polecam lekture. Trzeba tylko kropke miedzy forum.subaru zamienic na myslnik. Nie wiem dlaczego wyswietla zle pomimo, ze ja wpisuje dobry adres...cos mi podmienia kreske na kropke. Bez jaj, ze zakazane jest umieszczanie linkow do tamtego forum.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpol Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=11&t=1668 Czytelniej sie naprawde nie da... polecam lekture. Trzeba tylko kropke miedzy forum.subaru zamienic na myslnik. Nie wiem dlaczego wyswietla zle pomimo, ze ja wpisuje dobry adres...cos mi podmienia kreske na kropke. Bez jaj, ze zakazane jest umieszczanie linkow do tamtego forum.... O, ta "funkcjonalność" zadziwiająco szybko wróciła . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastian.R Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 O, ta "funkcjonalność" zadziwiająco szybko wróciła . ...wiec to tak specjalnie....szczegolnie, ze wpisujac w google "forum subaru" oba fora sa obok siebie jako pierwsze dwa wyniki....a naprawde madry ten link jest... powiem krotko........ Niskie. Strasznie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
grygo Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 Niskie. Strasznie. no coz... ci na gorze chyba mysla innymi kategoriami niz my tutaj na dole... Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisro Posted May 9, 2010 Author Share Posted May 9, 2010 Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Zostało mi tylko jedno pytanie jak sterowany jest elektromagnes w dccd - czy jest to napięcie stałe i w jakim zakresie czy jakiś sygnał impulsowy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now