chrisro Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Witam! Chcialbym spytac czy w seryjnym STI z DCCD w trybie AUTO - zmieniają się dynamicznie kontrolki od spięcia dyfra podczas przyspieszania hamowania itp informując o aktualnym stanie? I pytanie 2 to czy przy zaciągnięciu ręcznego dyfer się rozpina? Krzysiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kanon Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 kontrolki sie nie zmieniają, podobno dyfer rozpina, ale bez sprzegla i tak jest duze obciazenie dla napedow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 na tym forum pisano kiedys, ze przy ciagnieciu recznego dyfer jest rozpinany na seryjnym sterowniku. co do spinania/rozpinania podczas hamowania/przyspieszania to nie jestem pewien, ale wydaje mi sie, ze ktos wspominal, ze tylko jakies aftermarketowe sterowniki to ogarniaja. pamietaj, ze sa to informacje PRAWDOPODOBNE i dobrze poczekac na opinie jakichs ekspertow a nie moje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 I pytanie 2 to czy przy zaciągnięciu ręcznego dyfer się rozpina? Podbno sie rozpina Sprzęgło wielopłytkowe jest (ktore to spina) sterowane elektromagnesem, wiec podczas zaciagniecia recznego sprzęgło powinno byc "otwarte" i przekładnia planetarna powinna swobodnie przekazywac moment. Co nie znaczy, ze nie ma zwiekszonego obciazenia dla samej przekladni. To w sti my2005. Po 2006 zdaje sie, w dccd jest jakis „ball-ramp” i powyzsze sprzeglo. Jako, ze „ball-ramp” dziala "fizycznie" i jest niesterowalny - to nie wiem czy w tym systemie zaciagniecie recznego nie jest bardziej szkodliwe... Polecam temat na kresce o napedach. Dlugi, ale bardzo pouczajacy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Aftermarktowe sterowniki ogarniają opcję rozpinania (regulowania spięcia) podczas, przyśpieszania, hamowania a nawet hamowania lewa nogą. Rozpinają dyfer przy zaciąganiu ręcznego, ale Neetronics ma tak z pół sekundy opóźnienia, więc i tak wciskam sprzęgło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Nie znajde teraz, ale na ten temat cały elaborat napisał swego czasu Przemeq.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=11&t=1668 Czytelniej sie naprawde nie da... polecam lekture. Trzeba tylko kropke miedzy forum.subaru zamienic na myslnik. Nie wiem dlaczego wyswietla zle pomimo, ze ja wpisuje dobry adres...cos mi podmienia kreske na kropke. Bez jaj, ze zakazane jest umieszczanie linkow do tamtego forum.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=11&t=1668 Czytelniej sie naprawde nie da... polecam lekture. Trzeba tylko kropke miedzy forum.subaru zamienic na myslnik. Nie wiem dlaczego wyswietla zle pomimo, ze ja wpisuje dobry adres...cos mi podmienia kreske na kropke. Bez jaj, ze zakazane jest umieszczanie linkow do tamtego forum.... O, ta "funkcjonalność" zadziwiająco szybko wróciła . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 O, ta "funkcjonalność" zadziwiająco szybko wróciła . ...wiec to tak specjalnie....szczegolnie, ze wpisujac w google "forum subaru" oba fora sa obok siebie jako pierwsze dwa wyniki....a naprawde madry ten link jest... powiem krotko........ Niskie. Strasznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Niskie. Strasznie. no coz... ci na gorze chyba mysla innymi kategoriami niz my tutaj na dole... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisro Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Zostało mi tylko jedno pytanie jak sterowany jest elektromagnes w dccd - czy jest to napięcie stałe i w jakim zakresie czy jakiś sygnał impulsowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się