Jump to content

uszczelki na wtryskach


HULK

Recommended Posts

Witam.

Ciag dalszy problemów, zmieniłem wtryski na nowe 650cc, przy okazji założyłem tez nowe listwy paliwowe.

Wszystko ładnie pięknie na początku bylo i nagle znów zaczęło go zalewać ( nowe wtryski, nie możliwe żeby po 10 min siadly), zmieniłem znów na stare 380 ale jest masakra taka ze

z tylu bym i swad paliwa nieziemski. Zauważyłem tez ze ciśnienie paliwa po wyłączeniu zaplony spada momentalnie do zera, przedtem bardzo powoli.

To wszystko wygląda jakby paliwo gdzies bokiem na uszczelkach zasuwalo, ile powinno byc tych uszczelek ??? na nowych wtryskach sa tylko dwie czarne, na starych 380 byla jeszcze jedna i dodatkowo taki żółty pierscien.

Link to comment
Share on other sites

sa identyczne jak poprzednie, znaczy sie powinny byc odpowiednie ale zaraz zapodam fotki

 

http://picasaweb.google.pl/marek.irl/SI ... 3151481842

 

i tutaj te dwie dodatkowe uszczelki

http://picasaweb.google.pl/marek.irl/SI ... 0599093618

 

Listwy takie jak Ty miałeś, wszystko ciasno weszło, może te 440 nie sa padnięte tylko tez uszczelik nie trzymaly ja sie wszystko nagrzalo ?

 

EDIT.

Odkrecilem listwy i faktycznie z jednego wtrysku bokiem jak z wiadra sie leje, nie wiem juz jak te ku.....ke uszczelki założyć

Link to comment
Share on other sites

A tak z czystej ciekawosci - z jakiego wzgledu zmieniales listwy paliwowe?

 

I jakie jak ja mialem? A teraz jakie zalozyles?

 

I jakiej produkcji te wtryski? Nie skusiles sie przypadkiem na gowniane Venomy?

Link to comment
Share on other sites

Tak kupiłem Venomy :) ale powiem CI ze nie znalazłem nigdzie jakis negatywnych opinii, to nie żadna rewelacja ale tez nie kupa, ogólnie z tego co czytałem to ludzie nie narzekali.

Listwy takie jak te Twoje niebieski, zmieniłem bo miałem ochotę :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Slabo szukales :) - na scoobynecie widzialem dawniej, bo od jakiegos czasu nie potrzebowalem szukac opinii o wtryskach, raczej slabe opinie o wtryskach i mapperzy odradzali, bo podobno bywaja spore roznice w przeplywnosci miedzy poszczegolnymi i ogolnie bywaja dziwne ponoc i trudne do wysterowania.

Ale coz - takie kupiles, na takich bedziesz jezdzil. Ja bym wolal na tym, jednak dosc kluczowym, elemencie nie oszczedzac przesadnie.

 

Posprawdzaj moze uszczelki dokladnie, moze ew. kup dla pewnosci inny zestaw i sprawdz. Uszczelki to jakies grosze sa.

Link to comment
Share on other sites

Namęczyłem sie i nic to nie dalo :( chyba miałeś racje co do tych Vemonow, nie wiem czy tak powinno byc ale bardzo leciutko przepuszczały ( wymontowane listwy z wtryskami i nabite 3 bary). Nie wiem czy to wina samej jakosci wtryskow czy tez ich wielkosci ale nie dalo sie nic zrobic poprzez regulacje cisnienia paliwa, AFR na jalowym 10, jak ostro zszedlem z cisnieniem to 11 ale na obrotach lipa za to za wysokie.

Zamontowałem stare a te w poniedziałek odsyłam.

Link to comment
Share on other sites

W sumie wolalbym sie mylic - oszczedziloby Ci to kosztow.

 

Zawsze dla pewnosci mozesz zapytac swojego mappera co o nich sadzi :)

 

No troche lipa - wez odloz troche eciow peciow i kup od Andy Forresta - taniej sensownych chyba nie znajdziesz.

Chyba, ze gdzies sie wypatrzy uzywane przyzwoite jakies denso, nismo albo cos. Jakbym cos widzial, to oczywiscie dam znac - zebys znow w przyplywie napalenia jakiegos syfu nie kupil :)

Link to comment
Share on other sites

Jakieś takie darmowe to one tez nie byly 300 paki musiałem dac z wysylka ( cla nigdy nie place :) ), chyba na razie kupie jakies używki 440 a stare 400 wysle do przeróbki w Lateral i zaloze je dopiero przed następną mapa.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...