Jump to content

BOV Forge


Oskar

Recommended Posts

tak wiem czytałem no i właśnie podobno ten hybrydowy Forge to takie "mniejsze zło' na razie nie mam ciśnienia pytam czysto teoretycznie :D

 

Ale to nie jest zadna hybryda.

A chcesz miec luuusz, to po raz kolejny podpowiem - wyjmij sobie tlumik szmerow z blotnika :)

Link to comment
Share on other sites

ten ww nie ale generalnie istnieją :roll: :?: :D w tej turbowannie jak się wsłucham to czasem delikatnie słychać upust powietrza więc może ów zabieg uwolniłby jeszcze ten dźwięk :roll:

Link to comment
Share on other sites

ten ww nie ale generalnie istnieją :roll: :?: :D w tej turbowannie jak się wsłucham to czasem delikatnie słychać upust powietrza więc może ów zabieg uwolniłby jeszcze ten dźwięk :roll:

 

Nie pamietam prawde mowiac, czy forge robi hybrydowe, ale na pewno robi gfb i aps

 

Tak, wyjecie tlumika szmerow "uwolni" ten dzwiek bardziej nieco.

Zabieg nie jest bardzo czasochlonny - zdejmujesz kolo, plasticzek z nadkola i troche gmerania tam i siam i po robocie :)

Link to comment
Share on other sites

ten ww nie ale generalnie istnieją :roll: :?: :D w tej turbowannie jak się wsłucham to czasem delikatnie słychać upust powietrza więc może ów zabieg uwolniłby jeszcze ten dźwięk :roll:

 

Nie pamietam prawde mowiac, czy forge robi hybrydowe, ale na pewno robi gfb i aps

 

Tak, wyjecie tlumika szmerow "uwolni" ten dzwiek bardziej nieco.

Zabieg nie jest bardzo czasochlonny - zdejmujesz kolo, plasticzek z nadkola i troche gmerania tam i siam i po robocie :)

 

W dwóch autach wywalałem tłumik szmerów i nic to nie zmieniło. Może przy seryjnym wydechu...

 

Co do BOVa, to mam trochę nowszego FORGE'a atmo z odpowiednio dobraną sprężyną i nie mam najmniejszych problemów, nie przelewa, nie gaśnie i nie zamula.

Link to comment
Share on other sites

O o o to to niumen :D przy Blitzie nur spec r który jutro wkładam chyba mógłby ten dźwięk zagłuszyć :P jakiego to masz Forga i czy do GT też bym sprężynkę dobrał?

Link to comment
Share on other sites

O o o to to niumen :D przy Blitzie nur spec r który jutro wkładam chyba mógłby ten dźwięk zagłuszyć :P jakiego to masz Forga i czy do GT też bym sprężynkę dobrał?

 

http://www.forgemotorsport.com/content. ... =FMDVSUB01

 

Pokaże Ci za tydzień, o ile nie kupisz wcześniej. Spokojnie dobierzesz odpowiednią sprężynkę. :wink:

Link to comment
Share on other sites

ten ww nie ale generalnie istnieją :roll: :?: :D w tej turbowannie jak się wsłucham to czasem delikatnie słychać upust powietrza więc może ów zabieg uwolniłby jeszcze ten dźwięk :roll:

 

Nie pamietam prawde mowiac, czy forge robi hybrydowe, ale na pewno robi gfb i aps

 

Tak, wyjecie tlumika szmerow "uwolni" ten dzwiek bardziej nieco.

Zabieg nie jest bardzo czasochlonny - zdejmujesz kolo, plasticzek z nadkola i troche gmerania tam i siam i po robocie :)

 

W dwóch autach wywalałem tłumik szmerów i nic to nie zmieniło. Może przy seryjnym wydechu...

 

Co do BOVa, to mam trochę nowszego FORGE'a atmo z odpowiednio dobraną sprężyną i nie mam najmniejszych problemów, nie przelewa, nie gaśnie i nie zamula.

 

Wydech zdecydowanie nieseryjny, glosny 3calowy i zdecydowanie slysze upuszczanie powietrza.

Sadze, ze problem raczej w tym, ze za malo ladujesz :)

Link to comment
Share on other sites

ten ww nie ale generalnie istnieją :roll: :?: :D w tej turbowannie jak się wsłucham to czasem delikatnie słychać upust powietrza więc może ów zabieg uwolniłby jeszcze ten dźwięk :roll:

 

Nie pamietam prawde mowiac, czy forge robi hybrydowe, ale na pewno robi gfb i aps

 

Tak, wyjecie tlumika szmerow "uwolni" ten dzwiek bardziej nieco.

Zabieg nie jest bardzo czasochlonny - zdejmujesz kolo, plasticzek z nadkola i troche gmerania tam i siam i po robocie :)

 

W dwóch autach wywalałem tłumik szmerów i nic to nie zmieniło. Może przy seryjnym wydechu...

 

Co do BOVa, to mam trochę nowszego FORGE'a atmo z odpowiednio dobraną sprężyną i nie mam najmniejszych problemów, nie przelewa, nie gaśnie i nie zamula.

 

Wydech zdecydowanie nieseryjny, glosny 3calowy i zdecydowanie slysze upuszczanie powietrza.

Sadze, ze problem raczej w tym, ze za malo ladujesz :)

 

Gdybym ładował 1,5 i więcej to pewnie tak, ale przy 1,1 praktycznie nic nie słychać. Twoja rada dotyczyła auta Oskara, a on też ma raczej serię. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Gdybym ładował 1,5 i więcej to pewnie tak, ale przy 1,1 praktycznie nic nie słychać. Twoja rada dotyczyła auta Oskara, a on też ma raczej serię. :wink:

 

W sumie jak siegam pamiecia, to jezdzilem jeszcze przez chwile na 1bar tak i tez bylo fajnie.

Ale moze mam znow male wymagania i dla mnie to wystarcza :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...