Oskar Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Czy ten zawór to model hybrydowy? poczytałem trochę i jeśli chodzi tylko o efekt dźwiękowy to podobno najlepiej takiego Forga? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Zwykly atmosferyczny. Ja bym sobie odpuscil bov w ogole. Ale bylo juz na ten temat tyle razy, ze nie ma sie co powtarzac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 6 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 tak wiem czytałem no i właśnie podobno ten hybrydowy Forge to takie "mniejsze zło' na razie nie mam ciśnienia pytam czysto teoretycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 tak wiem czytałem no i właśnie podobno ten hybrydowy Forge to takie "mniejsze zło' na razie nie mam ciśnienia pytam czysto teoretycznie Ale to nie jest zadna hybryda. A chcesz miec luuusz, to po raz kolejny podpowiem - wyjmij sobie tlumik szmerow z blotnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 6 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 ten ww nie ale generalnie istnieją :roll: :?: w tej turbowannie jak się wsłucham to czasem delikatnie słychać upust powietrza więc może ów zabieg uwolniłby jeszcze ten dźwięk :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 ten ww nie ale generalnie istnieją :roll: :?: w tej turbowannie jak się wsłucham to czasem delikatnie słychać upust powietrza więc może ów zabieg uwolniłby jeszcze ten dźwięk :roll: Nie pamietam prawde mowiac, czy forge robi hybrydowe, ale na pewno robi gfb i aps Tak, wyjecie tlumika szmerow "uwolni" ten dzwiek bardziej nieco. Zabieg nie jest bardzo czasochlonny - zdejmujesz kolo, plasticzek z nadkola i troche gmerania tam i siam i po robocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 6 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 z obu nadkoli? możesz podrzucić w wolnej chwili jakiś produkt hybr. z tych firm które podałeś? dzięki za odp mam ten gfb daje rade ładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 ten ww nie ale generalnie istnieją :roll: :?: w tej turbowannie jak się wsłucham to czasem delikatnie słychać upust powietrza więc może ów zabieg uwolniłby jeszcze ten dźwięk :roll: Nie pamietam prawde mowiac, czy forge robi hybrydowe, ale na pewno robi gfb i aps Tak, wyjecie tlumika szmerow "uwolni" ten dzwiek bardziej nieco. Zabieg nie jest bardzo czasochlonny - zdejmujesz kolo, plasticzek z nadkola i troche gmerania tam i siam i po robocie W dwóch autach wywalałem tłumik szmerów i nic to nie zmieniło. Może przy seryjnym wydechu... Co do BOVa, to mam trochę nowszego FORGE'a atmo z odpowiednio dobraną sprężyną i nie mam najmniejszych problemów, nie przelewa, nie gaśnie i nie zamula. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 6 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 O o o to to niumen przy Blitzie nur spec r który jutro wkładam chyba mógłby ten dźwięk zagłuszyć jakiego to masz Forga i czy do GT też bym sprężynkę dobrał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 O o o to to niumen przy Blitzie nur spec r który jutro wkładam chyba mógłby ten dźwięk zagłuszyć jakiego to masz Forga i czy do GT też bym sprężynkę dobrał? http://www.forgemotorsport.com/content. ... =FMDVSUB01 Pokaże Ci za tydzień, o ile nie kupisz wcześniej. Spokojnie dobierzesz odpowiednią sprężynkę. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 6 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Oblookam za tydzień i będę rozmyślał dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 ten ww nie ale generalnie istnieją :roll: :?: w tej turbowannie jak się wsłucham to czasem delikatnie słychać upust powietrza więc może ów zabieg uwolniłby jeszcze ten dźwięk :roll: Nie pamietam prawde mowiac, czy forge robi hybrydowe, ale na pewno robi gfb i aps Tak, wyjecie tlumika szmerow "uwolni" ten dzwiek bardziej nieco. Zabieg nie jest bardzo czasochlonny - zdejmujesz kolo, plasticzek z nadkola i troche gmerania tam i siam i po robocie W dwóch autach wywalałem tłumik szmerów i nic to nie zmieniło. Może przy seryjnym wydechu... Co do BOVa, to mam trochę nowszego FORGE'a atmo z odpowiednio dobraną sprężyną i nie mam najmniejszych problemów, nie przelewa, nie gaśnie i nie zamula. Wydech zdecydowanie nieseryjny, glosny 3calowy i zdecydowanie slysze upuszczanie powietrza. Sadze, ze problem raczej w tym, ze za malo ladujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 ten ww nie ale generalnie istnieją :roll: :?: w tej turbowannie jak się wsłucham to czasem delikatnie słychać upust powietrza więc może ów zabieg uwolniłby jeszcze ten dźwięk :roll: Nie pamietam prawde mowiac, czy forge robi hybrydowe, ale na pewno robi gfb i aps Tak, wyjecie tlumika szmerow "uwolni" ten dzwiek bardziej nieco. Zabieg nie jest bardzo czasochlonny - zdejmujesz kolo, plasticzek z nadkola i troche gmerania tam i siam i po robocie W dwóch autach wywalałem tłumik szmerów i nic to nie zmieniło. Może przy seryjnym wydechu... Co do BOVa, to mam trochę nowszego FORGE'a atmo z odpowiednio dobraną sprężyną i nie mam najmniejszych problemów, nie przelewa, nie gaśnie i nie zamula. Wydech zdecydowanie nieseryjny, glosny 3calowy i zdecydowanie slysze upuszczanie powietrza. Sadze, ze problem raczej w tym, ze za malo ladujesz Gdybym ładował 1,5 i więcej to pewnie tak, ale przy 1,1 praktycznie nic nie słychać. Twoja rada dotyczyła auta Oskara, a on też ma raczej serię. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 6 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 1,1 mam i nie więcej nie kce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Gdybym ładował 1,5 i więcej to pewnie tak, ale przy 1,1 praktycznie nic nie słychać. Twoja rada dotyczyła auta Oskara, a on też ma raczej serię. :wink: W sumie jak siegam pamiecia, to jezdzilem jeszcze przez chwile na 1bar tak i tez bylo fajnie. Ale moze mam znow male wymagania i dla mnie to wystarcza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 1,1 mam i nie więcej nie kce Tak Ci sie tylko wydaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 6 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 może i bym kciał ale większe ładowanie w turbo to większe ładowanie w auto na razie odpada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się