Oskar Posted May 6, 2010 Share Posted May 6, 2010 Czy ten zawór to model hybrydowy? poczytałem trochę i jeśli chodzi tylko o efekt dźwiękowy to podobno najlepiej takiego Forga? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted May 6, 2010 Share Posted May 6, 2010 Zwykly atmosferyczny. Ja bym sobie odpuscil bov w ogole. Ale bylo juz na ten temat tyle razy, ze nie ma sie co powtarzac Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskar Posted May 6, 2010 Author Share Posted May 6, 2010 tak wiem czytałem no i właśnie podobno ten hybrydowy Forge to takie "mniejsze zło' na razie nie mam ciśnienia pytam czysto teoretycznie Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted May 6, 2010 Share Posted May 6, 2010 tak wiem czytałem no i właśnie podobno ten hybrydowy Forge to takie "mniejsze zło' na razie nie mam ciśnienia pytam czysto teoretycznie Ale to nie jest zadna hybryda. A chcesz miec luuusz, to po raz kolejny podpowiem - wyjmij sobie tlumik szmerow z blotnika Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskar Posted May 6, 2010 Author Share Posted May 6, 2010 ten ww nie ale generalnie istnieją :roll: :?: w tej turbowannie jak się wsłucham to czasem delikatnie słychać upust powietrza więc może ów zabieg uwolniłby jeszcze ten dźwięk :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted May 6, 2010 Share Posted May 6, 2010 ten ww nie ale generalnie istnieją :roll: :?: w tej turbowannie jak się wsłucham to czasem delikatnie słychać upust powietrza więc może ów zabieg uwolniłby jeszcze ten dźwięk :roll: Nie pamietam prawde mowiac, czy forge robi hybrydowe, ale na pewno robi gfb i aps Tak, wyjecie tlumika szmerow "uwolni" ten dzwiek bardziej nieco. Zabieg nie jest bardzo czasochlonny - zdejmujesz kolo, plasticzek z nadkola i troche gmerania tam i siam i po robocie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskar Posted May 6, 2010 Author Share Posted May 6, 2010 z obu nadkoli? możesz podrzucić w wolnej chwili jakiś produkt hybr. z tych firm które podałeś? dzięki za odp mam ten gfb daje rade ładnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
niumen Posted May 6, 2010 Share Posted May 6, 2010 ten ww nie ale generalnie istnieją :roll: :?: w tej turbowannie jak się wsłucham to czasem delikatnie słychać upust powietrza więc może ów zabieg uwolniłby jeszcze ten dźwięk :roll: Nie pamietam prawde mowiac, czy forge robi hybrydowe, ale na pewno robi gfb i aps Tak, wyjecie tlumika szmerow "uwolni" ten dzwiek bardziej nieco. Zabieg nie jest bardzo czasochlonny - zdejmujesz kolo, plasticzek z nadkola i troche gmerania tam i siam i po robocie W dwóch autach wywalałem tłumik szmerów i nic to nie zmieniło. Może przy seryjnym wydechu... Co do BOVa, to mam trochę nowszego FORGE'a atmo z odpowiednio dobraną sprężyną i nie mam najmniejszych problemów, nie przelewa, nie gaśnie i nie zamula. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskar Posted May 6, 2010 Author Share Posted May 6, 2010 O o o to to niumen przy Blitzie nur spec r który jutro wkładam chyba mógłby ten dźwięk zagłuszyć jakiego to masz Forga i czy do GT też bym sprężynkę dobrał? Link to comment Share on other sites More sharing options...
niumen Posted May 6, 2010 Share Posted May 6, 2010 O o o to to niumen przy Blitzie nur spec r który jutro wkładam chyba mógłby ten dźwięk zagłuszyć jakiego to masz Forga i czy do GT też bym sprężynkę dobrał? http://www.forgemotorsport.com/content. ... =FMDVSUB01 Pokaże Ci za tydzień, o ile nie kupisz wcześniej. Spokojnie dobierzesz odpowiednią sprężynkę. :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskar Posted May 6, 2010 Author Share Posted May 6, 2010 Oblookam za tydzień i będę rozmyślał dzięki Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted May 6, 2010 Share Posted May 6, 2010 ten ww nie ale generalnie istnieją :roll: :?: w tej turbowannie jak się wsłucham to czasem delikatnie słychać upust powietrza więc może ów zabieg uwolniłby jeszcze ten dźwięk :roll: Nie pamietam prawde mowiac, czy forge robi hybrydowe, ale na pewno robi gfb i aps Tak, wyjecie tlumika szmerow "uwolni" ten dzwiek bardziej nieco. Zabieg nie jest bardzo czasochlonny - zdejmujesz kolo, plasticzek z nadkola i troche gmerania tam i siam i po robocie W dwóch autach wywalałem tłumik szmerów i nic to nie zmieniło. Może przy seryjnym wydechu... Co do BOVa, to mam trochę nowszego FORGE'a atmo z odpowiednio dobraną sprężyną i nie mam najmniejszych problemów, nie przelewa, nie gaśnie i nie zamula. Wydech zdecydowanie nieseryjny, glosny 3calowy i zdecydowanie slysze upuszczanie powietrza. Sadze, ze problem raczej w tym, ze za malo ladujesz Link to comment Share on other sites More sharing options...
niumen Posted May 6, 2010 Share Posted May 6, 2010 ten ww nie ale generalnie istnieją :roll: :?: w tej turbowannie jak się wsłucham to czasem delikatnie słychać upust powietrza więc może ów zabieg uwolniłby jeszcze ten dźwięk :roll: Nie pamietam prawde mowiac, czy forge robi hybrydowe, ale na pewno robi gfb i aps Tak, wyjecie tlumika szmerow "uwolni" ten dzwiek bardziej nieco. Zabieg nie jest bardzo czasochlonny - zdejmujesz kolo, plasticzek z nadkola i troche gmerania tam i siam i po robocie W dwóch autach wywalałem tłumik szmerów i nic to nie zmieniło. Może przy seryjnym wydechu... Co do BOVa, to mam trochę nowszego FORGE'a atmo z odpowiednio dobraną sprężyną i nie mam najmniejszych problemów, nie przelewa, nie gaśnie i nie zamula. Wydech zdecydowanie nieseryjny, glosny 3calowy i zdecydowanie slysze upuszczanie powietrza. Sadze, ze problem raczej w tym, ze za malo ladujesz Gdybym ładował 1,5 i więcej to pewnie tak, ale przy 1,1 praktycznie nic nie słychać. Twoja rada dotyczyła auta Oskara, a on też ma raczej serię. :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskar Posted May 6, 2010 Author Share Posted May 6, 2010 1,1 mam i nie więcej nie kce Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted May 6, 2010 Share Posted May 6, 2010 Gdybym ładował 1,5 i więcej to pewnie tak, ale przy 1,1 praktycznie nic nie słychać. Twoja rada dotyczyła auta Oskara, a on też ma raczej serię. :wink: W sumie jak siegam pamiecia, to jezdzilem jeszcze przez chwile na 1bar tak i tez bylo fajnie. Ale moze mam znow male wymagania i dla mnie to wystarcza Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted May 6, 2010 Share Posted May 6, 2010 1,1 mam i nie więcej nie kce Tak Ci sie tylko wydaje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskar Posted May 6, 2010 Author Share Posted May 6, 2010 może i bym kciał ale większe ładowanie w turbo to większe ładowanie w auto na razie odpada Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now