marcor Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Witam wszystkich, od pewnego czasu zauważyłem że auto po zapaleniu strasznie dymi ale nie zawsze. Najcześciej pojawia sie to jak np. jade w trase, zgaszę samochód, pójdę coś zjeść czy coś załatwić i po ok. godz. czasu przy odpaleniu dosłownie jest biały dym wszedzie, aż wstyd . Rano jest bardzo lekki dymek, nie zauważyłem w lusterku żeby jakoś bardzo dymił, powstaje to tylko przy odpalaniu przez jakieś 30sek. potem ok. Co to może być ? Nie zauważyłem jakoś nadmiernego zużycia oleju. Aha pacjent to STI 2.5 model 2006 Dziękuje za wszelkie uwagi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 chyba raczej turbina pada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcor Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 też tak mi sie wydaje, ale nie czuję jakoś spadku mocy i to mnie dziwi troche, jak kiedyś miałem Lagunę to jak turbina sie zepsuła to nie miał mocy , a STI jedzie jak wsciekły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 szukajka juz działa wiec mozesz przeszukac forum ona jeszcze nie padla ale przepuszcza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 viewtopic.php?f=21&t=124072&hilit=dymi+na+niebiesko prosz piewsze z brzegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 chyba raczej turbina pada osobiście nie sądze 8) , turbiny generalnie w subarakach są pancerne i rzadko sie zdarzają awarię, czasami pękają części gorące w okloicach wastget-u, ale to ma mało wspólnego z dymieniem. Podejżewam niestety najgorsze , pękniety tłok, przedmuchy ze skrzyni korbowej dostają sie w wiekszych ilościach do dolotu i są spalane. Najprościej zrób tak, odłącz wszystkie odmy i połącz je trójnikiem i przewodem i daj jeden przewód na zewnatrz , lub do jakiegoś pojemnika, i sprawdź, jak bedzie dymił to najprawdopodobniej turbo, jak nie to silnik Ale jak znam życie jak tak zrobisz przestanie dymić :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 chyba raczej turbina pada osobiście nie sądze 8) zapomnialem dopisac ze ja to lajkonik jestem :wink: ale chyba z dwojga zlego turbina to mniejsze koszta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcor Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Witaj carfit Ciesze sie że zabrałeś głos w tym wątku ( po cichu na to liczyłem ) Biorąc najczarniejszy scenariusz , ile to może kosztować i jak długo trwać ? Jak słyszę pękniety tłok , to mam ciarki na plecach . Przepraszam że tak pytam , ale jak w takim razie auto jeździ jak ma pękniety tłok :?: Nie powinien być słabszy ? Carfit, czy mógłbyś pisać choć trochę po Polsku, zebym coś zrozumiał :?: Niby jak ja mam coś zrobić z tymi odmami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Witaj carfit Ciesze sie że zabrałeś głos w tym wątku ( po cichu na to liczyłem ) Biorąc najczarniejszy scenariusz , ile to może kosztować i jak długo trwać ? Jak słyszę pękniety tłok , to mam ciarki na plecach . Przepraszam że tak pytam , ale jak w takim razie auto jeździ jak ma pękniety tłok :?: Nie powinien być słabszy ? Carfit, czy mógłbyś pisać choć trochę po Polsku, zebym coś zrozumiał :?: Niby jak ja mam coś zrobić z tymi odmami ? Marcor, na tym forum nie można proponowac cen, ofert, poza ASO , jak chcesz wycene remontu do zadzwoń podjedź do ASO Ty raczej sam z odmami sobie nie poradzisz, podjedź do kogoś kumatego Marcor żebyś my sie dobrze zrozumieli, ja Ci niezdiagnozowałem problemu to jedna z hipotez , często diagnozy przez net i tel , są dalekie od rzeczywistości, i staram sie jak mogę tego unikać , mogę coś podpowiedziec ale nigdy nie na 100% Od pewnego czasu mój telefon prywatny , krąży po sieci jako infolinia, i zaczyna mnie to zwyczajnie wkurzać Ostatnio ktoś dzwonił o 23.00 , przedstawił sie że z forum ( raptem ma pewnie z trzy wpisy ) poczym oddaje mi słuchawke do swojego mechanika który nie potrafi czegoś zrobić w jego aucie. Jak to usłyszałem , to sorry ale pusciłem mu taką wiązankę że już do mnie chyba nie zadzwoni a już szczytem wszystkiego jest jak ktoś do mnie wczoraj zadzwonił czy pamietam czym sie różni skrzynia biegów tb3 z tb3... z jakś inną cyfrą :shock: czy coś w tym stylu , albo ile zębów ma zębatka 5-tka ze spec c , ale ile z normalnej. Naprawdę czasami jest to fajne i lubie bezinteresownie pomagać, ale czasami to gruba przesada, ja też mam rodzinę która jest na pierwszym miejscu :!: Po za tym jest taki dział viewforum.php?f=13 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Widzę, że mój temat też już był miałem podobny problem. Po rozebraniu silnika okazało się, że tłoki są całe, a turbo nie ma luzu. Auto czasem dymiło i wciagało olej. Nie wiadomo co to było (obstawiam u siebie uszczelke głowicy - kanał olejowy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się