Skocz do zawartości

uszczelka pod głowicą


WO GT-R

Rekomendowane odpowiedzi

trafiło się i mnie :) czy przy okazji zabiegu wymiany uszczelki, warto się pokusić o jakieś zabiegi , które moga się przydać w przyszłości. sti ma przejechane 70 tysiaków km jest zupełna seria, chodzi mi po głowie jakis mały remap ale bez wkraczanie w kucie itd. samochód słuzy głównie do przemieszczania się. za wszelkie uwagi z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trafiło się i mnie :) czy przy okazji zabiegu wymiany uszczelki, warto się pokusić o jakieś zabiegi , które moga się przydać w przyszłości. sti ma przejechane 70 tysiaków km jest zupełna seria, chodzi mi po głowie jakis mały remap ale bez wkraczanie w kucie itd. samochód słuzy głównie do przemieszczania się. za wszelkie uwagi z góry dziękuję.

 

Mówi się, że należy użyć mocniejszych szpilek, niż seria, może też zamiast seryjnej uszczelki coś aftermarketowego. Nic innego nie wymyślisz. No może ew. zainwestowanie w poprawienie chłodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwróć uwagę na składanie pokryw zaworów, niech dadzą z dwóch stron uszczelek silikon, żeby nie ciekło na wydech, przy okazji zmień rozrząd jak już masz motor na wierzchu, obspawaj mosiądzem smok olejowy, bo się lubi urwać i jak nie chcesz głębiej ingerowac w motor to tak na szybko chyba na tyle....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwróć uwagę na składanie pokryw zaworów, niech dadzą z dwóch stron uszczelek silikon, żeby nie ciekło na wydech, przy okazji zmień rozrząd jak już masz motor na wierzchu, obspawaj mosiądzem smok olejowy, bo się lubi urwać i jak nie chcesz głębiej ingerowac w motor to tak na szybko chyba na tyle....

własnie się dziś dowiedziałem, ze byłoby dobrze zmienić miskę olejową na miskę od wrx, która jest podobno wieksza, ma wiecej przegrod i rozwiazuje problem urywania smoka...:) człowiek chcial sti to mu teraz mówia by graty z wrx wkładać...można zbaraniec nie ma co. dowiedziałem się rownież że jesli udało mi sie przegrzac silnik to na samym planowaniu głowicy sie nie skończy, w grę moze wchodzić rozbieranie całebo silnika bo trzeba bedzie planowac również blok lub cylindry (nie jestem pewien czy dobrze zapamiętałem z tej radosci), pierscienie itd. i zaczynam sie zastanawiac czy nie skoncze na jakims kuciu skoro juz i tak bedzie wszystko w proszku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...