Skocz do zawartości

340 - 360 KM w WRX 2,5 - któredy droga?


carlos-wrx

Rekomendowane odpowiedzi

założmy , że jest to cos takiego

 

shortblock EJ25 oczywiście z europejskiej wersji, z seryjnymi głowicami przypiętymi śrubami ARP, miską olejową itp. (czyli, w rezultacie, longblock :) ), z seryjnymi wtryskiwaczami top feed STI i listwami paliwowymi oraz turbiną VF34.

 

czy mozna taka konfiguracje uznac za kompletny silnik?

 

 

nie jest to kompletny silnik. brakuje np kolektorow

 

pozatym wkladajac glowce z AVCS musisz wyposazyc auto w sterownik, ktory daje mozliwosc ich sterowania - czyli taki z sti.

 

Adam 8) , przeciez Carlos-a WRX jest 2.5 :!:

 

Carlos , jęsli to ma być szybki uliczny wóz, którym nie będziesz non stop upalał na torze, i bedzie w miare długowieczny, to wsadził bym , dobre kute tłoki, ARP, turbo z STI06 + wtryski , IC z STI , zmapował i naprawde bedzie szybko i w miare bezawaryjnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to się da, czy się nie da bez eSTaJowego motoru? zaczynam głupieć...

 

da sie, po pierwsze sam blok masz taki jak w STI, po drugie masz głowice ze zmiennymi fazami 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę tu było na temat mojego silnika, to wypada mi się wypowiedzieć. Najważniejsze jest to: JEDYNYM powdem, dla którego nie budowałem swojego STI na obecnym silniku jest czas. Ja idę w wyższe rejestry (400KM?) i kuciznę, a to czasochłonna sprawa - zamiast tego dużo szybciej jest wsadzić skompletowany silnik, co właśnie robię.

 

Dziękuję Forumowiczom za reklamę mojego, ale ja jestem w tej dziedzinie ostrożny: choć za OBECNY stan tego silnika mogę ręczyć, to muszę, wbrew swojemu interesowi, ale zgodnie z własnym sumieniem, powiedzieć, że może zdarzyć się tak, że wyzionie ducha i nikt nie wie, kiedy to się stanie. Choć obecnie NIC nie wskazuje na to, by miało to się stać szybko. Podobnie może stać się z Twoim obecnym silnikiem, tak że mój disclaimer, pomijając fakt, że jest truizmem, nie dotyczy tylko mojego :twisted:.

 

Z drugiej jednak strony za 10K możesz mieć gotowy, sprawdzony silnik, z wszystkim tym, czego Ci według bardziej znających się na rzeczy Forumowiczach potrzeba do osiągnięcia bieżącego celu (szczegóły poniżej*) i jednocześnie z potencjałem do dalszej rozbudowy, typu wsadzenie kutych tłoków. A może rozwiązaniem byłoby wzięcie tego mojego silnika z osprzętem tj. turbo, wtryskami itp., rozebranie (ale wówczas trzeba doliczyć nowe szpilki i uszczelki, plus robociznę) i wsadzenie od razu kutych tłoków? Wówczas za trochę ponad 10K PLN i przy niewiele większym nakładzie pracy masz optymalny, mocny zestaw.

 

*

dobre kute tłoki [nie ma], ARP[jest], turbo z STI06 [jest nawet lepsze, bo VF34]+ wtryski [jest], IC z STI[już masz] , zmapował [zrobione] i naprawde bedzie szybko i w miare bezawaryjnie

 

ciut większe turbo niż seryjne[jest] , wtryski[jest] i masz 350KM to ideał
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...