cypis Posted May 3, 2010 Share Posted May 3, 2010 Tak sobie szperam po necie i wypatrzylem kilka fajnych forkow z ładnymi kurołapkami wg z imprezy STi Przyznam wyglada to fajnie i moje pytanie jest takie czy do forka my 99 pasuja wloty dedykowane lub orginalne z GT?? Wiesz ze wszystko idzie kontówka poprawic ale mi chodzi tak plug and play bo zawsze myslalem ze sa inne?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted May 3, 2010 Share Posted May 3, 2010 Chyba nie bardzo - z tego co pamietam z forka znajomego, to bardzo nie bardzo - troche inny ksztalt maja u podstawy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted May 3, 2010 Share Posted May 3, 2010 żaden wlot nie pasuje w Subaru z jednego do drugiego modelu, pewne. do GT ,,prawie" od bugeye, ale tylko prawie.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted May 4, 2010 Share Posted May 4, 2010 Wlot z STi bugeye pasuje na pewno do Forestera drugiej generacji (2003-2008). Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted May 4, 2010 Share Posted May 4, 2010 ZTCW do Forestera pierwszej generacji nie pasuje niestety żaden inny wlot 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cypis Posted May 4, 2010 Author Share Posted May 4, 2010 kurde a tak fajnie rasowo z estejowym wlotem forek wyglada...(( gdzie mozna takowe dostac>? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted May 5, 2010 Share Posted May 5, 2010 ja już szukam od jakiegoś czasu i nic. Tyle, że nie dla wyglądu a wydajności. Mój forek zdycha jak jest mu za gorąco. wystarczy schłodzić ic i wraca do normy, ale z seryjnym wlotem trochę dłużej to trwa no i nie ma natrysku a to jest ból. z gorącym ic traci się ponad 10KM leko i ze 30 NM na hamowni zweryfikowane. Za mocne ochłodzenie dostaje się bonusy pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boombastic Posted May 5, 2010 Share Posted May 5, 2010 ja już szukam od jakiegoś czasu i nic. Tyle, że nie dla wyglądu a wydajności. Mój forek zdycha jak jest mu za gorąco. wystarczy schłodzić ic i wraca do normy, ale z seryjnym wlotem trochę dłużej to trwa no i nie ma natrysku a to jest ból. z gorącym ic traci się ponad 10KM leko i ze 30 NM na hamowni zweryfikowane. Za mocne ochłodzenie dostaje się bonusy Tylko10 KM? Jak jadę w dużym korku w upale to przy jego rozładowaniu jak dodaję gazu o auto ewidentnie jest zamulone i wraz ze wzrostem predkości i studzeniu ic od razu czuć jak moc wraca. A czy robiłeś badania na mrozie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
padre218 Posted May 5, 2010 Share Posted May 5, 2010 to panowie który kurnik najlepiej nadaje się do modyfikacji pod forka I? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted May 5, 2010 Share Posted May 5, 2010 robiłem na mrozie i z zamknięta machą dostajesz kilka koni. To jednak nie ma znaczenia bo najbardziej zmienia się przebieg Nm a to on odpowiada za wciskanie w fotel i dlatego czujesz muła Link to comment Share on other sites More sharing options...
cypis Posted May 9, 2010 Author Share Posted May 9, 2010 i jak temat umarł ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 nie umarł, szukam, wlotu z sti buga najlepiej kompletny z natryskiem, zbiornikiem i pompką Link to comment Share on other sites More sharing options...
siekla Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 cypis - pytaj the.wolf - ostatnio z nim rozmiawialem na temat wysokiego wlotu do mojego Forka. trzeba robic na wymiar i planowalem do siebie, ale po ostatnich panewkach robota sie odwlecze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Istreed Posted August 1, 2010 Share Posted August 1, 2010 Wlot z STi bugeye pasuje na pewno do Forestera drugiej generacji (2003-2008). Hi, jesteś tego w 100% pewien :?: Bo chciał bym sobie większy IC wsadzić i wlocik To jest pasowanie p&p :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
kropkowicz Posted August 1, 2010 Share Posted August 1, 2010 Istreed, opowiem za kilka dni Link to comment Share on other sites More sharing options...
Istreed Posted August 1, 2010 Share Posted August 1, 2010 Link to comment Share on other sites More sharing options...
elberoth Posted August 1, 2010 Share Posted August 1, 2010 O wloty z STI bugeye ciężko, oj ciężko... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Subary Posted August 1, 2010 Share Posted August 1, 2010 Ja tu jeszcze raz podziękuję elberothowi za taki wlocik Trochę porzeźbiłem podstawę, wkleiłem siatkę i dałem do malowania. Nie zdążyłem za dużo się nacieszyć i polansować, praca daleko już czekała... Widok miałem za to słaby do przodu, bo zmieniłem amortyzatory bez wymiany sprężyn i dupka mi usiadła, a do tego taki wysoki wlot, co pół drogi zasłania Zdjęcia zostały w aparacie spróbuje coś wykombinować i jakoś wrzucić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted August 1, 2010 Share Posted August 1, 2010 najprostszym i najłatwiejszym do wykonania projektem powiększenia wlotu do forstera 2 generacji (MY02-) jest wrzucenie pokrywy silnika od wersji N/A i wycięcie odpowiedniego otworu, dopasowanie wlotu, wtedy można założyć praktycznie każdy wlot, ale od STI buga naprawdę wygląda najlepiej, mierzyłem kilka innych, STI 04, Sti 06, nic tak nie leży i nie wygląda tak agresywnie jak wlot STI 02.......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Istreed Posted August 2, 2010 Share Posted August 2, 2010 A jak się chce pozostać w rejonie IC z WRX to dół z WRX, a górę z STI :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted August 2, 2010 Share Posted August 2, 2010 można tak zrobić Link to comment Share on other sites More sharing options...
Istreed Posted August 2, 2010 Share Posted August 2, 2010 No to tylko pora uzbroić się w cierpliwość i przeglądać pewien dział na allegro Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted August 2, 2010 Share Posted August 2, 2010 za ładną aluminiową maskę od Forestera ssaka 03- dałem na aledrogo 350pln, dziurę pod wlot wyciąłem flexem, wlot od buga STI najlepiej - (jest podobny do ori, ale dwa razy wyższy) trzeba od dołu wyrównać z wystających części i przykleić na klej do szyb, taki mam plan , i gotowe... Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted August 2, 2010 Share Posted August 2, 2010 Wlot z STi bugeye pasuje na pewno do Forestera drugiej generacji (2003-2008). Hi, jesteś tego w 100% pewien :?: Bo chciał bym sobie większy IC wsadzić i wlocik To jest pasowanie p&p :?: dokladnie jak pisze Kuba: wlot od bugaja STi pasuje p&p do Forka XT... mam u siebie taki wlot, wiec wiem 8) -- 2 sie 2010, o 08:54 -- O wloty z STI bugeye ciężko, oj ciężko... nowka OEM (niemalowana) kosztuje ok. 600 PLN Link to comment Share on other sites More sharing options...
elberoth Posted August 2, 2010 Share Posted August 2, 2010 nowka OEM (niemalowana) kosztuje ok. 600 PLN W salonie chyba 900zł Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now