Jump to content

STi 2004 - problem ze wspomaganiem a może z czymś innym???


Matzerath

Recommended Posts

PROBLEM: w trakcie jazdy podczas skręcania kierownicy czuję opór, który momentami zanika i wszystko jest OK a za moment znów powraca. Następuje to na przestrzeni jednego zakrętu. Czyli kręcąc kierownicą np. w lewo idzie ciężko, potem lekko i za moment znowu ciężko. Narasta i puszcza... Czasem opór jest duży a czasem nie ma go w ogóle. Nie ma przy tym żadnej reguły, opór nie występuje przy jakimś konkretnym ustawieniu kół lub kierownicy. Koła też nie chcą wracać same do ustawienia na wprost podczas jazdy. Poziom płynu jest OK a pompa nie jęczy. W zasadzie problem zaczął się jakiś czas po tym gdy ustawiliśmy koła "w negatyw". Zastanawiam się czy może to mieć jakiś związek. Czy może to raczej problem ze wspomaganiem??

Link to comment
Share on other sites

PROBLEM: w trakcie jazdy podczas skręcania kierownicy czuję opór, który momentami zanika i wszystko jest OK a za moment znów powraca. Następuje to na przestrzeni jednego zakrętu. Czyli kręcąc kierownicą np. w lewo idzie ciężko, potem lekko i za moment znowu ciężko. Narasta i puszcza... Czasem opór jest duży a czasem nie ma go w ogóle. Nie ma przy tym żadnej reguły, opór nie występuje przy jakimś konkretnym ustawieniu kół lub kierownicy. Koła też nie chcą wracać same do ustawienia na wprost podczas jazdy. Poziom płynu jest OK a pompa nie jęczy. W zasadzie problem zaczął się jakiś czas po tym gdy ustawiliśmy koła "w negatyw". Zastanawiam się czy może to mieć jakiś związek. Czy może to raczej problem ze wspomaganiem??

Jeżeli chodzi o to nie wracanie kierownicy to podejrzewam raczej skopana geometrię lub skrzywiona listwę w maglu.

Link to comment
Share on other sites

ona sobie czasem wraca a czasem nie wraca :?: Zapomniałem dodać, że są 18" felgi i opony o profilu 40. Zatem opór dają spory. Czy wspomaganie wspomaga także powrót kierownicy do pozycji na wprost?

Link to comment
Share on other sites

ona sobie czasem wraca a czasem nie wraca :?: Zapomniałem dodać, że są 18" felgi i opony o profilu 40. Zatem opór dają spory. Czy wspomaganie wspomaga także powrót kierownicy do pozycji na wprost?

Nie

To jest zależne od kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy. Jak robiliście te negatywy?

Link to comment
Share on other sites

na 99% do wymiany pompa wsp. , dość czesty przypadek niestety

Link to comment
Share on other sites

nosz kurde! Drogie to? Do sti jest specjalna pompa czy ta sama co do wrx?

 

drogie, nowa ponad 2k

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...