Matzerath Posted May 2, 2010 Share Posted May 2, 2010 PROBLEM: w trakcie jazdy podczas skręcania kierownicy czuję opór, który momentami zanika i wszystko jest OK a za moment znów powraca. Następuje to na przestrzeni jednego zakrętu. Czyli kręcąc kierownicą np. w lewo idzie ciężko, potem lekko i za moment znowu ciężko. Narasta i puszcza... Czasem opór jest duży a czasem nie ma go w ogóle. Nie ma przy tym żadnej reguły, opór nie występuje przy jakimś konkretnym ustawieniu kół lub kierownicy. Koła też nie chcą wracać same do ustawienia na wprost podczas jazdy. Poziom płynu jest OK a pompa nie jęczy. W zasadzie problem zaczął się jakiś czas po tym gdy ustawiliśmy koła "w negatyw". Zastanawiam się czy może to mieć jakiś związek. Czy może to raczej problem ze wspomaganiem?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyzio_d Posted May 2, 2010 Share Posted May 2, 2010 Albo poluzował się pasek albo pompa. Nic innego mi nie przychodzi do gowy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukass Posted May 2, 2010 Share Posted May 2, 2010 PROBLEM: w trakcie jazdy podczas skręcania kierownicy czuję opór, który momentami zanika i wszystko jest OK a za moment znów powraca. Następuje to na przestrzeni jednego zakrętu. Czyli kręcąc kierownicą np. w lewo idzie ciężko, potem lekko i za moment znowu ciężko. Narasta i puszcza... Czasem opór jest duży a czasem nie ma go w ogóle. Nie ma przy tym żadnej reguły, opór nie występuje przy jakimś konkretnym ustawieniu kół lub kierownicy. Koła też nie chcą wracać same do ustawienia na wprost podczas jazdy. Poziom płynu jest OK a pompa nie jęczy. W zasadzie problem zaczął się jakiś czas po tym gdy ustawiliśmy koła "w negatyw". Zastanawiam się czy może to mieć jakiś związek. Czy może to raczej problem ze wspomaganiem?? Jeżeli chodzi o to nie wracanie kierownicy to podejrzewam raczej skopana geometrię lub skrzywiona listwę w maglu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matzerath Posted May 2, 2010 Author Share Posted May 2, 2010 ona sobie czasem wraca a czasem nie wraca :?: Zapomniałem dodać, że są 18" felgi i opony o profilu 40. Zatem opór dają spory. Czy wspomaganie wspomaga także powrót kierownicy do pozycji na wprost? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukass Posted May 2, 2010 Share Posted May 2, 2010 ona sobie czasem wraca a czasem nie wraca :?: Zapomniałem dodać, że są 18" felgi i opony o profilu 40. Zatem opór dają spory. Czy wspomaganie wspomaga także powrót kierownicy do pozycji na wprost? Nie To jest zależne od kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy. Jak robiliście te negatywy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matzerath Posted May 2, 2010 Author Share Posted May 2, 2010 ja płaciłem a ktoś robił... nie wiem jak w każdym razie w porządnej firmie. Może się poprzestawiało na dziurach? Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted May 3, 2010 Share Posted May 3, 2010 na niskim profilu i szerokiej oponie łatwiej na naszych dziurach o rozlezienie się geometrii, zaczni jednak chyba od jej ponownego sprawdzenia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matzerath Posted May 3, 2010 Author Share Posted May 3, 2010 tak zrobię Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted May 3, 2010 Share Posted May 3, 2010 na 99% do wymiany pompa wsp. , dość czesty przypadek niestety Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matzerath Posted May 3, 2010 Author Share Posted May 3, 2010 nosz kurde! Drogie to? Do sti jest specjalna pompa czy ta sama co do wrx? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted May 3, 2010 Share Posted May 3, 2010 nosz kurde! Drogie to? Do sti jest specjalna pompa czy ta sama co do wrx? drogie, nowa ponad 2k Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matzerath Posted May 3, 2010 Author Share Posted May 3, 2010 będę szukał używanej. Orientujesz się czy od wrx pasuje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyzio_d Posted May 3, 2010 Share Posted May 3, 2010 U mnie była pompa. Udało się kupić taniej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matzerath Posted May 3, 2010 Author Share Posted May 3, 2010 U mnie była pompa. Udało się kupić taniej. Ale w sensie, że masz jakąś na sprzedaż? no właśnie szukam po allegro ale nadal nie wiem czy od wrx pasuje czy musi być STi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matzerath Posted May 6, 2010 Author Share Posted May 6, 2010 gwoli informacji to jednak krzyżak był. A pompa wspomagania z WRX pasuje od STi. pzdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
aerospin Posted May 6, 2010 Share Posted May 6, 2010 Miałem takie same objawy i też winny był krzyżak... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tranquilizer Posted January 21, 2015 Share Posted January 21, 2015 odgrzeje kotleta. jak sprawdzic stan krzyzaka ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now