Matzerath Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 PROBLEM: w trakcie jazdy podczas skręcania kierownicy czuję opór, który momentami zanika i wszystko jest OK a za moment znów powraca. Następuje to na przestrzeni jednego zakrętu. Czyli kręcąc kierownicą np. w lewo idzie ciężko, potem lekko i za moment znowu ciężko. Narasta i puszcza... Czasem opór jest duży a czasem nie ma go w ogóle. Nie ma przy tym żadnej reguły, opór nie występuje przy jakimś konkretnym ustawieniu kół lub kierownicy. Koła też nie chcą wracać same do ustawienia na wprost podczas jazdy. Poziom płynu jest OK a pompa nie jęczy. W zasadzie problem zaczął się jakiś czas po tym gdy ustawiliśmy koła "w negatyw". Zastanawiam się czy może to mieć jakiś związek. Czy może to raczej problem ze wspomaganiem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Albo poluzował się pasek albo pompa. Nic innego mi nie przychodzi do gowy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 PROBLEM: w trakcie jazdy podczas skręcania kierownicy czuję opór, który momentami zanika i wszystko jest OK a za moment znów powraca. Następuje to na przestrzeni jednego zakrętu. Czyli kręcąc kierownicą np. w lewo idzie ciężko, potem lekko i za moment znowu ciężko. Narasta i puszcza... Czasem opór jest duży a czasem nie ma go w ogóle. Nie ma przy tym żadnej reguły, opór nie występuje przy jakimś konkretnym ustawieniu kół lub kierownicy. Koła też nie chcą wracać same do ustawienia na wprost podczas jazdy. Poziom płynu jest OK a pompa nie jęczy. W zasadzie problem zaczął się jakiś czas po tym gdy ustawiliśmy koła "w negatyw". Zastanawiam się czy może to mieć jakiś związek. Czy może to raczej problem ze wspomaganiem?? Jeżeli chodzi o to nie wracanie kierownicy to podejrzewam raczej skopana geometrię lub skrzywiona listwę w maglu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matzerath Opublikowano 2 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 ona sobie czasem wraca a czasem nie wraca :?: Zapomniałem dodać, że są 18" felgi i opony o profilu 40. Zatem opór dają spory. Czy wspomaganie wspomaga także powrót kierownicy do pozycji na wprost? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 ona sobie czasem wraca a czasem nie wraca :?: Zapomniałem dodać, że są 18" felgi i opony o profilu 40. Zatem opór dają spory. Czy wspomaganie wspomaga także powrót kierownicy do pozycji na wprost? Nie To jest zależne od kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy. Jak robiliście te negatywy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matzerath Opublikowano 2 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 ja płaciłem a ktoś robił... nie wiem jak w każdym razie w porządnej firmie. Może się poprzestawiało na dziurach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 na niskim profilu i szerokiej oponie łatwiej na naszych dziurach o rozlezienie się geometrii, zaczni jednak chyba od jej ponownego sprawdzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matzerath Opublikowano 3 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 tak zrobię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 na 99% do wymiany pompa wsp. , dość czesty przypadek niestety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matzerath Opublikowano 3 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 nosz kurde! Drogie to? Do sti jest specjalna pompa czy ta sama co do wrx? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 nosz kurde! Drogie to? Do sti jest specjalna pompa czy ta sama co do wrx? drogie, nowa ponad 2k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matzerath Opublikowano 3 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 będę szukał używanej. Orientujesz się czy od wrx pasuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 U mnie była pompa. Udało się kupić taniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matzerath Opublikowano 3 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 U mnie była pompa. Udało się kupić taniej. Ale w sensie, że masz jakąś na sprzedaż? no właśnie szukam po allegro ale nadal nie wiem czy od wrx pasuje czy musi być STi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matzerath Opublikowano 6 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 gwoli informacji to jednak krzyżak był. A pompa wspomagania z WRX pasuje od STi. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerospin Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Miałem takie same objawy i też winny był krzyżak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tranquilizer Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 odgrzeje kotleta. jak sprawdzic stan krzyzaka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się